Google+ To Φανάρι : ΠΟΥΡΙΜ τα επεισόδια στην ΑΣΟΕΕ, και στο Μελιγαλά. “Γιατί χαίρεται ο Εβραίος και χαμογελάει πατέρα;

Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

ΠΟΥΡΙΜ τα επεισόδια στην ΑΣΟΕΕ, και στο Μελιγαλά. “Γιατί χαίρεται ο Εβραίος και χαμογελάει πατέρα;

-Γιατί χαίρεται ο Εβραίος και Χαμογελάει πατέρα;
-Γιατί παιδί μου, τα επεισόδια στην ΑΣΟΕΕ, και  τα άλλα  στο Μελιγαλά με τη Χρυσή Αυγή, είναι σκέτο  ΠΟΥΡΙΜ.


- Τι θα πεί “Πουρίμ” πατέρα;

- “Πουρίμ” παιδί μου είναι όταν Δέρνει ο Εβραίος, αλλά φωνάζει ότι τον Δέρνουν…


-Και γιατί είναι Πουρίμ η  Χρυσή Αυγή πατέρα; Επειδή δέρνει;
- Όσο περισσότερο δέερνει παιδί μου, τόσο πιό ΑΝΕΤΑ θα βγεί ο ΣΥΡΙΖΑ.
- Και γιατί να βγεί ο ΣΥΡΙΖΑ πατέρα;
-Για να μας σώσει από τη Χρυσή Αυγή παιδί μου.
- Μόνο γι αυτό θα βγεί ο ΣΥΡΙΖΑ πατέρα;
- Όχι παιδί μου. Θα τον βγάλουν για να ψηφίσει τον Αντιρατσιστικό Νόμο.
- Γιατί να τον ψηφίσει πατέρα;
- Για να έχει τον έλεγχο της Βουλής ο….Τσίπρας.
- Και πώς θα έχει τον έλεγχο της Βουλής ο Τσίπρας πατέρα;

- Το έχει πεί ο ίδιος παιδί μου:

“ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΙ ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΟΛΙΤΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ”

- Και γιατί πρέπει να έχει τον έλεγχο της Βουλής ο…….Τσίπρας  πατέρα;
- Για να πετύχει αυτό που έλεγε ο Βενιζέλος:
 “Πάμε σε  Αλλαγή Γεωγραφικών Δεδομένων”

-Ωραίο  το παραμύθι σου πατέρα, αλλά νυστάζω  και θα κοιμηθώ. Καληνύχτα πατέρα….
- Καληνύχτα παιδί μου. Όνειρα γλυκά….
astikosmythos

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου