Google+ To Φανάρι : Μιλάνο: Στις σπασμένες ράγες οφείλεται η σιδηροδρομική τραγωδία - Να μας προβληματίσει η Ιταλική "τεχνογνωσία";

Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2018

Μιλάνο: Στις σπασμένες ράγες οφείλεται η σιδηροδρομική τραγωδία - Να μας προβληματίσει η Ιταλική "τεχνογνωσία";

Πριν ακριβώς ένα χρόνο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πέρασε στην ιταλική Ferrovie Dello Stato Italiane με το αντίτιμο να φτάνει μόλις τα 45 εκατ.€.  Ένα από τα επιχειρήματα για να χρυσωθεί το χάπι της πώλησης της, ήταν η αναβάθμιση της, καθώς η εταιρεία δεσμεύτηκε για επενδύσεις ύψους 500 εκατ., η βελτίωση των δομικών λειτουργιών με τη χρήση νέων τεχνολογιών κ.α. Ένα χρόνο μετά, ...
οι σπασμένες ράγες της Trenord είναι η «απάντηση» για τη σιδηροδρομική τραγωδία στο Μιλάνο, με τρεις νεκρούς κι αρκετούς τραυματίες.
​Αν και η αρχική ανακοίνωση της εταιρείας σιδηροδρόμων Trenord, μέσω Twitter, έκανε λόγο για «τεχνικό πρόβλημα», τα μέχρι τώρα αποτελέσματα των ερευνών «δείχνουν» ότι αιτία του σημερινού δυστυχήματος ήταν ένα πρόβλημα που προέκυψε στη σιδηροτροχιά.

Ειδικότερα, οι ράγες φέρονται να έσπασαν, περίπου δύο χιλιόμετρα πριν από το σημείο, στο οποίο εκτροχιάστηκαν τρία βαγόνια του τρένου. Τα βαγόνια παρεξέκλιναν οριστικά της πορείας τους, όταν χτύπησαν πάνω σε στύλο του ηλεκτρικού ρεύματος.

Συνεπεία της εξέλιξης αυτής, η αρχική ανακοίνωση της εταιρείας σιδηροδρόμων έχει προκαλέσει αντιδράσεις, καθώς χρήστες του Διαδικτύου έσπευσαν να επισημάνουν, μεταξύ άλλων, ότι «η απώλεια τριών ανθρώπινων ζωών δεν έχει καμία σχέση με ενδεχόμενα τεχνικά προβλήματα».

Οι πέντε τραυματίες παραμένουν σε σοβαρή κατάσταση και είναι διασωληνωμένοι σε νοσοκομεία της ιταλικής συμπρωτεύουσας. Πρόκειται για ένα από τα σοβαρότερα σιδηροδρομικά δυστυχήματα που σημειώθηκαν στην ευρύτερη περιοχή του Μιλάνου, τις τελευταίες δεκαετίες.

Τα σιδηροδρομικά δρομολόγια μεταξύ του Μιλάνου και της κοντινής του πόλης Μπρέσια διακόπηκαν μετά το δυστύχημα, προσθέτει επίσης η Ferrovie dello Stato στην ανακοίνωσή της.

Ποια είναι η ​Trenord

Η Trenord αποτελεί κοινό εγχείρημα δύο εταιρειών, της Ferrovie Nord Milano (FNM) και μιας μονάδας της κρατικής εταιρείας σιδηροδρόμων Gruppo Ferrovie dello Stato. Ακριβώς! Της σπουδαίας Ιταλικής εταιρείας που αγόρασε την ΤΡΕΝΟΣΕ για να... την "ιδιωτικοποιήσει"; Μια 'κρατική' Ιταλική εταιρεία "ιδιωτικοποιεί" μια άλλη κρατική επιχείρηση; Ό,τι πείτε...

Η Ferrovie dello Stato (κρατικός σιδηρόδρομος) ιδρύθηκε με πράξη στις 22 Απριλίου 1905, αναλαμβάνοντας τον έλεγχο της πλειοψηφίας των εθνικών σιδηροδρόμων, οι οποίοι μέχρι τότε ήταν ιδιωτικοί. Ο πρόεδρος διορίστηκε από την κυβέρνηση.

Με την άνοδο του φασισμού, πραγματοποιήθηκε μια πολιτική συγκεντρωτισμού. Το διοικητικό συμβούλιο και το διευθυντικό γραφείο διαχειριστή καταργήθηκαν στα τέλη του 1922. Το ίδρυμα διοικήθηκε από έναν επίτροπο, ο οποίος διορίστηκε από τον βασιλιά μέχρι τον Απρίλιο του 1924. Από τότε, η Ferrovie dello Stato διοικείτο από το νεογέννητο Υπουργείο Επικοινωνιών, υπό τη διοίκηση του Costanzo Ciano. Μετά την ανακωχή στις 8 Σεπτεμβρίου 1943, το υπουργείο χωρίστηκε και οι επιχειρήσεις τρένων επίσης, με μια έδρα στο Σαλέρνο προς το νότο και μια στη Βερόνα προς το βορρά.

Στα τέλη του 1944, το Υπουργείο Συγκοινωνιών χωρίστηκε και δημιουργήθηκε το νέο Υπουργείο Μεταφορών, συμπεριλαμβανομένης της γενικής διοίκησης του Ferrovie dello Stato, και το 1945 η εταιρεία μετονομάστηκε σε αυτόνομη εταιρεία των κρατικών σιδηροδρόμων.

Και η υψηλού επιπέδου τεχνογνωσία; Μένει να την δούμε κι ελπίζουμε να μην είναι όμοια με του Μιλάνου. Σαράβαλο η ΤΡΕΝΟΣΕ, αλλά τα τρένα τσούλαγαν με ασφάλεια!
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου