Google+ To Φανάρι : 1453-2017 : Η Ρωμανία πέρασεν ανθεί και φέρει κι άλλο!

Πέμπτη, 16 Φεβρουαρίου 2017

1453-2017 : Η Ρωμανία πέρασεν ανθεί και φέρει κι άλλο!


Στην προς Γαλάτας επιστολή του Αποστόλου Παύλου (6, 9-10) είναι γραμμένα τα ακόλουθα :
«Το δε καλόν ποιούντες μη εκκακώμεν καιρών γαρ ιδίω θερίσομεν μη εκλυόμενοι. Άρα ουν ως καιρόν έχομεν εργαζώμεθα το αγαθόν προς πάντας μάλιστα δε προς τους οικείους της πίστεως».
Δηλαδή : Κι όταν κάνουμε το καλό, ας μην αποκάμουμε (αποθαρρυνόμαστε, απογοητευόμαστε). Γιατί, αν αντέξουμε ως το τέλος, θα θερίσουμε τον καρπό στον κατάλληλο καιρό. Ας κάνουμε το καλό σε όλους και κυρίως σε αυτούς που έχουν την ίδια πίστη με εμάς.....

Πόσο επίκαιρη είναι η τελευταία πρόταση ! Ειδικά αυτή τη θλιβερή χρονική περίοδο που τη Πατρίδα μας λυμαίνονται οι πλάνοι ψευτοαριστεροί του ΣΥΡΙΖΑ, που έχοντας ως δεκανίκι τους τη πατριδοκάπηλη νεοφιλελεύθερη μαρξιστολάγνα Δεξιά, μεθοδεύουν με έξωθεν εντολές, τον ισλαμικό λαθροεποικισμό και την χρεωκοπία της ένδοξης Πατρίδας μας.

Όλες αυτές οι δαιμονικές αμερικανομπολσεβικικές αλεπούδες του ΣΥΡΙΖΑ έχουν εξαπολύσει μια προπαγανδιστική εκστρατεία υπέρ των δήθεν προσφυγόπουλων και εναντίον των Ελλήνων που τάχα δεν είναι συνεπείς στην χριστιανική διδασκαλία. Θέλουν να φορτώσουν με ενοχικά αισθήματα τους Έλληνες Ορθόδοξους χριστιανούς, λέγοντάς τους ότι επειδή δεν επιθυμούν τη μόνιμη εγκατάσταση των λαθρομεταναστών στην Ελλάδα, είναι τάχα ασυνεπείς στο Ευαγγέλιο (Λαθρομεταναστευτική λαίλαπα και Ορθοδοξία, http://kataggeilte.blogspot.com/2016/10/blog-post_6989.html, https://fdathanasiou.wordpress.com/2016/11/03/λαθρομεταναστευτική-λαίλαπα-και-ορθ/, http://aktines.blogspot.gr/2016/10/blog-post_832.html, https://missionanatolis.wordpress.com/2016/11/03/λαθρομεταναστευτική-λαίλαπα-και-ορθ/, http://orthodoxia.co/λαθρομεταναστευτική-λαίλαπα-και-ορθ/).

Σε ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον άρθρο με τίτλο «Είναι τα «ανοικτά σύνορα» θέλημα του Θεού;»(http://redskywarning.blogspot.gr/2016/10/blog-post_3.html) υποστηρίζεται το αντίθετο, δηλαδή ότι οι αντιδρώντες στην εισβολή των λαθροαλλοδαπών είναι απολύτως συνεπείς στο Ευαγγέλιο και στο θέλημα του Θεού.

«Η ίδια η Βίβλος, την οποία πολλοί επικαλούνται (ακόμα και άπιστοι και άθεοι!), θέτει σε αμφισβήτηση την άνευ όρων αποδοχή οποιουδήποτε αριθμού παράνομων (στην πλειοψηφία) μεταναστών».

«Η Αγία Γραφή διδάσκει το σεβασμό στα εθνικά σύνορα»

«Η λίμπεραλ/αριστερή άποψη που έχει εν πολλοίς ταυτιστεί με την χριστιανική, λέει ότι τα σύνορα είναι «κακά» και ότι στην ουσία, δεν υπάρχουν έθνη, φυλές και λαοί, αλλά όλοι είμαστε «ένα», «μια φυλή, η ανθρώπινη», άρα μπορεί ο καθένας να πάει να ζήσει «όπου θέλει» χωρίς κανέναν φραγμό».
«Η Αγία Γραφή λέει ότι είναι ο Θεός που διαμέρισε τα έθνη και όρισε τα όρια των λαών. Το Δευτερονόμιο 32: 8 λέει ότι ο Ύψιστος «διαμέρισε τα έθνη και διέσπειρε τους υιούς του Αδάμ, έστησε τα όρια των λαών…». Είναι του Θεού η σφραγίδα στη νομιμότητα των εθνικών συνόρων. Δηλαδή, στο να ορίζει κάθε κράτος τα σύνορά του».

«Ο έλεγχος των συνόρων ενός έθνους, και ο σεβασμός στα σύνορα των άλλων εθνών, είναι δίκαιη συμπεριφορά στα μάτια του Θεού. Τίποτα ανήθικο ή «αντιχριστιανικό» δεν υπάρχει σε ένα έθνος που θέλει να απελάσει εκείνους που δεν δικαιούνται να είναι εδώ. Ως εκ τούτου, οι Χριστιανοί δεν πρέπει να ανέχονται την παράνομη είσοδο αλλοδαπών στις χώρες τους, ούτε θα πρέπει να ζητούν αμνηστία για τους παράνομους μετανάστες. Η Αγία Γραφή μας προτρέπει να τιμούμε τους νόμους που έχει ένα κράτος. Πόσο «χριστιανικό» είναι να βοηθάς έναν άνθρωπο να καταπατήσει τους νόμους ενός κράτους (του δικού σου κράτους!) καθιστώντας τον παράνομο (ως προς την είσοδο στη χώρα) και να επιβραβεύεις από πάνω την παρανομία! «

«Πρώτα απ’ όλα, πρέπει να σημειωθεί ότι αν ένας άνθρωπος φεύγει από την χώρα του για να γλυτώσει τον θάνατο, τότε θα τρέξει στο πλησιέστερο ασφαλές μέρος, και δεν θα περάσει πέντε ή έξι χώρες για να πάει εκεί που θέλει (π.χ. Γερμανία, Βρετανία κλπ). Αλλιώς, αυτό υποδηλώνει ότι μπορεί να υπάρχουν άλλα κίνητρα για την επιλογή μιας συγκεκριμένης ευρωπαϊκής (και πλούσιας) χώρας».
«Κάποιοι μετανάστες εγκαταλείπουν τις χώρες που ζουν επειδή διώκονται για πολιτικούς, εθνικούς ή άλλους λόγους, κάποιοι άλλοι όμως απλά επιθυμούν ένα καλύτερο βιοτικό επίπεδο, επειδή ζουν σε σχετικά φτωχές κοινωνίες».

«Η μεροληπτική χρήση εκφράσεων όπως «καθήκον συμπόνιας» και «βοηθήστε τους καταπιεσμένους» και άλλα συνθήματα που απευθύνονται στο θυμικό των μαζανθρώπων και ενισχύουν τα σύνδρομα ενοχής τους (οι κυβερνώντες και η ελίτ, την ίδια ώρα μένει στο απυρόβλητο!) πρέπει να αμφισβητηθεί.

Πρέπει να αντιληφθούμε το γεγονός ότι τα πολιτικά, οικονομικά και θρησκευτικά προβλήματα του κόσμου δεν μπορούν να λυθούν απλά με το να επιτραπεί σε έναν τεράστιο αριθμό ανθρώπων να πάνε και να εγκατασταθούν όπου θέλουν».

«Ο Θεός απευθύνεται στα έθνη ως έθνη και τα ξεχωριστά έθνη διευκολύνουν τον ευαγγελισμό.
Όλες οι χώρες του κόσμου χρειάζονται το ευαγγέλιο του Χριστού. Αυτή είναι η μόνη πραγματική λύση για κοινωνική σταθερότητα και για να έρθουν «καιροί αναψυχής» (Πράξεις 3:19). Τα προβλήματα της φτώχειας και της οικονομικής υπανάπτυξης στα διάφορα έθνη δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν με την μαζική μεταφορά πληθυσμών από το ένα μέρος του κόσμου στο άλλο. Αυτό δεν είναι μέθοδος που θέλει ο Θεός. Είναι η υπακοή στον Θεό και η εκζήτηση του θελήματός Του και όχι η μετανάστευση αδιάκριτα, που φέρνει την ευλογία, κατά την Βίβλο. Είναι η επιστροφή στον Θεό και η υπακοή στις εντολές Του που φέρνουν ευλογία στον άνθρωπο και στο έθνος. «Και εάν υπακούης επιμελώς εις την φωνήν Κυρίου του Θεού σου….ο Κύριος θέλει εξαποστέλλει επί σε την ευλογίαν εις τας αποθήκας σου» (Δευτερονόμιο 28:1,8). «Η δικαιοσύνη υψώνει έθνος· η δε αμαρτία είναι όνειδος λαών» (Παροιμίες 14:34).

Είναι ο Θεός της Πρόνοιας που κανονίζει τις υποθέσεις των εθνών και μόνο η δικαιοσύνη ενώπιον Αυτού μπορεί να φέρει στους ανθρώπους ευλογία.

Η Αγία Γραφή καθιστά απολύτως σαφές ότι ο Θεός ασχολείται με τα έθνη ως διακριτά έθνη».
«Όταν ο Απόστολος Παύλος κήρυττε το ευαγγέλιο στην Αθήνα, δήλωσε, «(ο Θεός) έκαμεν εξ ενός αίματος παν έθνος ανθρώπων, δια να κατοικώσιν εφ’ όλου του προσώπου της γης, και διώρισε τους προδιατεταγμένους καιρούς και τα οροθέσια της κατοικίας αυτών, δια να ζητώσι τον Κύριον, ίσως δυνηθώσι να ψηλαφήσωσιν αυτόν και να εύρωσιν, αν και δεν είναι μακράν από ενός εκάστου ημών» (Πράξεις 17: 26-27). Το κείμενο αυτό μας δείχνει πώς η κοινή μας ανθρώπινη φύση δεν μπορεί να χρησιμοποιείται ως λόγος για να στιγματιστεί η ύπαρξη χωριστών λαών, όπως κάποιοι θεολογίζοντες υποστηρίζουν. Το γεγονός ότι σε όλους τους ανθρώπους ρέει το ίδιο αίμα στις φλέβες τους, δεν αποτελεί λόγο να ανατραπεί η ιδέα του έθνους, γιατί ο Παύλος, εμπνευσμένος από το Άγιο Πνεύμα, απλά ισχυρίζεται ότι τα εθνικά σύνορα είναι ιερός θεσμός του Θεού!

Ο απόστολος δηλώνει: είναι ο Θεός που διόρισε τα οροθέσια της κατοικίας των εθνών και μάλιστα για να «ζητώσι τον Κύριον». Ως εκ τούτου η ύπαρξη διακριτών εθνών διευκολύνει τον ευαγγελισμό. Ωστόσο, οι «μοντέρνες» εκκλησίες έχουν την τάση να διδάσκουν ακριβώς το αντίθετο, υποστηρίζοντας ότι το έθνος είναι ένα είδος «εμποδίου» για την πρόοδο της βασιλείας του Θεού!»
«Ο Χριστός είπε προς τους αποστόλους «Υπάγετε εις όλον τον κόσμον και κηρύξατε το ευαγγέλιον εις όλην την κτίσιν» (Μάρκος 16:15). Δεν είπε, «Κάντε όλον τον κόσμο να έρθει σε σας»! Δεν υπάρχει διδασκαλία της Καινής Διαθήκης που απαιτεί την εξάλειψη του έθνους και της εθνικής ταυτότητας, προκειμένου να διευκολυνθεί ο ευαγγελισμός».

«Υπάρχουν μια σειρά από αναφορές στην Αγία Γραφή σχετικά με τον Ισραήλ και τους «ξένους». Σε αυτές, σαφώς διδάσκεται ότι οι ξένοι ή αλλοδαποί, πρέπει να αντιμετωπίζονται καλά. Οι ξένοι θεωρούνται ευάλωτα άτομα, και για αυτό συχνά αναφέρονται μαζί με τα ορφανά και τις χήρες. Σε κάθε έθνος και σε κάθε εποχή, θα βρούμε πάντα έναν μικρό αριθμό ξένων ανθρώπων, σε καμία περίπτωση όμως αυτό δεν έχει σχέση με τα κύματα μεταναστών που συνεχώς κατακλύζουν τα ευρωπαϊκά κράτη σήμερα και αλλάζουν την δημογραφία σε περιοχές και χώρες!

«Οι παραπομπές συνεπώς, στα περί «ξένων» στην Αγ. Γραφή από τους διάφορους «αγαπολόγους», για να δημιουργηθούν αισθήματα ενοχής και να καμφθεί κάθε αντίσταση από τους γηγενείς χριστιανούς, είναι άκυρες!

Επίσης, δεν είναι θεμιτό να χρησιμοποιείται το επιχείρημα «εις εν Χριστώ Ιησού» όπως στο Γαλάτας 3:28, προκειμένου να δικαιολογηθεί η εξάλειψη της εθνικής ταυτότητας. Όταν ο Παύλος λέει, «Εν Χριστώ δεν υπάρχει ούτε Ιουδαίος ούτε Έλληνας», δεν σημαίνει ότι κάθε έθνος πρέπει να καταστραφεί. Είναι ξεκάθαρο ότι το κείμενο αυτό δεν έχει να κάνει με τη μετανάστευση».

Όπως είχα επεξηγήσει σε προηγούμενο άρθρο μου (Λαθρομεταναστευτική λαίλαπα και Ορθοδοξία) το κείμενο αυτό (Γαλ. 3, 28) αφορά βαπτισμένους χριστιανούς και όχι αβάπτιστους λαθροαλλοδαπούς. Τα ελληνόφωνα μίσθαρνα όργανα της Νέας Παγκόσμιας Τάξης, προκειμένου να κάμψουν τις αντιστάσεις των γηγενών, να επιβάλλουν τη νομιμοποίηση της παρανομίας και να επιτύχουν τη μόνιμη εγκατάσταση των λαθροεισβολέων στην Ελλάδα, προπαγανδίζουν δολίως ότι τάχα οι τελευταίοι είναι ισότιμοι με εμάς έναντι του Θεού, σύμφωνα με το Ευαγγέλιο. Επιδιώκουν να μας παραπλανήσουν και να μας κάνουν να πιστεύσουμε ότι με την άρνηση της λαθρομετανάστευσης, γινόμαστε παραβάτες της χριστιανικής διδασκαλίας.

Οι ινστρούχτορες της παγκοσμιοποίησης επιδιώκουν οργανωμένα και συντονισμένα τη διάλυση των Εθνών, μέσω της ανεξέλεγκτης λαθρομεταναστευτικής πλημμυρίδας και μέσω της πολιτικής, οικονομικής και ιδεολογικής εξαπάτησης.

Τα υποχείριά τους, οι πολιτικοί νάνοι που μας κυβερνούν όχι μόνο διαστρέβλωσαν τη χριστιανική διδασκαλία περί παράνομης μετανάστευσης προκειμένου να παραπλανήσουν τους αδαείς, αλλά το ίδιο επιχειρούν να κάνουν και με την πολιτική θεωρία του Ισοκράτη που επάξια θεωρείται ο πατέρας του Ελληνικού Έθνους.

Ο Ισο­κρά­της θε­ω­ρούσε πραγ­μα­τι­κούς Έλ­λη­νες μό­νον τους Έλ­λη­νες εκεί­νους π­ου είχαν λάβει Ατ­τι­κή μόρ­φω­ση και δεν συμπεριελάμβανε σε αυτούς τους εξελληνισμένους βαρβάρους.

Η έν­νοι­α Έλ­λη­νας κατά τον Ισοκράτη δεν ήταν μό­νο εθνο­λο­γι­κός χα­ρα­κτη­ρι­σμός αλ­λά τί­τλος τι­μής, δη­λώ­νον­τας τον πο­λι­τι­σμέ­νο άν­θρω­πο. Κά­ποι­ος, μπο­ρεί στην καταγωγή να ήταν Έλ­λη­νας, αλ­λά αν ήταν απο­λί­τι­στος, θα τον θεωρούσαν βάρ­βα­ρο οι σύγ­χρο­νοί του.

Ο Ισοκράτης πί­στευ­ε πως οι αλ­λο­δα­ποὶ ήταν δι­α­σκορ­πι­σμέ­νοι σε όλο τον Ελ­λη­νι­κὸ χώρο όχι για­τί οι βάρ­βα­ροι κα­τά­φε­ραν να κα­τα­κτή­σουν την Ελ­λά­δα αλ­λά επει­δή οι Έλλη­νες εγκατέλειψαν τις πό­λεις τους και πρότεινε στο Φί­λιπ­πο να δι­ώ­ξει όλους τους βαρ­βά­ρους με φο­βέ­ρα και να φέ­ρει ευπο­ρί­α στους Έλ­λη­νες. Ο Ισοκράτης είναι ο πρώτος που δι­α­τύπωσε την ανάγ­κη της επι­βί­ω­σης, δι­α­τή­ρη­σης και πε­ραι­τέ­ρω ανάπτυξης του Ελ­λη­νι­σμού.

Δυστυχώς τη σύγχρονη Ελλάδα κυβερνούν ελληνόφωνοι βάρβαροι, απολίτιστα ανδρείκελα της Φασιστοαριστεράς ή της Φασιστοδεξιάς που την υποστηρίζει. Όλοι αυτοί οι νεογενίτσαροι της Νέας Παγκόσμιας Τάξης μετέτρεψαν τη ζωή των Ελλήνων σε εφιάλτη. Ακολουθώντας την «αντισοκρατική» μέθοδο και εκτελώντας έξωθεν εντολές προσκαλούν συστηματικά τους απανταχού της γης ισλαμολαθροαλλοεθνείς και τους παρέχουν κίνητρα ώστε να τους δελεάσουν και να εγκατασταθούν μόνιμα στην Ελλάδα. Ο στόχος τους είναι να υποβιβαστεί και να αφανιστεί ο Ελληνισμός και η Ορθοδοξία.

Αντί να διώξουν τους βαρβάρους του Ισλάμ από την Ελλάδα, οι εθνοπροδότες ψηφίζουν νόμους για τη νόμιμη και μόνιμη εγκατάσταση των παράνομων αλλοδαπών.

Προσφάτως, οι αχρείοι νενέκοι ψήφισαν στη Βουλή ένα νομοσχέδιο-«έκτρωμα» για την ιθαγένεια, σύμφωνα με το οποίο τα παιδιά μεταναστών εφόσον φοιτούν σε ελληνικό σχολείο θα μπορούν αυτόματα να λάβουν την ελληνική ιθαγένεια.

Αντί δηλαδή οι λαθρομετανάστες να διώκονται ποινικά με απέλαση ή φυλάκιση ή κατάσχεση περιουσιακών στοιχείων ή καταδίκη σε καταναγκαστικά έργα, επειδή εισήλθαν παρανόμως στη Χώρα μας, τους παρέχουν στέγη, τροφή, μισθό, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, αφαιρώντας τις παροχές αυτές από τους Έλληνες. Αντί για την «ευπορία του Ισοκράτη», έφεραν στους Έλληνες την απορία, την εξαθλίωση και την απόγνωση.

Ο σύγχρονος Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς έλεγε «Κάνε το καλό πρώτα σε όσους έχουν την ίδια πίστη και το ίδιο αίμα με σένα».

Πόσο επίκαιρα είναι τα λόγια του ειδικά την απάνθρωπη εποχή του «ανθρωπισμού» που διανύουμε.
Διαβάστε με προσοχή τα σοφά και προφητικά λόγια του μεγάλου αυτού Αγίου για να διαπιστώσετε τι φρικτές απάτες και τι θανάσιμες παγίδες είναι ο διεθνιστικός αμερικανομαρξισμός και ο αντεθνικός νεοφιλελευθερισμός :

«Ο λαός σοφά λέει, πως το πουκάμισο είναι πιο κοντά στο δέρμα από την μπλούζα. Κάνε λοιπόν πρώτα το καλό στα αδέρφια σου, σ’ αυτούς που έχουν την ίδια πίστη με σένα, στη συνέχεια στους συγγενείς, μετά στους γείτονες και μετά στους ανθρώπους που είναι μακριά από εσένα, όσον αφορά την πίστη και το αίμα, και μετά στους ανθρώπους που ζουν στα πιο μακρινά μέρη του κόσμου.
Ας μην είμαστε, όπως εκείνοι, που ονομάζονται διεθνιστές και είναι έτοιμοι να κάνουν το καλό σ’ εκείνους που είναι πιο μακριά, ενώ τα αδέρφια μας, τα πλησιέστερα στο αίμα και την πίστη, τα αφήνουν αβοήθητα, να ταλαιπωρούνται και να πεθαίνουν».

Αντιλαμβάνεστε τώρα, πόσο διεστραμμένοι, πόσο υποκριτές, πόσο απατεώνες, πόσο διαστρεβλωτές των πάντων είναι οι Συριζοναζί κυβερνώντες μαζί με τους θεομπαίχτες πατριδοκάπηλους ΝουΔούλους της φασιστοδεξιάς ;

«Άρα ουν ως καιρόν έχομεν, εργαζώμεθα το αγαθόν προς πάντας, μάλιστα δε προς τους οικείους της πίστεως», έλεγε όπως προανέφερα, ο θεόπνευστος Απόστολος Παύλος, δηλαδή να κάνουμε καλό κατά προτεραιότητα στους έχοντες το ομόδοξον, το ομόεθνον και το ομόθρησκον με εμάς και κατόπιν αν υπάρχει η δυνατότητα στους αλλοδαπούς.

Τα ίδια έλεγε και ο Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς στα αδέλφια του, τους Ορθόδοξους Σέρβους προσπαθώντας να τους κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου για την θανάσιμη για την Ορθόδοξη Πίστη και την Πατρίδα, απειλή του σιωνοκινούμενου «διεθνιστικού καπιταλιστικού μαρξισμού».
Τα μίσθαρνα όργανα των Παγκόσμιων Εντολοδοτών που μας κυβερνούν εφηύραν τις ανούσιες και παραπλανητικές έννοιες, ξενοφοβία, ισλαμοφοβία, ρατσιστική συμπεριφορά με σκοπό να μας τρομοκρατήσουν και να μας πείσουν ότι κύρια προτεραιότητά μας πρέπει να είναι το να δεχτούμε αναντίρρητα και αδιαμαρτύρητα τους ξένους που είναι μουσουλμάνοι στην πλειοψηφία τους, ειδεμή θα υποστούμε τις ποινικές συνέπειες για την δήθεν «αντιχριστιανική» συμπεριφορά μας.
Όχι Μακαριώτατε Ιερώνυμε, δεν θα σου κάνουμε το χατήρι να υποταχθούμε στους εχθρούς της Πατρίδας μας τους ελληνόφωνους κυβερνώντες ούτε θα συμπλεύσουμε με αυτούς όπως εσείς, για να μας επαινέσετε για το δήθεν χριστιανικό μας ήθος.

Δεν θα βοηθήσουμε τους παρανόμους εισβολείς της Πατρίδας μας, αλλά μόνο τους έχοντες την ίδια Πίστη και το ίδιο αίμα με εμάς. Δεν θα δώσουμε τροφή στο φίδι του Μωάμεθ που βάλατε στο κόρφο μας, Μακαριώτατε Πανθρησκειαστή-Οικουμενιστή Αρχιεπίσκοπε, ούτε θα αφαιρέσουμε το σταυρό που έχουμε κρεμασμένο στο λαιμό μας για να μη τους προκαλούμε.
κ. Τσιπρ Γιονγκ Ουν, δεν θα αφήσουμε τους αριστεροφασίστες σου να αλλοιώσουν την Ορθόδοξη Πίστη μας και το ένδοξο, αγιοτόκο Έθνος μας.

κ. Κούλη Μη(ι)τσ(ζ)οτάκη-Siemens-Bilderberg δεν θα σε εξουσιοδοτήσει με τη ψήφο του ο Ελληνικός λαός για να ασκήσεις την φιλελεύθερη αντεθνική πολιτική σου εντός της μισελληνικής Ευρωπαϊκής Ένωσης που αποβλέπει στο ξεπούλημα της Χώρας, στην εξαθλίωση και στον αφανισμό μας.
Αυτά τα πέτρινα χρόνια της δοσιλογικής Μεταπολίτευσης ο λαός σας αντιμετώπιζε σαν μικρούς θεούς και σας ακολουθούσε όπως ο σκύλος το αφεντικό του. Πέρασε αυτή η εποχή ανεπιστρεπτί, τώρα θα πραγματοποιηθεί η προφητεία του Αγίου Παϊσίου «Ο κόσμος θα τους σιχαθεί και θα τους κυνηγήσει.

Όπως ένα μπαλόνι φουσκώνει και ξαφνικά σκάει, έτσι θα σκάσουν κι αυτοί».
Ο κόσμος σας σιχάθηκε και θα σας κυνηγήσει. Φουσκώσατε σαν τα μπαλόνια και θα σκάσετε. Αρκετά μας εξαπατήσατε, αρκετά μας προδόσατε, αρκετά μας πουλήσατε, ήρθε ο καιρός του μεγάλου ξεκαθαρίσματος, του λυτρωτικού ξεσκαρταρίσματος.
Ήρθε ο καιρός να γλιτώσουμε από εσάς τους ψευτοσωτήρες πολιτικάντηδες που ρημάξατε και χρεωκοπήσατε την Ελλάδα.

Ήρθε ο καιρός, αμέσως μετά από τον τρομερό Παγκόσμιο Πόλεμο (http://www.triklopodia.gr/πατροκοσμάς-όταν-έρθουν-δυο-καλοκαίρ/), ο Θεάνθρωπος Κύριός μας να αναδείξει άμεμπτους ηγέτες και αμόλυντα πρόσωπα για να εφαρμόσουν τους νόμους Του και να ξαναβλαστήσει η Αγία Ρωμανία :
Η Ρωμανία πέρασεν η Ρωμανία επάρθεν,
η Ρωμανία πέρασεν ανθεί και φέρει κι άλλο !
Κρίτων Δ. Ιακώβου, δρ φαρμακοποιός