Εξι
προτάσεις κατέθεσε η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος (ΟΦΑΕ)
ζητώντας να συρρικνωθεί η «μαύρη τρύπα» του 1 δισ. ευρώ ετησίως, που
προκαλεί στα δημόσια ταμεία της χώρας η παράνομη μεταφορά προϊόντων...
Την ίδια στιγμή ο πρόεδρος της ομοσπονδίας Απόστολος Κενανίδης έκανε λόγο για «κινητές βόμβες-φορτηγά» που μεταφέρουν χημικά και τοξικά από την Ιταλία στην Ελλάδα με τα πλοία της γραμμής και καταφέρνουν να αποφεύγουν τους ούτως ή άλλως σπάνιους ελέγχους.
Σύμφωνα με τον κ. Κενανίδη, οι παραλείψεις της ελληνικής Πολιτείας είχαν ως αποτέλεσμα ένα μεγάλο ποσοστό της εγχώριας μεταφοράς να έχει «εκχωρηθεί» πλέον σε ξένους, την ώρα που πάνω από 75.000 ελληνικά φορτηγά έχουν μεταφέρει την έδρα τους στη Βουλγαρία.
Ο επικεφαλής της ομοσπονδίας τόνισε επίσης ότι, εάν η πυρκαγιά που εκδηλώθηκε στο πλοίο «Norman Atlantic» γινόταν στην επιστροφή, δεν θα υπήρχε σήμερα ούτε ένας επιζών, καθώς κατά την επιστροφή τους στην Ελλάδα τα φορτηγά ελληνικών συμφερόντων με έδρα τη Βουλγαρία συνηθίζεται να μεταφέρουν παρανόμως χημικά.
Οι προτάσεις της ΟΦΑΕ για την ανάκαμψη των οδικών μεταφορών περιλαμβάνουν:
•Κίνητρα για δημιουργία εταιριών με χρηματοδότησή τους ανάλογα με τον αριθμό των αυτοκινητιστών.
•Πάταξη των παράνομων μεταφορών από ξένους μεταφορείς.
•Ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Πρόταση για αφαίρεση του επίναυλου καυσίμου.
•Ρύθμιση χρεών: Τριετές πάγωμα των οφειλών και ρύθμισή τους αλλά και δυνατότητα να επιλέγουν την κατηγορία ασφάλισής τους οι ίδιοι οι αυτοκινητιστές.
•Διάθεση αδειών τρίτων χωρών: Ζητείται να αναλάβει η ομοσπονδία τη διάθεση.
•Αφορολόγητο πετρέλαιο: Να σταματήσει η χορήγηση αφορολόγητου καυσίμου στα μη κοινοτικά οχήματα από τα Καταστήματα Αφορολογήτων.
Πηγή
Την ίδια στιγμή ο πρόεδρος της ομοσπονδίας Απόστολος Κενανίδης έκανε λόγο για «κινητές βόμβες-φορτηγά» που μεταφέρουν χημικά και τοξικά από την Ιταλία στην Ελλάδα με τα πλοία της γραμμής και καταφέρνουν να αποφεύγουν τους ούτως ή άλλως σπάνιους ελέγχους.
Σύμφωνα με τον κ. Κενανίδη, οι παραλείψεις της ελληνικής Πολιτείας είχαν ως αποτέλεσμα ένα μεγάλο ποσοστό της εγχώριας μεταφοράς να έχει «εκχωρηθεί» πλέον σε ξένους, την ώρα που πάνω από 75.000 ελληνικά φορτηγά έχουν μεταφέρει την έδρα τους στη Βουλγαρία.
Ο επικεφαλής της ομοσπονδίας τόνισε επίσης ότι, εάν η πυρκαγιά που εκδηλώθηκε στο πλοίο «Norman Atlantic» γινόταν στην επιστροφή, δεν θα υπήρχε σήμερα ούτε ένας επιζών, καθώς κατά την επιστροφή τους στην Ελλάδα τα φορτηγά ελληνικών συμφερόντων με έδρα τη Βουλγαρία συνηθίζεται να μεταφέρουν παρανόμως χημικά.
Οι προτάσεις της ΟΦΑΕ για την ανάκαμψη των οδικών μεταφορών περιλαμβάνουν:
•Κίνητρα για δημιουργία εταιριών με χρηματοδότησή τους ανάλογα με τον αριθμό των αυτοκινητιστών.
•Πάταξη των παράνομων μεταφορών από ξένους μεταφορείς.
•Ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Πρόταση για αφαίρεση του επίναυλου καυσίμου.
•Ρύθμιση χρεών: Τριετές πάγωμα των οφειλών και ρύθμισή τους αλλά και δυνατότητα να επιλέγουν την κατηγορία ασφάλισής τους οι ίδιοι οι αυτοκινητιστές.
•Διάθεση αδειών τρίτων χωρών: Ζητείται να αναλάβει η ομοσπονδία τη διάθεση.
•Αφορολόγητο πετρέλαιο: Να σταματήσει η χορήγηση αφορολόγητου καυσίμου στα μη κοινοτικά οχήματα από τα Καταστήματα Αφορολογήτων.
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου