Google+ To Φανάρι : ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ! ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΣΥΡΙΖΑ

Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2017

ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ! ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΣΥΡΙΖΑ


ΓΟΝΕΙΣ ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
Ο αρμόδιος υπουργός, Κώστας Γαβρόγλου, απέστειλε στους καθηγητές τη σχετική εγκύκλιο, βάζοντας στα σχολεία τη συζήτηση για γκέι και τρανσέξουαλ

  Δεν θα αφήσουμε να περάσει ο Σοδομισμός στα σχολεία [Πανελλήνια Διαμαρτυρία]
 

Ἡ πρόσφατη (23-12-2016) ἐγκύκλιος τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας πρὸς τὶς Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας καὶ Δευτεροβάθμιας Ἐκπαίδευσης καὶ ὅλα τα Γυμνάσια τῆς χώρας, μὲ βαθμὸ προτεραιότητας «Ἐξαιρετικὰ Ἐπεῖγον« (γιατί ἄραγε;), προωθεῖ σαφέστατα στὰ παιδιὰ τῶν 12-15 χρονῶν Σοδομισμὸ πολὺ χειρότερου τύπου ἀπὸ τὴ γνωστὴ ὁμοφυλοφιλία...
......
Σύμφωνα μὲ τὴν ἐγκύκλιο αὐτὴ οἱ μαθητὲς καθὼς καὶ οἱ γονεῖς τοὺς καλοῦνται μὲ εἰδικὰ σεμινάρια ποὺ θὰ λάβουν χώρα μέσα στὰ πλαίσια τῶν διδακτικῶν ὡρῶν μιᾶς σχολικῆς ἑβδομάδας ὑπὸ τὸν τίτλο «Σῶμα καὶ Ταυτότητα» νὰ ἐνημερωθοῦν σχετικὰ μὲ τὸ φύλο τους. Τί ἄραγε ἐνημέρωση θὰ λάβουν; Μερικὰ ἀπὸ τὰ θέματα ποὺ περιλαμβάνει ὁ θεματικὸς ἄξονας τῶν «Ἔμφυλων Ταυτοτήτων» εἶναι: «Βιολογικὸ καὶ Κοινωνικὸ Φύλο«, «Ἀποδομώντας τὰ Ἔμφυλα Στερεότυπα«, «Φύλο, Σεξουαλικὸς Προσανατολισμὸς καὶ Ἀνθρώπινα Δικαιώματα«, «Ὁμοφοβία καὶ Τρανσφοβία στὴν Κοινωνία καὶ στὸ Σχολεῖο

Οὐσιαστικὰ καλοῦνται τὰ παιδιὰ νὰ διαλέξουν αὐτὰ τὸ φύλο τους (gender), ἀνεξαρτήτως ἀπὸ τὸ ἐὰν ἔχουν γεννηθεῖ ἀγόρια ἢ κορίτσια (sex). Δηλαδὴ, ἐὰν κάποιο παιδὶ «δέν αἰσθάνεται καλὰ» μὲ τὸ ὅτι γεννήθηκε ἀγόρι ἢ κορίτσι, νὰ μπορεῖ νὰ δηλώνει τὸ ἀντίθετο καὶ νὰ τὸ κατορθώνει μὲ τὴ βοήθεια συγκεκριμένων ἰατρικῶν ἐφαρμογῶν. Οἱ δὲ γονεῖς νὰ ἔρχονται ἀρωγοὶ στὶς ἐπιλογὲς αὐτὲς τῶν παιδιῶν τους, ἀφοῦ θὰ μάθουν νὰ «ἀποδομοῦν» μέσα τους τὰ «ἔμφυλα στερεότυπα» καὶ νὰ ἀντιτίθενται σὲ κάθε προσπάθεια ἀποτροπῆς, ἀφοῦ κάτι τέτοιο ἀποτελεῖ «ὁμοφοβία καὶ τρανσφοβία«.

Γονεῖς!
Ἡ κατάσταση ἔχει φτάσει στὸ ἀπροχώρητο! Σκεφθεῖτε τί ψυχολογικὰ προβλήματα θὰ προξενηθοῦν στὸ μέλλον στὰ παιδιὰ αὐτὰ ποὺ θὰ θελήσουν νὰ ἀλλάξουν τὸ φύλο τους, ἀλλὰ καὶ τὸ γεγονὸς ὅτι δὲν θὰ μποροῦν τὰ παιδιὰ αὐτὰ νὰ δημιουργήσουν οἰκογένεια καὶ νὰ φέρουν στὸν κόσμο ἀπογόνους. Ἔγκριτοι ἐπιστήμονες ἐπισημαίνουν τὸν κίνδυνο σοβαρῶν ψυχολογικῶν διαταραχῶν καὶ ἄλλων προβλημάτων σὲ περίπτωση ποὺ διαταραχθεῖ ἡ φυσικὴ ταυτότητα τοῦ φύλου.

Θὰ θέλατε ποτὲ τὰ παιδιά σας νὰ ζοῦν χωρὶς νὰ ξέρουν ἂν εἶναι ἄνδρες ἢ γυναῖκες καὶ νὰ ἔχουν ὑποστεῖ ἐκφυλιστικὴ στείρωση;
Ἀντιδράστε μέσα ἀπὸ τοὺς Συλλόγους Γονέων καὶ Κηδεμόνων, Ἐπιστημονικοὺς Φορεῖς, Ἑνώσεις Γονέων στὰ ἐκφυλιστικὰ φαινόμενα τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας.

ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ Η ΑΙΣΧΙΣΤΗ ΕΞΑΧΡΕΙΩΣΗ!

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ – ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
 Καλούμαστε ὅλοι, πρόσωπα, Σύλλογοι καί Φορείς, νά συστρατευθοῦμε σέ μία ἔννομη, δημοκρατική, ὅσο καί βροντερή διαμαρτυρία στέλνοντας e  mails , fax , ἐπιστολές, μηνύματα στόν κο Ὑπουργό καί τούς ἄλλους ἁρμόδιους. Οἱ ἀπόψεις μας μποροῦν νά δημοσιευθοῦν, ἄν θέλουμε, στά μέσα μαζικῆς Ἐπικοινωνίας, στά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στόν τῦπο, εἴτε τοπικό, εἴτε πανελλήνιο, ἔντυπο καί ἠλεκτρονικό κλπ.
 Σέ ποιούς μποροῦμε νά στείλουμε μήνυμα :
Πρός
Email
Fax
Ταχυδρομείο
κ. Ὑπουργό Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου
210 3443865,
210 3442887
Ὑπουργό Παιδείας, Ἀν. Παπανδρέου 37, Μαρούσι, ΤΚ 151 80
κ. Πρωθυπουργό
210 3252723
Γενική Γραμματεία τῆς Κυβέρνησης Βασ. Σοφίας 2 τ.κ. 10021 Ἀθήνα
κ. Πρόεδρο τῆς Δημοκρατίας
210 7232342,
210 7248938
Προεδρικό Μέγαρο Βασ. Γεωργίου Β’ 2 τ.κ. 10028 Ἀθήνα
Μακ. Ἀρχιεπίσκοπο καί τήν Ἱερά Σύνοδο πρός γνῶσιν καί γιά τίς ἐνέργειές τους
210 7272210
Μακ. Ἀρχιεπίσκοπο, Ἁγίας Φιλοθέης 21, Τ.Κ. 105 56, Ἀθήνα
Ἂν ὑπάρχει δυνατότητα μπορεῖ νὰ σταλεῖ μήνυμα καὶ στοὺς παρακάτω
κ. Ἀναπληρωτὴ Ὑπουργό Παιδείας, Κωνσταντῖνο Φωτάκη
210 3442882
Ἀναπληρωτὴ Ὑπουργό Παιδείας, Ἀν. Παπανδρέου 37, Μαρούσι, ΤΚ 151 80
κ. Ὑφυπουργό Παιδείας, Δημήτρη Μπαξεβανάκη
210 3709760
Ὑφυπουργό Παιδείας, Ἀν. Παπανδρέου 37, Μαρούσι, ΤΚ 151 80
κ. Ὑφυπουργό Παιδείας, Κωνσταντίνο Ζουράρη

210 3706039
Ὑφυπουργό Παιδείας, Ἀν. Παπανδρέου 37, Μαρούσι, ΤΚ 151 80
tideon.org

Πηγή 

.....
Σάρκα και οστά παίρνει η εκστρατεία της νεολαίας του κυβερνώντος κόμματος με τίτλο «Εχουμε έναν κόσμο να αλλάξουμε», η οποία μεταξύ άλλων προωθεί τη θεσμοθέτηση της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης των μαθητών, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην απαλοιφή των διακρίσεων ανάμεσα στα δύο φύλα. Ήδη, ο υπουργός Παιδείας απέστειλε στους καθηγητές τη σχετική εγκύκλιο, βάζοντας στα σχολεία τη συζήτηση για γκέι και τρανσέξουαλ.
Νέα προωθημένα σεξουαλικά ήθη, με τη συστηματική διδασκαλία τους στους μαθητές των γυμνασίων της δημόσιας εκπαίδευσης και στους γονείς τους, προωθεί το υπουργείο Παιδείας. Συγκεκριμένα, υλοποιώντας τη θεματική εβδομάδα «Σώμα και Ταυτότητα», αποσκοπεί στην ενημέρωση των μαθητών στις έμφυλες ταυτότητες, την πρόληψη του εθισμού και των εξαρτήσεων, τη διατροφή αλλά και την ποιότητα ζωής, ενώ στη συζήτηση βάζει και ζητήματα όπως αυτό του σεξουαλικού προσανατολισμού, των έμφυλων στερεότυπων, της ομοφοβίας, της τρανσφοβίας αλλά και της έμφυλης βίας.

Ο σχεδιασμός της συγκεκριμένης επιμορφωτικής εβδομάδας φαίνεται ότι είχε γίνει πριν από περίπου έναν χρόνο με την καμπάνια της Νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ #MaziNikame «Εχουμε έναν κόσμο να αλλάξουμε».
Σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα του «ΘΕΜΑτος» της 21/2/2016, ανάμεσα στις εμπνεύσεις του γραμματέα της Νεολαίας και γνωστού για τους «κληρονομικούς» διορισμούς στο Δημόσιο, ράπερ Ιάσονα Σχοινά-Παπαδόπουλου, περιλαμβανόταν η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των μαθητών στα σχολεία όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων, με ιδιαίτερη έμφαση στην απαλοιφή των διακρίσεων ανάμεσα σε ομοφυλόφιλους, αμφιφυλόφιλους, ετεροφυλόφιλους ή τρανσέξουαλ.

Τώρα το υπουργείο Παιδείας, με έγγραφο που κοινοποιεί στα γυμνάσια όλης της χώρας, δίνει οδηγίες για την εφαρμογή της θεματικής εβδομάδας κατά την οποία οι έφηβοι θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την αποδόμηση των έμφυλων στερεότυπων, τα ανθρώπινα δικαιώματα, το βιολογικό και κοινωνικό φύλο, τη διατροφή, τον εθισμό στην εφηβική ηλικία. Ταυτόχρονα, οι γονείς των μαθητών θα συμμετέχουν σε συζητήσεις για τον σεξουαλικό προσανατολισμό και την ομοφοβία.

Αναλυτικά, σύμφωνα με την εγκύκλιο που υπογράφει ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Γαβρόγλου, ζητά να διοργανωθούν σε κάθε σχολείο ενημερωτικές δράσεις και δραστηριότητες για τα εξής θέματα: Τις σωματικές αλλαγές στην εφηβεία, το βιολογικό και κοινωνικό φύλο, την αποδόμηση των έμφυλων στερεότυπων, τα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα των γυναικών, τις σωματικές αλλαγές στην εφηβεία, το φύλο, τον σεξουαλικό προσανατολισμό και τις διακρίσεις με βάση το φύλο στην οικογένεια, στην εργασία και στην κοινωνία, την έμφυλη βία, την ενδοοικογενειακή βία, τη βία κατά των γυναικών, την ομοφοβία και την τρανσφοβία στην κοινωνία και στο σχολείο.

Η δεύτερη ενημερωτική δράση αφορά τις διατροφικές συνήθειες, τον καταναλωτισμό και τη διαφήμιση, την οικονομική κρίση και τη διατροφή, τις διατροφοεξαρτώμενες παθήσεις και τις διαταραχές διατροφής στην εφηβεία.
Στην τρίτη ενημερωτική δράση «Πρόληψη εθισμού και εξαρτήσεων» θα γίνουν συζητήσεις στα ακόλουθα θέματα: Το σχολείο ως κοινότητα, τα κοινωνικά πρότυπα και τις εξαρτήσεις, τον εθισμό στην εφηβική ηλικία, τους προστατευτικούς παράγοντες ενάντια στον εθισμό, τις συνέπειες του εθισμού, τον ρόλο της οικογένειας, το σχολείο ως κοινότητα, τις δομές ενημέρωσης, υποστήριξης και συμβουλευτικής.

Η διδακτική διαδικασία
Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, στο πλαίσιο του διδακτικού τους ωραρίου και του ωρολογίου προγράμματος κάθε τάξης θα οργανώνουν δραστηριότητες που θα απευθύνονται στους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου, οι οποίες σχεδιάζονται και υλοποιούνται σύμφωνα με τα περιεχόμενα του Φακέλου Εκπαιδευτικού Υλικού που θα είναι στη διάθεση των σχολείων. Στις μαθησιακές δραστηριότητες μπορεί να περιλαμβάνονται εργαστήρια, διαδραστικά παιχνίδια, θεατρικά δρώμενα, εικαστικές δραστηριότητες, προβολή ταινιών με σχετικό περιεχόμενο που πλαισιώνεται με συζήτηση ή άλλη δράση, σύντομα βιωματικά εργαστήρια (έως 6 διδακτικές ώρες) με στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των μαθητών του σχολείου. Επιπλέον, μπορούν να προσκληθούν εκπρόσωποι φορέων προκειμένου να ενημερώσουν τους μαθητές του σχολείου ή να υλοποιήσουν σχετικές βιωματικές δραστηριότητες. Επισημαίνεται ότι οι μαθητές υποχρεούνται να παρακολουθούν κανονικά τις δράσεις της εβδομάδας.

Η Colour Youth – Κοινότητα LGBTQ Νέων Αθήνας χαιρετίζει την έκδοση της εγκυκλίου για τις «έμφυλες ταυτότητες»
Η Colour Youth – Κοινότητα LGBTQ Νέων Αθήνας συνεχάρη το υπουργείο Παιδείας για την κίνησή του αυτή, ενώ, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, «αυτό δεν μπορεί παρά να θεωρηθεί ένα πρώτο μικρό βήμα, καθώς η κυβέρνηση έχει δεσμευθεί για εισαγωγή σχολικού μαθήματος για τη σεξουαλική αγωγή με ορθή και αμερόληπτη γλώσσα, το οποίο θα καταπιάνεται με τα γενικότερα ζητήματα της σεξουαλικότητας και του φύλου». Παράλληλα η Colour Youth ανακοινώνει ότι με την υποστήριξη της GLSEN, του Πολύχρωμου Σχολείου και του Κέντρου Ερευνών για Θέματα Ισότητας (ΚΕΘΙ) σκοπεύει εντός του πρώτου εξαμήνου του 2017 να διεξάγει έρευνα για το σχολικό κλίμα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ώστε να αναδείξει ακόμα περισσότερο και με επιστημονικό τρόπο το ζήτημα συμπεριληπτικότητας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση αλλά και του σχολικού εκφοβισμού.

Μεταξύ άλλων, η Colour Youth – Κοινότητα LGBTQ Νέων Αθήνας καλεί το υπουργείο Παιδείας «να μην υποκύψει στις φωνές του συντηρητισμού, συναισθανόμενο τις ευθύνες του για μια συμπεριληπτική εκπαίδευση και να μην αποσύρει την εγκύκλιο Φ20.1/220482/Δ2.
Να εκδώσει άμεσα εξειδικευμένη εγκύκλιο προς τις σχολικές μονάδες για διαχείριση ζητημάτων σεξουαλικού προσανατολισμού, ταυτότητας φύλου και χαρακτηριστικών φύλου όπως αυτή περιγράφεται σε επιστολή της οργάνωσης Πολύχρωμο Σχολείο, που συνυπογράφεται από τις θεσμικές οργανώσεις προάσπισης των LGBTQI δικαιωμάτων και απεστάλη τον Σεπτέμβριο του 2016 στο υπουργείο Παιδείας και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Να εισαγάγει σχολικό μάθημα για τη σεξουαλική αγωγή, τις διάφορες σεξουαλικότητες και την ταυτότητα φύλου, με ορθή και αμερόληπτη γλώσσα. Το εν λόγω μάθημα προτείνεται να διδαχθεί στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και ανεξαρτήτως ειδικότητας, όλοι/όλες οι υπεύθυνοι/ες εκπαιδευτικοί να έχουν λάβει την κατάλληλη εκπαίδευση».
πηγη