Google+ To Φανάρι : Οι Ρουφιάνοι διάλεξαν τα Δημήτρια για να τιμήσουν την τουρκική κατάκτηση και την εβραϊκή Κατοχή

Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2017

Οι Ρουφιάνοι διάλεξαν τα Δημήτρια για να τιμήσουν την τουρκική κατάκτηση και την εβραϊκή Κατοχή

Το Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου εγκαινιάζεται η έκθεση «Κοινοί ιεροί τόποι» που συνδιοργανώνουν το Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης και το Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο των φετινών «Δημητρίων». ...

Πρόκειται για μια από τις χειρότερες ιδεολογικές επιθέσεις της Πουστιάς και της ρουφιανιάς στη Βόρεια Ελλάδα.

Οι Ρουφιάνοι του Πολυπολιτισμικού της «ανεκτικότητας» της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης μας λένε ότι «όπως έκαναν στο παρελθόν για αιώνες, έτσι και σήμερα πολλοί Χριστιανοί, Μουσουλμάνοι και Εβραίοι προσεύχονται σε ιερά που ανήκουν σε μια άλλη θρησκεία. Η ύπαρξη κοινών ιερών τόπων είναι ένα γνωστό φαινόμενο με βαθιές ρίζες στη Μεσόγειο, το οποίο φανερώνει τη διαπερατότητα των ορίων μεταξύ των θρησκευτικών κοινοτήτων».
Εξυμνούν τα ανύπαρκτο για να καλύψουν τις σφαγές των ελλήνων από τους αδελφούς σουνίτες υπό τα χειροκροτήματα του... Αμποτ.
Το ιδιαίτερα σημαντικό είναι ότι τα καθάρματα διάλεξαν τα Δημήτρια, που υποτίθεται ότι συντηρούν και αναδεικνύουν τη Βυζαντινή αυτοκρατορική παράδοση της Θεσσαλονίκης για να αναδείξουν την τούρκικη και την εβραϊκή κατοχή.
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου