Οι σχιζοφρενικού τύπου δηλώσεις και το ναι μεν αλλά πάει σύννεφο στους κυβερνώντες!
Τελευταίος ο υπουργός
Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης ο οποίος λέει ότι δεν θα
υπάρχουν διόδια αλλά θα υπάρχουν χρεώσεις
διελεύσεως (άρα θα υπάρχουν διόδια), όχι όμως για τους κατοίκους των γειτονικών περιοχών (άρα δεν θα υπάρχουν διόδια -γι αυτούς)! Και αφού δεν συμφωνεί και ο ίδιος με την επιβολή διοδίων επιβάλει χρεώσεις διελεύσεως ...χωρίς διόδια!!!! ..... ΩΛΕ!!!!! ... διαβάστε το άρθρο:
Τι θα γίνει με τα νέα διόδια σε Βαρυμπόμπη και Άγιο Στέφανο
Σπίρτζης: Τα διόδια θα υπάρχουν, αλλά θα εξαιρούνται από τη χρέωση οι κάτοικοι των δήμων της περιοχής
Στο νέο τοπίο σε σχέση με τα διόδια στη Βαρυμπόμπη και τον Άγιο
Στέφανο αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης.
Όπως είπε, δεν θα υπάρξουν σταθμοί διοδίων σε Βαρυμπόμπη και Άγιο
Στέφανο, αλλά θα υπάρχει χρέωση με το νέο σύστημα ηλεκτρονικών διοδίων....«Δεν θα τοποθετηθούν μετωπικά και πλευρικά διόδια στην περιοχή, αλλά θα ισχύσει το σύστημα ηλεκτρονικών διοδίων», είπε χαρακτηριστικά μιλώντας στον ΑΝΤ1.
«Μέσω του νέου συστήματος ηλεκτρονικών διοδίων θα χρεώνονται μόνο όσοι δεν είναι κάτοικοι των περιοχών αυτών, ενώ οι κάτοικοι Αφιδνών, Κηφισιάς, Διονύσου και Ωρωπού θα εξαιρούνται από τη χρέωση», είπε ο κ. Σπίρτζης ενώ συμφώνησε με τους κατοίκους των περιοχών, λέγοντας πως είναι παράλογα τα διόδια σε Βαρυμπόμπη και Άγιο Στέφανο.
Επισήμανε ότι όσα γίνονται αποτελούν συμβατικές υποχρεώσεις της χώρας έναντι της Ε.Ε. για ζητήματα χρηματοδότησης, διαβεβαιώνοντας ότι δεν θα υπάρξουν ούτε μετωπικοί ούτε πλευρικοί σταθμοί.
«Τα διόδια θα υπάρχουν, αλλά θα εξαιρούνται από τη χρέωση οι κάτοικοι των δήμων της περιοχής που χρησιμοποιούν τον δρόμο για τις καθημερινές τους μετακινήσεις. Ολοι οι υπόλοιποι θα πρέπει να πληρώσουν το αντίτιμο», ξεκαθάρισε.
Σημειώνεται ότι ανοίγει ο δρόμος για την κατασκευή των πλευρικών διοδίων στους κόμβους Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου. Η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων του έργου τελικά εγκρίθηκε και αναρτήθηκε στη Διαύγεια.
Το έργο περιλαμβάνει και τη μετατροπή του κόμβου Βαρυμπόμπης σε «δακτυλίδι» και παρεμβάσεις στους κόμβους Κηφισιάς και Καλυφτάκη.
Στη Βαρυμπόμπη θα κατασκευαστούν δύο μικρότεροι δακτύλιοι για να διευκολύνουν τις συνδέσεις με το τοπικό οδικό δίκτυο. Η σημερινή γέφυρα θα διατηρηθεί και μετά το πέρας της κατασκευής του δακτυλίου θα μετατραπεί σε χώρο πρασίνου. Ο εκτιμώμενος χρόνος κατασκευής είναι το 1,5 έτος.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου