Google+ To Φανάρι : Γνώση και ηρεμία χρειάζεται και όλα γίνονται. Ο χρόνος εμάς θα δικαιώσει και όχι τους κλέφτες.

Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2017

Γνώση και ηρεμία χρειάζεται και όλα γίνονται. Ο χρόνος εμάς θα δικαιώσει και όχι τους κλέφτες.

Δεν είναι δυνατόν εθνικά Εβραίοι να διευθύνουν μεγάλες ΔΕΚΟ.
 Δεν είναι δυνατόν εθνικά Εβραίοι να μην δηλώνουν την εθνική τους ταυτότητα, όταν αναλαμβάνουν θέσεις εξουσίας. 
Αν γίνει αυτό, θα είναι τραγικό για τους Εβραίους. Γιατί; Γιατί αν φύγουν από τις θέσεις τους, κινδυνεύουν από τις έρευνες για τα έργα και τις ημέρες τους. ...Είναι τόσοι πολλοί αυτοί οι οποίοι τους "αγαπάνε", που σίγουρα δεν θα αφήσουν να χαθεί η ευκαιρία να εξετάσουν την "προσφορά" τους στην κοινή μας "πατρίδα". 

Αν φύγουν από το Διπλωματικό Αρχείο, κινδυνεύει η εβραϊκή κοινότητα ν’ αποκαλυφθεί για τον ρόλο της στη μικρασιατική καταστροφή. Αν φύγουν από τις ΔΕΚΟ, κινδυνεύουν να απο­κα­λυφθούν για τον ρόλο τους στο ξεπούλημά τους. Αν φύγουν από τις θέσεις εξουσίας, κινδυνεύουν ν’ αποκαλυφθούν αυτοί που τους "έσπρωχναν". Σε μια τέτοια περίπτωση δεν θα χρειαστεί καν να εκδιωχθούν από τη χώρα. Θα φύγουν μόνοι τους νύχτα και μάλιστα τρέχοντας. Δεν θα τους προλάβεις για να τους διώξεις. Το τραγικό γι’ αυτούς είναι ότι πλέον δεν έχουν πού να πάνε. Ακόμα και να προλάβουν να φύγουν, δεν υπάρχει γι’ αυτούς άλλος προορισμός εκτός από το Ισραήλ. Κατάλαβε ο αναγνώστης γιατί από "πολιτισμό" ενδιαφέρονται τόσο πολύ για την απεθνι­κοποίηση του κράτους; Κατάλαβε γιατί από "ευαισθησία" βιάζονται να εντάξουν τον εθνικά Πακιστανό ή Αλβανό στους μηχανισμούς του κράτους; Προσπαθούν πάση θυσία ν’ αλλάξουν τους νόμους περί εθνικών και άλλων μειονοτήτων μέσα στο κράτος. 
 
Αντιλαμβάνονται ότι είναι εκτε­θειμένοι και ψάχνουν φρέσκο εισαγόμενο "κρέας" για να κρυφτούν από πίσω του. Γι’ αυτόν τον λόγο σήμερα "ταΐζουν" τόσους πολλούς επαγγελματίες "ευαίσθητους". Γι’ αυτόν τον λόγο "πνίγουν" το Στέιτ Ντιπάρτμεντ με εκθέσεις για αντισιωνιστικό κίνημα στην Ελλάδα. Εδώ φαίνεται και το λάθος τους με την επένδυσή τους στη Νέα Τάξη. Ο κόσμος πλέον είναι ομοιογενής σε όλα τα επίπεδα. Ό,τι μπορεί να γίνει σήμερα στην Ελλάδα εναντίον τους μπορεί να γίνει μέσα σε μία μέρα οπουδήποτε αυτοί υπάρχουν και δραστηριοποιούνται με τον τρόπο που το κάνουν. Φαντάζεται ο αναγνώστης ν’ αντιληφθούν οι Ρώσοι πολίτες τον ρόλο των Εβραίων της Ρωσίας; Οι πολίτες ενός από τα πιο πλούσια κράτη στον κόσμο είδαν τα παιδιά τους να εκπορνεύονται εξαιτίας της φτώχειας, επειδή οι Εβραίοι λεηλατούσαν τα πάντα στην απίστευτα πλούσια πατρίδα τους.

Για να καταλάβει ο αναγνώστης πώς και με Ποιον έμπλεξαν οι Εβραίοι, θα πρέπει να του υπενθυμίσουμε κάποιες βασικές θεολογικές γνώσεις. Οι Εβραίοι ήταν το γυφταριό που συνάντησε ο Κύριος στην έρημο. Το γυφταριό, το οποίο καταδίωκαν οι Αιγύπτιοι με κατηγορίες για κλοπές και πορνεία. Το γυφταριό, που από τότε επιδίδονταν με πάθος στα "σπορ" τα οποία στη συνέχεια τα έκανε εθνικά του "σπορ". Το γυφταριό αυτό ήταν εκείνη τη στιγμή ο πλέον φτωχός λαός του πλανήτη υπό τις πιο δύσκολες συνθήκες που μπορεί να βρεθεί ένας λαός. Ένας λαός με μόνη περιουσία τη βρωμιά του και τις αρρώστιές του και μάλιστα υπό καταδίωξη. Όχι μόνον δεν κατείχε "οίκο", αλλά καταδιωκόταν μέσα στην έρημο με την απειλή της γενικής εξολόθρευσης. Αυτόν τον λαό, ως τον πιο αδύναμο, επέλεξε ο Κύριος να σώσει και να βοηθήσει. Επιλέχθηκε ο πιο φτωχός, ο πιο ελεεινός και ο πιο αδύναμος λαός του κόσμου, γιατί αυτά τα χαρακτηριστικά του ήταν το ζητούμενο. Γιατί; Γιατί μπορούσαν να δημιουργηθούν οι συνθήκες που θα επέτρεπαν στον Κύριο να ζητήσει κάτι συγκεκριμένο από αυτόν τον λαό. Να κάνει μια δίκαιη συναλλαγή. 

Η μέγιστη εξυπηρέτηση απέναντι σε μια απλή εξυπηρέτηση. Απλά πράγματα, που ακόμα κι ένας σκύλος τα καταλαβαίνει. Όταν σώζεις τη ζωή ενός σκύλου, σε ευγνωμονεί με τον τρόπο του. Σου κάνει χαρές και δεν σε δαγκώνει. Όταν τον ταΐζεις, σου γλείφει τα χέρια. Αυτό το οποίο σου αποδίδει ένας σκύλος, χωρίς να του το ζητήσεις, ζητήθηκε από τους Εβραίους. Όταν ως λαός όχι μόνον σώνεσαι, αλλά και ανταμείβεσαι με δωρεάν γη, που σε άλλους λαούς έχει κοστίσει σε αίμα, έχεις μια στοιχειώδη ηθική υποχρέωση. Αυτή η στοιχειώδης υποχρέωση απέναντι στον σωτήρα και ευεργέτη ήταν το ζητούμενο της επιλογής των Εβραίων. Δεν επιλέχθηκαν ούτε επειδή ήταν έξυπνοι ούτε επειδή ήταν πιστοί. Όλοι οι προπάτορές τους ήταν κοινά θρησκόληπτα σκουπίδια μιας σκοτεινής εποχής. 
 
Από τον τενεκέ Αβραάμ μέχρι τον καραγκιόζη τον Μωυσή, όλοι τους ήταν ίδιοι. Πονηροί, κλέφτες, τεμπέληδες και στα δύσκολα προαγωγοί των γυναικών τους και των παιδιών τους. Όταν δεν έκλεβαν τους ξένους, έκλεβαν τα αδέλφια τους. Όταν δεν σκότωναν τους ξένους, σκότωναν τα αδέρφια τους. Αυτή είναι η ιστορία τους και αυτή περιγράφεται στην Παλαιά Διαθήκη. Το πιο διάσημο πορνογράφημα της ανθρώπινης ιστορίας και το καλύτερο εγχειρίδιο του κλέφτη. Η καλύτερη απόδειξη της ποιότητας αυτού του "έργου" ήταν η θέση του λαού που "γέννησαν" μέσα στην κοινωνία των λαών. Των νοικοκυραίων τα παιδιά έχουν πατρίδες και σπίτια. Δεν είναι ούτε καταδιωκόμενες πόρνες ούτε καταδιωκόμενοι κλέφτες που ζούνε σε τσαντίρια.
Αυτή η στοιχειώδης υποχρέωση ήταν να κρατήσουν κάτι πολύτιμο και να το παραδώσουν σ’ Αυτόν που θα τους υποδείκνυε Αυτός που τους το παρέδωσε και ο Οποίος προηγουμένως τους είχε σώσει και άρα Του είχαν υποχρέωση. Ο Θεός τζάμπα χάρες δεν θέλει και πόσο μάλλον από γύφτους. Ό,τι ζητάει το πληρώνει και μάλιστα, επειδή είναι Θεός, το προπληρώνει. Αυτό έγινε και σ’ αυτήν την περίπτωση. Τους προπλήρωσε για κάτι που τους ζήτησε να κάνουν. Αγνόησε την υποχρέωση που Του είχαν επειδή τους έσωσε και τους πλήρωσε με τη γη της Παλαιστίνης. Τι τους ζήτησε μ’ αυτήν την πληρωμή; Τους ζήτησε να παραδώσουν τον "Οίκο" Του στον Υιό Του. Δεν τους απαγορεύτηκε να τον απολαύσουν και οι ίδιοι στο ενδιάμεσο διάστημα, αλλά τους δόθηκε εντολή από τον ιδιοκτήτη Του να τον παραδώσουν σε κάποιον.

Σε αυτόν τον λαό έδωσε ο Κύριος τον Οίκο Του να τον απολαύσουν υπό την προϋπόθεση ότι σε κάποια στιγμή θα τον παραδώσουν στον Υιό και κληρονόμο Του. Να τον παραδώσουν σ’ Αυτόν που θα γεννηθεί ανάμεσά τους ως αδερφός τους. Έδωσε δηλαδή στο γυφταριό και το επιπλέον προνόμιο να γεννηθεί ο Υιός Του ανάμεσά τους ως αδερφός τους. Όταν λοιπόν εμφανίστηκε ο Υιός, οι Εβραίοι όχι μόνον δεν Του παρέδωσαν τον Οίκο, αλλά Τον σταύρωσαν. Οι Εβραίοι όχι απλά δεν φέρθηκαν στοιχειωδώς ως άνθρωποι, αλλά φέρθηκαν χειρότερα και από έναν σκύλο. Όχι μόνον δεν "έγλειψαν" τα χέρια Του Σωτήρα και Ευεργέτη τους, αλλά, όταν μπόρεσαν, "δάγκασαν" και το παιδί Του. Φέρθηκαν ως τυπικοί Εβραίοι, βλέποντας ότι κάποιος αδερφός τους θα έπαιρνε παραπάνω από τους ίδιους. Δεν ανέχτηκαν κάποτε τον Ιωσήφ και το ίδιο έγινε και στην περίπτωση του Ιησού
 Τα παιδιά των νοικοκυραίων εργάζονται σκληρά για να δημιουργήσουν τους "οίκους" τους. Εργάζονται σκληρά για να τους διατηρήσουν σε καλή κατάσταση και να τους παραδώσουν στα παιδιά τους. Θυσιάζονται για να προστατεύσουν αυτούς τους οίκους. Είναι έτοιμοι να ποτίσουν με αίμα αυτά που "ζύμωσαν" με τον ιδρώτα τους. Αντίθετα με αυτά, τα παιδιά των τεμπέληδων δεν εργάζονται. Όλη τη ημέρα σκέφτονται σε ποιο σπίτι να "τρυπώσουν" για να ζουν παρασιτικά. Σκέφτονται σε ποιο κατώτερο ένστικτο του ανθρώπου μπορούν να απευθυνθούν, προκειμένου να μπουν σε κάποιο ξένο οίκο. Θα του προσφέρουν συμβουλές για να αδικήσει τα αδέρφια του; Θα του προσφέρουν γυναίκα για να απατήσει τη δική του γυναίκα; Αυτά μόνον σκέφτονται ως μέσα για να "επιτύχουν" τους στόχους τους. Κλέβουν, εκπορνεύονται και ζουν στα "κατώγια" της κοινω­νίας που τους φιλοξενεί συνθέτοντας γκέτο. Όταν βέβαια έρχονται τα δύσκολα, δεν θυσιάζονται, παρά κλαίνε για να τους λυπηθούν. Να σωθούν άσχετα με το κόστος. Αν το καταφέρουν, είναι εύκολο να βρουν πού θα αποδώσουν αυτό το κόστος. Ποτέ για παράδειγμα δεν θα μάθεις για μια Εβραία που αυτοκτόνησε προκειμένου να μην βιαστεί. Πάντα θα τη δεις να διηγείται με κλάματα τον βιασμό. Ποτέ δεν θα μάθεις για έναν Εβραίο που θυσιάστηκε για να σώσει το σπίτι του. Πάντα θα τον δεις πρόσφυγα να διηγείται με κλάματα τον "ξεριζωμό" του. "Ζάλογγα" και "Νάουσες" δεν υπάρχουν στην εβραϊκή ιστορία. Οι μεγαλύτεροι ήρωες της ιστορίας τους δεν ήταν στρατηγοί. Ήταν πόρνες, που κοιμόταν με τους στρατηγούς των εχθρών τους. Αυτές τους έσωζαν όταν σώζονταν. Οι Εβραίοι τον "κόπο" τους τον λερώνουν μόνο με την κοπριά τους, όταν τρέχουν πανικόβλητοι να σωθούν από τη μήνη των θυμάτων τους. Είναι δυνατόν οι Εβραίοι, που τα κάνουν όλα αυτά, να επιλέχθηκαν από τον Θεό για την "αξία" τους; Όταν αυτά μπορεί να τα καταλάβει ένα μέσο μυαλό, είναι δυνατόν να μην τα γνωρίζει ο Θεός; Άρα η επιλογή τους δεν έχει σχέση με την ποιότητά τους όσο κι αν αυτό θέλουν να νομίζουν οι Εβραίοι. Η επιλογή τους έγινε με βάση ένα ζητούμενο. Το ζητούμενο της δημιουργίας συνθηκών, που οδηγούν στη γέννηση μιας στοιχειώδους υποχρέωσης. 
Αν αυτό ήταν το μόνο έγκλημά τους, θα συγχωρούνταν, γιατί ο Κύριος είναι μεγαλόψυχος. Το γυφταριό όμως δεν σταμάτησε εκεί. Μόλις είδαν ότι ο Υιός του Θεού και θεωρητικά αδερφός τους, παρ’ όλο που Τον σταύρωσαν, δημιούργησε νέο "Οίκο" ακόμα πιο λαμπρό απ’ αυτόν που του στέρησαν οι σταυρωτές Του, άρχισαν να τον επιβουλεύονται. Χωρίς δεύτερη σκέψη πήραν τον κλεμμένο "οίκο" του Πατέρα και αφού τον μετέτρεψαν σε πτυσσόμενη "παράγκα", πήγαν και εγκαταστάθηκαν παράνομα μέσα στη χριστιανική επικράτεια. Όπως κάποτε πήγαν στην Αίγυπτο να επωφεληθούν από αυτόν που αδίκησαν, έτσι έκαναν και στην περίπτωση του Ιησού. Επανέλαβαν τους εαυτούς τους. Με μια διαφορά όμως. Ο Ιωσήφ τους συγχώρεσε και τους κάλεσε ο ίδιος. Ο Ιησούς δεν ζούσε εξαιτίας τους και ως εκ τούτου δεν τους κάλεσε στον οίκο Του. "Απουσίαζε" και δεν τους κάλεσε να ζήσουν στον "Οίκο" Του και ανάμεσα στα παιδιά Του. Αυτά όλα τα αγνόησαν οι Εβραίοι. Χωρίς δεύτερη σκέψη πήγαν κι εγκαταστάθηκαν ανάμεσα στα αφελή και άπειρα "ανίψια" τους. Ο "Οίκος" του Πατέρα έγινε εμπορικός "πάγκος" μέσα στον "Οίκο" του Υιού. Δεν φτάνει δηλαδή που αδίκησαν τον Υιό ως πρόσωπο, επεδίωξαν να αδικήσουν και τα παιδιά του Υιού, οι οποίοι είναι οι χριστιανοί. Δεν αρκέστηκαν ν’ απολαύσουν έναν "Οίκο" που δεν τους ανήκε εις βάρος του νόμιμου κληρονόμου, αλλά μπήκαν και στον κόπο Αυτού που αδίκησαν. Αν το πρώτο συγχωρείται εύκολα, το δεύτερο είναι ακόμα πιο δύσκολο να συγχωρεθεί. Το να αδικήσεις κάποιον ως πρό­σωπο μπορεί και να μην συνεπάγεται τιμωρία, γιατί μπορεί να φερθεί μεγαλόψυχα και να σε συγχωρήσει. Το να αδικήσεις εν απουσία του τα παιδιά του είναι κάτι το οποίο δύσκολα συγχω­ρείται, αλλά και αυτό πάλι συζητιέται.

Αυτοί είναι οι θεομπαίχτες Εβραίοι. Τολμάνε να επιχειρήσουν να αδικήσουν το Θείο σε όλες Του τις μορφές. Αυτό το οποίο δεν γνωρίζουν είναι ότι ο Υιός συγχωρεί όταν αδικείται ως πρόσωπο. Μπορεί να συγχωρήσει ακόμα κι αυτόν που επιχειρεί να αδικήσει τα παιδιά Του. Έχει περιουσία και μπορεί να τα αποζημιώσει. Αυτός που έρχεται όμως δεν είναι ο Υιός, που συγχωρεί τα πάντα στα άθλια αδέρφια του. Αυτός είναι ο Πατέρας των χριστιανών και δεν συγχωρεί τίποτε, όταν κάποιος προσπαθεί να του στερήσει τα παιδιά Του. Αυτό είναι το μήνυμά μας προς τους απανταχού σιωνιστές Εβραίους. Στους αδερφούς του Υιού και "θείους" των χριστιανών. Αυτός του οποίου προσπαθήσατε ν’ αρπάξετε τα παιδιά επιστρέφει και θα σας ψάξει, για να σας δώσει πλέον "χολή". Αυτός θα σας ψάξει και κανένας λαός δεν θα ήθελε να είναι στη θέση σας. Ούτε για όλα τα χρήματα του κόσμου. Θα λαχταρήσετε τον Χίτλερ και τις "χλιδές" που σας πρόσφερε. Ο χριστια­νικός κόσμος θα γίνει η νέα Αίγυπτος και δεύτερη επιτυχής "έξοδος" δεν προβλέπεται από τις γραφές. 

Παναγιώτης Τραϊανού Δημιουργός της θεωρίας του ΥΔΡΟΧΟΟΥ Υ.Γ.
Πολλοί νομίζουν ότι οι Εβραίοι έχουν "στήσει" τα πράγματα με τόσο αριστοτεχνικό τρόπο, που δεν κινδυνεύουν από τίποτε. Νομίζουν δηλαδή ότι δεν μπορείς να κάνεις τίποτε εναντίον τους. Ακόμα και οι ίδιοι οι Εβραίοι νομίζουν ότι έχουν εξασφαλίσει την προστασία του νόμου και άρα ότι θ’ αναγκάσουν τον οποιονδήποτε ο οποίος θα επιχειρήσει να κινηθεί εναντίον τους, να παραβιάσει ο ίδιος τον νόμο. Αυτό είναι λάθος. Οι Εβραίοι πράγματι έχουν έναν καλό σχεδιασμό που τους προστατεύει, αλλά αυτό μπορεί να συμβεί μέχρι ενός βαθμού. Πράγματι, αν κινηθεί κάποιος στο βασικό επίπεδο απευθείας εναντίον τους, θα παρανομήσει. Ό,τι και να γίνει δηλαδή πρέπει σε πρώτο επίπεδο να σεβαστεί κάποιος τα δικαιώματά τους. Αυτό όμως το πρώτο και κρίσιμο επίπεδο της άμυνάς τους είναι στην πραγματικότητα και το σύνολό της. Εδώ γίνονται τα σφάλματα από τους εχθρούς τους, γιατί δεν έχουν γνώσεις. Ό,τι και να κάνει κάποιος εναντίον τους στο επίπεδο αυτό, τους ενισχύει και δεν τους απειλεί. Αυξάνεται η δύναμη των Εβραίων με "χτυπήματα" τύπου Κωνσταντινούπολης και όχι το αντίθετο. 

Οι Εβραίοι πολεμούνται μόνον με γνώση. Αν αυτή υπάρχει, αρκεί ένας πολίτης για να τους δημιουργήσει πρόβλημα. Αρκεί να δηλώσει "περίεργος" ή "ανήσυχος" και όχι αντισημίτης και μπορεί να τους κάνει τρομερή ζημιά. Πώς γίνεται αυτό; Με μια απλή μήνυση. Τι είδους μήνυση; Να τους αντιμετωπίσει με τον τρόπο που παρουσιάζονται και άρα σαν θρησκευτική μειονότητα και να κάνει μήνυση στο ανώτατο μειονοτικό τους όργανο για κατάχρηση δημόσιας περιουσίας και εκμετάλλευση της περιουσίας αυτής. Με ποιον στόχο; Να τους αναγκάσει να πάρουν δημόσια θέση σ’ ό,τι αφορά την ιδιότητά τους. Να προσδιορίσουν δηλαδή μέσα στα δικαστήρια αυτό το οποίο τους ευνοεί να είναι απροσδιόριστο. Όποια θέση και να πάρουν, θα οδηγηθούν στην καταστροφή. Η διαφορά βρίσκεται στην "πορεία" αυτής της καταστροφής και στη βιαιότητα που θα τους απει­λήσει...................

ΠΗΓΗ http://www.ydrohoos.gr/meionotiko.htm

Cheap Offers: http://bit.ly/gadgets_cheap

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου