Στο δρόμο που «χάραξε» η εταιρεία Lidl
Σειρά σε αυτήν την εμπορική τακτική έχουν οι εταιρείες ΜΕΒΓΑΛ και NESTLE, εξαφάνισαν τους σταυρούς των εκκλησιών από τις φωτογραφίες στις συσκευασίες του γιαουρτιού.
Ανακοινώσεις θα χρειαστεί ενδεχομένως να βγάλουν και οι ΜΕΒΓΑΛ και NESTLE. To ερώτημα όμως είναι γιατί χρησιμοποιούν εκκλησίες, αφού δεν θέλουν τους σταυρούς.
Μετά τα Lidl, τώρα και οι ΜΕΒΓΑΛ, Danone, Carrefour, Nestle έσβησαν τους σταυρούς από την εκκλησία της Σαντορίνης.
Όχι μόνο η Lidl αλλά και η ΜΕΒΓΑΛ, Danone , η Carrefour και η Nestle έσβησαν τους σταυρούς από την εκκλησία της Σαντορίνης.
Η αλήθεια είναι πως τέτοια ανθελληνική και αντιχριστιανική συμπεριφορά από την ΜΕΒΓΑΛ δεν την περιμέναμε! Μία εταιρεία που στηρίχτηκε και στηρίζεται από τα εκατομμύρια των χριστιανών Ελλήνων δεν πρέπει να περιφρονεί και να καθυβρίζει τους πελάτες της κατ΄αυτόν τον χυδαίο τρόπο! Οι Danone , η Carrefour και η Nestle πουλάνε ανενόχλητοι «ελληνικό» γιαούρτι φτιαγμένο στην Αργεντινή με γάλα Αργεντινής και οι πράκτορες της Βουλής κάνουν τις πάπιες.... Μάλλον δεν τους έδωσαν ικανοποιητική μίζα οι Έλληνες γαλακτοπαραγωγοί για να παραστήσουν τους πατριώτες στην Ευρώπη.
Κι από εμάς εδώ στην λιανική …ποιος θα κάνει μποϋκοτάζ στον φραπέ … ;
Υπενθυμίζεται ότι καταγγελίες ήθελαν να σβήνεται με photoshop ο σταυρός από την εκκλησία της Σαντορίνης στη φωτογραφία που χρησιμοποιεί το Lidl επάνω σε σειρά Ελληνικών προϊόντων. Με τόσους μη χριστιανούς ή άθρησκους μάλλον δεν θέλουν να χάσουν πελάτες που θα τους ενοχλούσε το σύμβολο του σταυρού.
Ποιά είναι η αντίδραση του ελληνικού Υπουργείου Πολιτισμού,Τουρισμού, της Ορθόδοξης Εκκλησίας, της τοπικής αυτοδιοίκησης στη Σαντορίνη, του Συνδέσμου και ενώσεων ελλήνων καταναλωτών, της ελληνικής κοινής γνώμης;
Τι μέτρα έχουν πάρει οι αρμόδιοι φορείς, που, πότε και πως προσέφυγαν κατήγγειλαν ή ήγειραν τις νόμιμες αξιώσεις από το γερμανικό όμιλο που αυθαιρετώντας καταπατά και παραγράφει αναπαλλοτρίωτη πολιτισμική κληρονομιά, πως έχουν αντιδράσει οι κατά τόπους στο εξωτερικό αντιπρόσωποι της ελληνικής πολιτείας και της Ορθόδοξης εκκλησίας και οι ελληνικές κοινότητες της διασποράς;
Aυτή η καμπάνια ουσιαστικά σηματοδοτεί το πέρασμα από την »εμπορευματοποίηση της θρησκείας » στην εμπορευματοποίηση της α-θρησκείας ή του ουδετερόθρησκου…
Και εδώ έρχεται το … ο πολιτισμός της χεστρας σε πλήρη εξέλιξη !
Μετά τα Lidl και την Nestle τσουπ και η μεβγαλ να αφαιρεί τους σταυρούς !
Και άντε επιχειρηματικά το κατανοώ αλλά ηθικά όχι … δεν μπορεί οι ανταγωνιστές να χτυπάνε την αγορά των μουσουλμάνων στην Ευρώπη και εσύ να μην κάνεις κάτι να σωθείς …από την άλλη … σε στήριξαν οι Έλληνες να γίνεις εταιρία και στην εποχή αυτή την μαύρη όπου η παγκοσμιοποίηση ισοπεδώνει τα πάντα …στο όνομα της επιβίωσης μια μια οι εταιρίες ξεβρακώνονται ….και στηρίζουν τα στριγκοι!!!!!!!!
Αν όμως ο Έλληνας ξυπνούσε και περνούσε στην αυτάρκεια του , αν ο Έλληνας έκανε μόνος του το γιαουρτάκι του από τις κατσικουλες του ..δεν θα δημιουργούσε εφιάλτες εταιρίες !!
Ναι είναι πολλά εκατομμύρια οι μουσουλμάνοι ..ναι είναι τεράστια αγορά…και τώρα ακόμα νικούν στον πόλεμο ειρηνικά ..νικούν με τις γεννήσεις …κάποτε όμως ..θα αλλάξουν και θα προχωρήσουν ,όταν θα είναι σίγουροι στον πλήρη επεκτατισμό και με την βια …τότε εσείς όλοι που απλά κοιτούσατε την επιβίωση του σπιτιού σας , της εταιριουλας κοκ…θα είσαστε το ίδιο εγκληματίες …!
Ο καθένας την πάρτι του ..ΕΤΣΙ ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣ…αν ο όλοι ήμασταν για όλους και αποκόβομαι την ενέργεια προς το τέρας τότε αυτό θα πεινούσε μέχρι θανάτου !
Απλά πράγματα ..και μην μου πείτε οτι το τμήμα μάρκετινγκ της εταιρίας η κάθε εταιρίας που απλά επιλέγει να βγάζει τον Σταυρό …δεν μπορούσε να σκεφθεί να λέει πχ … Αυθεντικό Ελληνικό Γιαούρτι ..και να έχει έναν τσολιά η μια βλαχόπουλα για φώτο!
Αλλά όχι εκεί … στέρεψαν σε ιδέα … και έπρεπε να έχουν εκκλησία άνευ Σταυρού …αρα ρε παλικάρια δουλευόμαστε μεταξύ μας … δεν είναι θέμα αγοράς λοιπόν ούτε ανταγωνισμού ..είναι θέμα εντολής σας από τα πραγματικά αυθεντικά σας !
Είναι θέμα να βάλετε και εσείς το φερετζέ σαν μήνυμα και εμείς είμαστε γονατιστές π@υτανες !
Stranger…
Δημοσθένης Το Φανάρι
Η αλήθεια είναι πως τέτοια ανθελληνική και αντιχριστιανική συμπεριφορά
από την ΜΕΒΓΑΛ δεν την περιμέναμε! Μία εταιρεία που στηρίχτηκε και
στηρίζεται από τα εκατομμύρια των χριστιανών Ελλήνων δεν επιτρέπεται να παίζει με το φιλότιμο τους, να περιφρονεί και να καθυβρίζει τους πελάτες της κατ΄αυτόν τον χυδαίο
τρόπο! ...
Μπορεί κατ εντολήν κάποιων αφεντικών να θέλει να κάνει τα χατίρια των αλλογενών και να θέλει επίσης να κερδίσει από την αλλόθρησκη πολυπολιτισμικότητα που εγκαθίσταται μόνιμα πλέον στον τόπο μας, αλλά σίγουρα θα χάσει ένα μεγάλο μερίδιο πωλήσεων από τους μόνιμους και σταθερούς εδώ και χρόνια Έλληνες χριστιανούς πελάτες της...
Σειρά σε αυτήν την εμπορική τακτική έχουν οι εταιρείες ΜΕΒΓΑΛ και NESTLE, εξαφάνισαν τους σταυρούς των εκκλησιών από τις φωτογραφίες στις συσκευασίες του γιαουρτιού.
Ανακοινώσεις θα χρειαστεί ενδεχομένως να βγάλουν και οι ΜΕΒΓΑΛ και NESTLE. To ερώτημα όμως είναι γιατί χρησιμοποιούν εκκλησίες, αφού δεν θέλουν τους σταυρούς.
Μετά τα Lidl, τώρα και οι ΜΕΒΓΑΛ, Danone, Carrefour, Nestle έσβησαν τους σταυρούς από την εκκλησία της Σαντορίνης.
Όχι μόνο η Lidl αλλά και η ΜΕΒΓΑΛ, Danone , η Carrefour και η Nestle έσβησαν τους σταυρούς από την εκκλησία της Σαντορίνης.
Η αλήθεια είναι πως τέτοια ανθελληνική και αντιχριστιανική συμπεριφορά από την ΜΕΒΓΑΛ δεν την περιμέναμε! Μία εταιρεία που στηρίχτηκε και στηρίζεται από τα εκατομμύρια των χριστιανών Ελλήνων δεν πρέπει να περιφρονεί και να καθυβρίζει τους πελάτες της κατ΄αυτόν τον χυδαίο τρόπο! Οι Danone , η Carrefour και η Nestle πουλάνε ανενόχλητοι «ελληνικό» γιαούρτι φτιαγμένο στην Αργεντινή με γάλα Αργεντινής και οι πράκτορες της Βουλής κάνουν τις πάπιες.... Μάλλον δεν τους έδωσαν ικανοποιητική μίζα οι Έλληνες γαλακτοπαραγωγοί για να παραστήσουν τους πατριώτες στην Ευρώπη.
Κι από εμάς εδώ στην λιανική …ποιος θα κάνει μποϋκοτάζ στον φραπέ … ;
Υπενθυμίζεται ότι καταγγελίες ήθελαν να σβήνεται με photoshop ο σταυρός από την εκκλησία της Σαντορίνης στη φωτογραφία που χρησιμοποιεί το Lidl επάνω σε σειρά Ελληνικών προϊόντων. Με τόσους μη χριστιανούς ή άθρησκους μάλλον δεν θέλουν να χάσουν πελάτες που θα τους ενοχλούσε το σύμβολο του σταυρού.
Ποιά είναι η αντίδραση του ελληνικού Υπουργείου Πολιτισμού,Τουρισμού, της Ορθόδοξης Εκκλησίας, της τοπικής αυτοδιοίκησης στη Σαντορίνη, του Συνδέσμου και ενώσεων ελλήνων καταναλωτών, της ελληνικής κοινής γνώμης;
Τι μέτρα έχουν πάρει οι αρμόδιοι φορείς, που, πότε και πως προσέφυγαν κατήγγειλαν ή ήγειραν τις νόμιμες αξιώσεις από το γερμανικό όμιλο που αυθαιρετώντας καταπατά και παραγράφει αναπαλλοτρίωτη πολιτισμική κληρονομιά, πως έχουν αντιδράσει οι κατά τόπους στο εξωτερικό αντιπρόσωποι της ελληνικής πολιτείας και της Ορθόδοξης εκκλησίας και οι ελληνικές κοινότητες της διασποράς;
Aυτή η καμπάνια ουσιαστικά σηματοδοτεί το πέρασμα από την »εμπορευματοποίηση της θρησκείας » στην εμπορευματοποίηση της α-θρησκείας ή του ουδετερόθρησκου…
grothia.gr
Δεν είναι αυθεντικό ελληνικό γιαούρτι ρε μεβγαλ αν αφαιρέσεις τον Σταυρό !
Και εδώ έρχεται το … ο πολιτισμός της χεστρας σε πλήρη εξέλιξη !
Μετά τα Lidl και την Nestle τσουπ και η μεβγαλ να αφαιρεί τους σταυρούς !
Και άντε επιχειρηματικά το κατανοώ αλλά ηθικά όχι … δεν μπορεί οι ανταγωνιστές να χτυπάνε την αγορά των μουσουλμάνων στην Ευρώπη και εσύ να μην κάνεις κάτι να σωθείς …από την άλλη … σε στήριξαν οι Έλληνες να γίνεις εταιρία και στην εποχή αυτή την μαύρη όπου η παγκοσμιοποίηση ισοπεδώνει τα πάντα …στο όνομα της επιβίωσης μια μια οι εταιρίες ξεβρακώνονται ….και στηρίζουν τα στριγκοι!!!!!!!!
Αν όμως ο Έλληνας ξυπνούσε και περνούσε στην αυτάρκεια του , αν ο Έλληνας έκανε μόνος του το γιαουρτάκι του από τις κατσικουλες του ..δεν θα δημιουργούσε εφιάλτες εταιρίες !!
Ναι είναι πολλά εκατομμύρια οι μουσουλμάνοι ..ναι είναι τεράστια αγορά…και τώρα ακόμα νικούν στον πόλεμο ειρηνικά ..νικούν με τις γεννήσεις …κάποτε όμως ..θα αλλάξουν και θα προχωρήσουν ,όταν θα είναι σίγουροι στον πλήρη επεκτατισμό και με την βια …τότε εσείς όλοι που απλά κοιτούσατε την επιβίωση του σπιτιού σας , της εταιριουλας κοκ…θα είσαστε το ίδιο εγκληματίες …!
Ο καθένας την πάρτι του ..ΕΤΣΙ ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣ…αν ο όλοι ήμασταν για όλους και αποκόβομαι την ενέργεια προς το τέρας τότε αυτό θα πεινούσε μέχρι θανάτου !
Απλά πράγματα ..και μην μου πείτε οτι το τμήμα μάρκετινγκ της εταιρίας η κάθε εταιρίας που απλά επιλέγει να βγάζει τον Σταυρό …δεν μπορούσε να σκεφθεί να λέει πχ … Αυθεντικό Ελληνικό Γιαούρτι ..και να έχει έναν τσολιά η μια βλαχόπουλα για φώτο!
Αλλά όχι εκεί … στέρεψαν σε ιδέα … και έπρεπε να έχουν εκκλησία άνευ Σταυρού …αρα ρε παλικάρια δουλευόμαστε μεταξύ μας … δεν είναι θέμα αγοράς λοιπόν ούτε ανταγωνισμού ..είναι θέμα εντολής σας από τα πραγματικά αυθεντικά σας !
Είναι θέμα να βάλετε και εσείς το φερετζέ σαν μήνυμα και εμείς είμαστε γονατιστές π@υτανες !
Stranger…
Δημοσθένης Το Φανάρι
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου