Γιὰ πολλοστὴ φορὰ βλέπουμε μεγάλες πολυεθνικὲς νὰ προωθοῦν μὲ
ἐπιθετικὸ μάρκετινγκ μηνύματα εἰς βάρος τοῦ θεσμοῦ τῆς οἰκογένειας!..
Αὐτὴ τὴν φορὰ πρωταγωνιστεῖ ἡ πασίγνωστη ἐταιρία σοκολατῶν Lacta ἡ ὁποία θέλοντας νὰ στείλει μήνυμα κατὰ τοῦ «ρατσισμοῦ» καὶ τῆς «ὁμοφοβίας» δημιούργησε ἀφίσες καὶ βίντεο μὲ ὁμόφυλα ζευγάρια… Ἐμεῖς κάνουμε ἔκκληση πρὸς κάθε κατεύθυνση: Μαζικό ἐμπάργκο στὴν Lacta! Γιατί μόνο ἐκεῖ πονᾶνε: στὸ κέρδος!…
orthodoxia-ellhnismos.gr
Αὐτὴ τὴν φορὰ πρωταγωνιστεῖ ἡ πασίγνωστη ἐταιρία σοκολατῶν Lacta ἡ ὁποία θέλοντας νὰ στείλει μήνυμα κατὰ τοῦ «ρατσισμοῦ» καὶ τῆς «ὁμοφοβίας» δημιούργησε ἀφίσες καὶ βίντεο μὲ ὁμόφυλα ζευγάρια… Ἐμεῖς κάνουμε ἔκκληση πρὸς κάθε κατεύθυνση: Μαζικό ἐμπάργκο στὴν Lacta! Γιατί μόνο ἐκεῖ πονᾶνε: στὸ κέρδος!…
orthodoxia-ellhnismos.gr
Όποιος Έλληνας αγοράζει μια lacta κάνει ποιό πλούσιο τον καταστροφέα της Ελλάδας, Σόρος.
Η εταιρεία Παυλίδης, πωλήθηκε στην Kraft foods, που μετονομάστηκε σε Μondelez που μέτοχος είναι ο Σόρος.
Κατά
συνέπεια πως είναι δυνατόν ένα τέτοιο ευρείας κυκλοφορίας προϊόν να
μείνει ανεκμετάλλευτο από τον ενορχηστρωτή των νεοταξικών απαράδεκτων
εκφυλιστικών και ανήθικων προτύπων που λανσάρει η ΕΛΙΤ για να εκμαυλίσει
και να μετατρέψει τις ηθικές κοινωνίες σε ξέφραγα αμπέλια της ασυδοσίας
και της ανηθικότητος.
Πολλώ
δε μάλλον όταν η "γλυκιά" διαφήμιση απευθύνεται και σε όλο το παιδικό
κοινό που δυστυχώς παρακολουθεί το χαζοκούτι ανελλιπώς! Μπορείτε
σίγουρα να καταλάβετε τι στρεβλά μηνύματα περνάει η διαφημιστική
καμπάνια της εταιρείας!
Το Φανάρι
Το Φανάρι
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου