Από τις 25 Μαΐου τέθηκε σε ισχύ ο κανονισμός της (2016/679) του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, που ψηφίστηκε της 27ης Απριλίου 2016, για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών – ο γνωστός ως GDPR...
Έκτοτε επικρατεί το απόλυτο χάος στο διαδίκτυο, καθώς παγκοσμίως έσπευσαν οι επιχειρήσεις να… “συμμορφωθούν” ως προς τον ευρωπαϊκό κανονισμό. Μόνο που… χάθηκαν οι περισσότερες στην μετάφραση! Κορυφαίες οι αμερικάνικες, που αντί για μετάφραση κάνουν παράφραση κομμένη και ραμμένη στα μέτρα των δικών τους αναγκών.Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στα ελληνικά ιστολόγια και ειδικά εκείνα των ΜΜΕ.
Ωστόσο το πλέον αξιοπερίεργο δεν είναι ότι μπαίνεις -π.χ. στο Bloomberg- και δεν σε αφήνει να διαβάσεις τίποτα αν δεν αποδεχθείς τους όρους τους – εκεί λες, οκ, δεν σε διαβάζω, πάω αλλού.
Το αξιοπερίεργο είναι τι κάνει η Fraport στην Ελλάδα και μόνο στην Ελλάδα. Το ίδιο με το Bloomberg, με τη διαφορά ότι εδώ δεν μπορείς να πεις πάω αλλού, καθώς έχουν το μονοπώλιο της ενημέρωσης των Ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων που υφάρπαξαν οι Γερμανοί και ο Κοπελούζος κάνοντας χρήση της “μνημονιακής υποχρέωσης” για ιδιωτικοποίηση, και με δανεικά από τις Ελληνικές τράπεζες, δηλαδή, χρήματα του Ελληνικού λαού.
Μπαίνεις στο σάιτ του αεροδρομίου “Θεσσαλονίκης” – πάει το Μακεδονία!- και δεν μπορείς να περιηγηθείς καθώς σου πετάει την εξής ειδοποίηση:
“Επιλέγοντας να περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις αποδέχεστε την χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα εδώ“.
Πατάς τον σύνδεσμο για να μάθεις περισσότερα και να αλλάξεις τους όρους χρήσης και βλέπεις το εξής καταπληκτικό κείμενο (κάντε κλικ για μεγέθυνση):
Το ίδιο ακριβώς και στο αεροδρόμιο Χανίων κλπ. Ο ίδιος εκβιασμός ακριβώς και στο ιστολόγιο της Fraport Greece:
Εν ολίγοις χρησιμοποιούν cookies που καταγράφουν την ΙΡ των επισκεπτών, είναι σχεδόν αδύνατον να το αποφύγεις, αφού ακόμα και αν στείλεις μήνυμα μέσω του ιστολογίου σου λένε ότι σε καταγράφουν. Κι ενώ λένε ότι το κάνουν για θέμα μάρκετινγκ, στη συνέχεια σε “διαβεβαιώνουν” ότι δεν θα τα δώσουν σε άλλους παρά μόνο στην κυβέρνηση ή σε κρατικές υπηρεσίες… “αν χρειαστεί”!
Κι ενώ το δικαίωμα “δεν αποδέχομαι” δεν υπάρχει ως επιλογή στα αποκλειστικού περιεχομένου ιστολόγια τους ως όφειλαν και βάσει του κανονισμού, ρίχνεις μια ματιά στα Γερμανικά, της εταιρείας (καμία ειδοποίηση) και του αεροδρομίου Φρανκφούρτης (έχει χαμηλά ειδοποίηση, αλλά όχι μπλοκάρισμα σελίδας) και παθαίνεις εγκεφαλικό κοκομπλόκο, γιατί δεν υπάρχει κανένα απολύτως διαδικτυακό μπλόκο:
“Made in Germany & the Best in Europe” – και deutschland über alles και… πρέπει εισαγγελέας να επιληφθεί του θέματος.
Βρήκαν Ουγκάντα και κάνουν ό,τι θέλουν!
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου