Google+ To Φανάρι : Εμ, τι άλλο περίμενεις να ακούσεις; Καφαντάρη "για τους 13 νεκρούς φταίνε τα ακραία φαινόμενα!!!

Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2017

Εμ, τι άλλο περίμενεις να ακούσεις; Καφαντάρη "για τους 13 νεκρούς φταίνε τα ακραία φαινόμενα!!!

Καφαντάρη "για τους 13 νεκρούς φταίνε τα ακραία φαινόμενα που είναι συνέπεια της κλιματικής αλλαγής". Εμ, τι άλλο περίμενες να ακούσεις; Τι είναι τελικά ο άνθρωπος; Τι είναι η ζωή; Τζάμπα πράγμα. Η Βόννη θα μεριμνήσει...αχ αυτή η "καταραμένη" κλιματική αλλαγή, δεν αφήνει σε ησυχία την αριστερά... 

Γι' αυτόν τον λόγο δεν διστάζουν ούτε μία στιγμή να "δουλέψουν" τον κόσμο, και ειδικά τους Έλληνες ...Από τον Τσίπρα, ο οποίος έχει παραδώσει τα πάντα στους ξένους και εξακολουθεί να παριστάνει τον γενναίο που ξέρει να "ξανασηκώνεται" - προφανώς από τα "τέσσερα" - ,μέχρι τον Κατρούγκαλο, ο οποίος στέλνει "επιστολές" στους συνταξιούχους που περιμένουν χρήματα.  



..Πού να τους προλάβεις τους χαφιέδες, οι οποίοι παρίσταναν τους επαναστάτες με τις "γροθιές" στον αέρα και υπόσχονταν να "χορέψουν" τις "Αγορές"; Μπορείς να τους προλάβεις; Μπορείς να τους ανταγωνιστείς; Χρόνια εκπαιδεύονται στο επαναστατικό "θέατρο". Μέχρι και ο χολεριασμένος Κουτσούμπας - με έναν τόνο τριγλυκερίδια πάνω του - δείχνει έτοιμος να κάνει διπλό "επαναστατικό" τόλουπ και τριπλό "αντιστασιακό" άξελ πριν πάρει τα όπλα και "πιάσει" τα βουνά για την "αποθέωσή" του. Ως εκ τούτου, κανένα νέο πολιτικό πρόσωπο δεν "γεννήθηκε" και δεν "ξεχώρισε" μέσα από την κρίση.

 http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2016/12/dexistera.html
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου