Google+ To Φανάρι : Mαρτυρία: "Όμηρος άρπαξε το όπλο του τρομοκράτη, αλλά..."

Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015

Mαρτυρία: "Όμηρος άρπαξε το όπλο του τρομοκράτη, αλλά..."

Λεπτομέρειες που συγκλονίζουν από το τρομοκρατικό χτύπημα στο εβραϊκό σούπερ μάρκετ στο Παρίσι, ήρθαν στη δημοσιότητα από έναν εκ των ομήρων. Σύμφωνα με τον Mickael B, που ήταν στο σούπερ μάρκετ μαζί με τον 3χρονο γιο του, μίλησε στο γαλλικό περιοδικό Le Point, κατά τη διάρκεια της ομηρίας, ένας πελάτης του καταστήματος άρπαξε το όπλο του τρομοκράτη, το οποίο ήταν ακουμπισμένο στην ταμειακή μηχανή και το έστρεψε προς το μέρος του με σκοπό να τον πυροβολήσει.
Το όπλο όμως ήταν είχε πάθει εμπλοκή, με τον τρομοκράτη να τον σκοτώνει εν ψυχρώ.

"Κατευθυνόμουν προς την έξοδο με τα ψώνια στα χέρια όταν άκουσα ένα δυνατό θόρυβο. Στην αρχή σκέφτηκα ότι ήταν κάποιο πυροτέχνημα. Γυρίζοντας όμως το κεφάλι μου είδα έναν άνδρα με δύο καλάσνικοφ στα χέρια και αντιλήφθηκα τι συνέβαινε. Άρπαξα τον γιο μου και τον έσυρα στο πίσω μέρος του καταστήματος. Μαζί με άλλους πελάτες τρέξαμε στο υπόγειο και κρυφτήκαμε σε ένα από τα δύο ψυγεία που υπήρχαν εκεί. Ήμασταν τρομοκρατημένοι.

Πέντε λεπτά αργότερα ο τρομοκράτης έστειλε έναν από τους υπαλλήλους να μας πει να ανέβουμε πάνω αλλιώς θα μας σκότωναν. Αρνήθηκα να ανέβω. Ο γιος μου όμως είχε πανικοβληθεί. Λίγα λεπτά αργότερα η υπάλληλος κατέβηκε και πάλι με το ίδιο μήνυμα. Αυτή τη φορά αποφάσισα να την ακολουθήσω.

Στην είσοδο του υπογείου κείτονταν νεκρός μέσα σε μια λίμνη αίματος, ένας άνδρας. Ο τρομοκράτης μας συστήθηκε "Είμαι ο Αμεντί Κουλιμπαλί από το Μάλι. Είμαι μουσουλμάνος. Ανήκω στο Ισλαμικό Κράτος". Στη συνέχεια μας είπε να αφήσουμε τα τηλέφωνα μας στο έδαφος. Περπατούσε στο μαγαζί, οπλισμένος και μιλώντας για την Παλαιστίνη, τις γαλλικές φυλακές, τα αδέρφια του στη Συρία και για πολλά άλλα πράγματα.

Ξαφνικά ένας από τους πελάτες προσπάθησε να αρπάξει ένα από τα όπλα του, το οποίο είχε αφήσει σε ταμειακή μηχανή. Δεν δούλευε. Ο τρομοκράτης το είχε αφήσει εκεί γιατί είχε μπλοκάρει μετά τους πρώτους πυροβολισμούς. Γύρισε και σκότωσε τον πελάτη εν ψυχρώ.

Μετά απαίτησε να τηλεφωνήσω στα ΜΜΕ, το οποίο και έκανα. Από εκείνη τη στιγμή το τηλέφωνο στο κατάστημα δεν σταμάτησε να χτυπάει. Ήταν κυρίως δημοσιογράφοι. Τους έλεγα ότι δεν είναι τώρα η κατάλληλη στιγμή. Ο γιος μου άρχισε να κλαίει και ήθελε να πάμε σπίτι. Έλεγε ότι ο τρομοκράτης ήταν κακός άνθρωπος.

Κατάφερα να πάρω διακριτικά το τηλέφωνό μου και ήμουν σε επαφή με την αστυνομία που βρισκόταν έξω. Την ίδια ώρα ο τρομοκράτης έκανε βόλτες στο μαγαζί. Ένας αστυνομικός μου είπε να είμαστε έτοιμοι να ξαπλώσουμε στο έδαφος όταν θα έμπαιναν στο σούπερ μάρκετ, κάτι που θα γινόταν σύντομα. Ήταν προφανές ότι ο τρομοκράτης προετοιμαζόταν να πεθάνει. Έλεγε ότι θα ήταν η ανταμοιβή του. Κρατούσε από ένα όπλο στο κάθε χέρι και κοντά του είχε κουτιά με φυσίγγια. Ξαφνικά άρχισε να προσεύχεται.

Το κινητό μου τηλέφωνο ήταν ανοικτό. Η αστυνομία τα άκουγε όλα. Λίγα λεπτά αργότερα, τα ρολά στην είσοδο του καταστήματος άρχισαν να ανεβαίνουν. Γνωρίζαμε ότι ήταν η αρχή της επίθεσης των αστυνομικών. Ξαπλώσαμε στο πάτωμα. Ο θόρυβος ήταν εκκωφαντικός. Ήταν νεκρός. Όλα είχαν τελειώσει".

daily mail, news247

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου