Google+ To Φανάρι : ΖΗΤΩ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ.........

Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

ΖΗΤΩ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ.........


ΖΗΤΩ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ.........ΑΧ ΚΑΛΕ! ΤΗΣ "ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ" Ή ΑΚΡΟΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΤΟ ΚΑΓΚΕΛΟ!!! ΟΛΑ ΜΙΑ ΜΟΥΦΑ! ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΟΥ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ..Έχουμε να κάνουμε με έναν πολιτικό-κοινωνικό και θρησκευτικό υπόκοσμο!!..Η ΑΛΗΘΕΙΑ;;; ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ...ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου