Γράφει ο Ελευθέριος Αναστασιάδης
Όποιον άνθρωπο και να ρωτήσουμε στην εποχή μας, εάν αισθάνεται ήσυχος,
ήρεμος, θα μας απαντήσει, αυθόρμητα, πως όχι, θα μας πει ότι νοιώθει πως
‘έχασε την ησυχία του’. Με αυτή την απάντηση εννοεί πολλά: το αίσθημα
ανασφάλειας, το καθημερινό άγχος, την οικονομική αβεβαιότητα, το φόβο
για το περιβάλλον μέσα στο οποίο μεγαλώνουν τα παιδιά του και τα πρότυπα
ζωής που λαμβάνουν, τους γρήγορους ρυθμούς, την ίδια την υπαρξιακή
ανησυχία. Πως φθάσαμε σε αυτή την κατάσταση; Πότε για πρώτη φορά ο
δυτικός άνθρωπος άρχισε να “χάνει την ησυχία του”; Αυτά είναι τα θέματα
που θα εξετάσουμε ακολούθως....

