Google+ To Φανάρι : Λεφτά και σπίτια στους μετανάστες – Πετάνε Έλληνες με παιδιά στον δρόμο

Σάββατο 5 Αυγούστου 2017

Λεφτά και σπίτια στους μετανάστες – Πετάνε Έλληνες με παιδιά στον δρόμο

Οικογένεια με τρία παιδιά που ζει στην Κρήτη βρέθηκε στον δρόμο!
Σύμφωνα με τον πατέρα, η ιδιοκτήτρια του σπιτιού όπου έμεναν, στην περιοχή της Φορτέτσας, τους έκανε έξωση....

 
Πριν από τρεις μέρες ο Ηλίας Ζαχαριουδάκης έκανε έκκληση σε γνωστούς και φίλους μέσω Facebook να του συμπαρασταθούν ενώ ζήτησε από την ιδιοκτήτρια να του δοθεί ένα εύλογο χρονικό διάστημα μέχρι να βρει σπίτι για να μετακομίσει. Όπως υποστηρίζει ο ίδιος, και οι δύο γονείς είναι άνεργοι, με τη σύζυγό του να αντιμετωπίζει πρόβλημα υγείας.
 
Όπως δημοσιεύει στη σελίδα της στο Facebook η εθελοντική ομάδα αλληλεγγύης «Κίτρινη Αποστολή» η έξωση έγινε και η οικογένεια διανυκτέρευσε στην ύπαιθρο.
Η ανάρτηση του κ. Ζαχαριουδάκη:
«ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ….
ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ….
Είμαι άνεργος εγώ και η γυναίκα μου με τρία παιδιά … Αύριο Τετάρτη 26/07/2017, 8:30 το πρωί αντιμετωπίζω έξωση από το σπίτι, που είχα ενοικιάσει και διέθεσα πολλά χρήματα για να το κάνω κατοικήσιμο και με προφορική διαβεβαίωση, ότι δεν θα έφευγα ποτέ, τώρα μου ζητάνε το σπίτι.
Σε 3 εργάσιμες μέρες, πρέπει να το μαζέψω τα πράγματα μου και να φύγω από το σπίτι, κάτι που είναι αδύνατο, γιατί δεν έχω βρει ακόμη σπίτι να μείνω και ζητάω την βοήθεια σας, να μου δοθεί ένα εύλογο χρονικό διάστημα, ώστε να βρω σπίτι να μετεγκατασταθώ .
Όποιος από τους φίλους μου, μπορεί να επέμβει και να με βοηθήσει ας το κάνει, γιατί πρόκειται για ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΙΚΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ.
Σας ευχαριστώ …..»
unpolitical.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου