Ηχηρό μήνυμα ενάντια στα μέτρα που
πλήττουν τους εργαζόμενους δίνουν σήμερα Τετάρτη τα συνδικάτα, που
οργανώνουν 24ωρη γενική απεργία σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα.
Στην Αθήνα, ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ διοργανώνουν συγκέντρωση στην πλατεία
Κλαυθμώνος, ενώ ανάλογες συγκεντρώσεις θα γίνουν σε όλες τις μεγάλες
πόλεις.
Στα μέτρα που ζητούν τα συνδικάτα μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται:
* Αμεση κατάργηση του συνόλου των αντεργατικών μνημονιακών διατάξεων που οδήγησαν στο στραγγαλισμό των συλλογικών εργατικών δικαιωμάτων και εγγυήσεων.
* Αμεση κατάργηση της εμπλοκής της κρατικής εξουσίας στον προσδιορισμό του κατώτατου μισθού και ημερομισθίου.
Επείγοντα μέτρα για την προστασία των εργαζομένων από τις απολύσεις και των θέσεων εργασίας πλήρους και σταθερής εργασίας. Αυστηρή προστασία των όρων εργασίας και της απασχόλησης ευάλωτων ομάδων (νέων, γυναικών, εργαζομένων πλησίον της σύνταξης).
enet
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου