Τέλος στην ταλαιπωρία για τους χιλιάδες οδηγούς που κινούνται στον
οδικό άξονα Αθηνών – Πάτρας, σε μια διαδρομή που μέχρι πρότινος ήταν μία
από τις πλέον επικίνδυνες της Ευρώπης, έρχεται να δώσει ο νέος
αυτοκινητόδρομος Κορίνθου - Πατρών....
Τι θα γίνει με τα διόδια
Το νέο οδικό τμήμα έχει μήκος 120 χιλιόμετρα, δύο λωρίδες ανά
κατεύθυνση, κεντρική νησίδα διαχωριστική και Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης
(ΛΕΑ) και «πρόκειται για έναν αυτοκινητόδρομο που πληροί όλες τις
προδιαγραφές για να προσφέρει ασφάλεια και άνεση στους χρήστες,
μειώνοντας την απόσταση από Αθήνα-Πάτρα», όπως δήλωσε ο Παναγιώτης
Παπανικόλας, διευθύνων σύμβουλος της «Ολυμπία Οδός Α.Ε.», μιλώντας στον
ραδιοσταθμό «Πρακτορείο FM».
Όπως ο ίδιος είπε, «το έργο είναι ολοκληρωμένο στο 95%. Παραμένουν κάποια σημεία στα οποία υπήρχαν ιδιαίτερες δυσκολίες -π.χ. διασταύρωση με τον σιδηρόδρομο και επομένως παραμένουν κάποιες εργασίες αλλά είναι έξω από το πλάτος του δρόμου που κυκλοφορείται, όπως και κάποιες εργασίες σε κόμβους, όπως είναι ο κόμβος του Ρίου, ένας πολύπλοκος κόμβος».
Στο κομμάτι του αυτοκινητόδρομου από Κόρινθο έως Πάτρα υπάρχουν 12 καινούργια τούνελ, από τα οποία τα 10 έχουν ήδη δοθεί στην κυκλοφορία και τα δύο θα δοθούν αύριο με τα εγκαίνια. «Συνολικά 16 χλμ. από καινούργια τούνελ και το υπόλοιπο τμήμα είναι στην υπάρχουσα οδό με διαπλατύνσεις και βελτίωση όλης της χάραξης», επισήμανε ο κ. Παπανικόλας.
Όπως ο ίδιος είπε, «το έργο είναι ολοκληρωμένο στο 95%. Παραμένουν κάποια σημεία στα οποία υπήρχαν ιδιαίτερες δυσκολίες -π.χ. διασταύρωση με τον σιδηρόδρομο και επομένως παραμένουν κάποιες εργασίες αλλά είναι έξω από το πλάτος του δρόμου που κυκλοφορείται, όπως και κάποιες εργασίες σε κόμβους, όπως είναι ο κόμβος του Ρίου, ένας πολύπλοκος κόμβος».
Στο κομμάτι του αυτοκινητόδρομου από Κόρινθο έως Πάτρα υπάρχουν 12 καινούργια τούνελ, από τα οποία τα 10 έχουν ήδη δοθεί στην κυκλοφορία και τα δύο θα δοθούν αύριο με τα εγκαίνια. «Συνολικά 16 χλμ. από καινούργια τούνελ και το υπόλοιπο τμήμα είναι στην υπάρχουσα οδό με διαπλατύνσεις και βελτίωση όλης της χάραξης», επισήμανε ο κ. Παπανικόλας.
Ερωτηθείς, εξάλλου, εάν θα υπάρξει πρόσθετη επιβάρυνση για τους
οδηγούς σε ό,τι αφορά τα τέλη των διοδίων, ο διευθυντής της
παραχωρησιούχου εταιρείας είπε ότι προς το παρόν δεν υφίσταται κάτι
τέτοιο αφού κύριος σκοπός ήταν να παραδοθεί ο αυτοκινητόδρομος για να
τον χρησιμοποιήσει ο κόσμος για την έξοδο του Πάσχα.
Πρόσθεσε, όμως, ότι «από εκεί και πέρα, ό,τι ισχύει από τις συμβάσεις παραχώρησης για όλα τα έργα θα ισχύσει και για την Ολυμπία Οδό».
Σημείωσε δε ως προς τα διόδια: «Σε έναν έναν ολοκληρωμένο αυτοκινητόδρομο, η χρέωση είναι 6 λεπτά / χλμ. Στα επίπεδα αυτά θα κυμανθεί και αυτός ο αυτοκινητόδρομος, όταν ολοκληρωθεί 100%».
Πηγή
Δηλαδή για Αθήνα -Πάτρα το κόστος μεταφράζεται σε περίπου 13.2 € (220*0,06) και άλλα τόσα για την επιστροφή οπότε υπολογίστε περίπου 27€ διόδια για ένα ταξείδι στη Πάτρα με επιστροφή...
Πρόσθεσε, όμως, ότι «από εκεί και πέρα, ό,τι ισχύει από τις συμβάσεις παραχώρησης για όλα τα έργα θα ισχύσει και για την Ολυμπία Οδό».
Σημείωσε δε ως προς τα διόδια: «Σε έναν έναν ολοκληρωμένο αυτοκινητόδρομο, η χρέωση είναι 6 λεπτά / χλμ. Στα επίπεδα αυτά θα κυμανθεί και αυτός ο αυτοκινητόδρομος, όταν ολοκληρωθεί 100%».
Πηγή
Δηλαδή για Αθήνα -Πάτρα το κόστος μεταφράζεται σε περίπου 13.2 € (220*0,06) και άλλα τόσα για την επιστροφή οπότε υπολογίστε περίπου 27€ διόδια για ένα ταξείδι στη Πάτρα με επιστροφή...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου