Google+ To Φανάρι : Κάτι το ωραίον και κάτι ωραιότατον

Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου 2017

Κάτι το ωραίον και κάτι ωραιότατον

Η μηχανή του κατεστημένου χάνει λάδια στην αισθητική και ρετάρει όποτε αποπειράται να τρέξει στις λεωφόρους της λογικής

Στη φωτογραφία Νο1 βλέπουμε στα αριστερά τη Λιν Γιέετζερ, η οποία είναι συντάκτρια μόδας στο περιοδικό «Vogue» (στην αμερικανική έκδοση). Στα δεξιά είναι η Μελάνια Τραμπ, σύζυγος του προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ. Η Λιν Γιέετζερ, στο μίνι βιογραφικό της στο Vogue.com, καμαρώνει ότι είναι...
«αυτόχθων Νεοϋορκέζα» και ότι, όποτε δεν γράφει περί μόδας, «στοιχειώνει υπαίθριες αγορές σ' ολόκληρο τον κόσμο» (κάτι το οποίο είναι πασιφανές). Η αμφίεσή της και το όλον της θυμίζουν κάτι ανάμεσα σε κακιά μάγισσα του παραμυθιού και τρακάρισμα διαστημοπλοίου με ημιφορτηγό Αθίγγανου entepreneur, περιπλανώμενου λιανεμπόρου, που μοσχοπουλά χαλιά, κιλίμια, τσίτια, τραπεζομάντιλα, ρετάλια, πλεκτά και φλοκάτες.

Η Λιν Γιέετζερ, ως «ειδική» στα περί μόδας, κριτίκαρε σφοδρά τη Μελάνια Τραμπ για τις δωδεκάποντες γόβες της. Σύμφωνα με το κατεστημένο του αμερικανικού Τύπου, η Λιν Γιέετζερ είναι αυθεντία στη μόδα και η Μελάνια Τραμπ θα ωφελείτο αν ακολουθούσε τις συμβουλές της. Το κατεστημένο του ευρωπαϊκού και -τελευταίο και καταχρεωμένο και καταϊδρωμένο- αυτό του ελληνόφωνου -και όχι τόσο ελληνικού- Τύπου αντιγράφουν την αμερικανική μητρόπολη των ορισμών τού τι είναι καλό και τι κακό, του τι είναι ωραίο και τι άσχημο.
Συνελόντι ειπείν, η κυριούλα που ντύνεται σαν εξωγήινο μπάλωμα συγκαθορίζει το παγκόσμιο στιλ!

Φωτό Νο2: 25 Αυγούστου 2017. Φεστιβάλ της ΚΝΕ στην Ερμούπολη. Στην κεντρική πλατεία, 23 ολόκληρα άτομα παρακολουθούν (άλλοι προσηλωμένοι και άλλοι με χασμουρητά) σε μικρό μπερντέ παλιακό ντοκιμαντέρ για την Οκτωβριανή Επανάσταση. Η συντριπτική πλειονότητα των περαστικών αντιμετωπίζει με συγκατάβαση και με ειρωνικά χαμόγελα τους ιδεολογικούς παραθεριστές του παντοιοτρόπως χρεοκοπημένου ΚΚΕ. Η Ιστορία εκδικείται με καζούρα και στα αριστερά βλέπουμε μια ντάνα με πλαστικές καρέκλες, οι οποίες, ελλείψει κοινού, έμειναν στοιβαγμένες και δεν απλώθηκαν στον χώρο. Οι κουκουέδες αποτέλεσαν για μια εισέτι φοράν ένα αισθητικό φάλτσο. Οι καρέκλες του Ταμτάκου μπροστά από το δημαρχείο που σχεδίασε ο Τσίλλερ.

Παναγιώτης Λιάκος
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου