Όσο όμως οι
“αντιρατσιστικές” οργανώσεις κάνουν μπίζνες με τους τούρκους και τους
σαουδάραβες, τα ναζιστικά καθάρματα θα έχουν ασυλία, εφ’ όσον είναι
ισλαμιστές. Οι εβραίοι της Γαλλίας βέβαια που ζουν τον αντισημιτισμό στο
πετσί τους, έδειξαν με την ψήφο τους ότι…
είναι αποφασισμένοι να μην επιτρέψουν άλλο ολοκαύτωμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου