Google+ To Φανάρι : Απόλυτη παράνοια! Ο ΕΦΚΑ δεν λειτουργεί και το Υπουργείο το αρνείται! Στον «αέρα» οι ασφαλισμένοι

Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017

Απόλυτη παράνοια! Ο ΕΦΚΑ δεν λειτουργεί και το Υπουργείο το αρνείται! Στον «αέρα» οι ασφαλισμένοι

ΤΟ NEWSBOMB.GR ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΝ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΘΕΜΑΤΑ
«Μαύρα» σύννεφα πάνω από το Υπουργείο Εργασίας. Όλα είναι σε εκκρεμότητα. Υπουργικές αποφάσεις και εγκύκλιοι «βαδίζουν» σε ρυθμούς «χελώνας»! «Όμηροι» του νέου Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ) για άλλη μια φορά, υποψήφιοι και τωρινοί συνταξιούχοι!..


Της Αμέλιας Αναστασάκη
«Βαφτίστηκε» χωρίς... «παπά»! «Εγκαινιάστηκε» χωρίς να είναι έτοιμος! Λειτουργεί χωρίς υπηρεσίες! Αυτός είναι ο «πραγματικός» ΕΦΚΑ. Και μπορεί να «χύθηκαν» τόνοι από μελάνι, ωστόσο ο Ενιαίος Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης ουσιαστικά δεν υπάρχει, επειδή δεν μπορεί επί της ουσίας να εξυπηρετήσει κανέναν.  

Ασφαλισμένοι και συνταξιούχοι αναγκάζονται να καταφεύγουν στις μέχρι χθες... «παραδοσιακές υπηρεσίες»(αφού το Υπουργείο Εργασίας υποσχέθηκε «σύγχρονη ηλεκτρονική διακυβέρνηση») για να καταφέρουν να βγάλουν μία άκρη. Μέχρι τώρα, η πολλά... υποσχόμενη ιστοσελίδα του ΕΦΚΑ, efka.gov.gr, παρέχει μόνο πληροφορίες για τους πολίτες, σχετικά με το νέο σύστημα και όλα τα έντυπα που χρειάζεται κάποιος για να καταφέρει να συνταξιοδοτηθεί. Και τίποτα άλλο! Αν και έχουμε ξεπεράσει το deadline της 16ης Ιανουαρίου... 

Να τα πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Σε συνέντευξη Tύπου, στις 3 Ιανουαρίου του 2017 (ημέρα Τρίτη), η ηγεσία του Υπουργείου Εργασίας μας παρουσίασε με «δόξα και τιμή» την επίσημη έναρξη λειτουργίας του ΕΦΚΑ.

Συγκεκριμένα, μας ανακοίνωσε ότι με τον νέο φορέα θα έμπαινε «τέλος στη γραφειοκρατία και στις παθογένειες του παρελθόντος», ενώ οι ασφαλισμένοι θα «λύνουν» εφεξής  συνταξιοδοτικά και ασφαλιστικά τους θέματα μέσω των νέων τεχνολογιών και των σύγχρονων μηχανογραφικών και ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Δηλαδή μέσω της διαδικτυακής σελίδας (efka.gov.gr) αλλά και της τηλεφωνικής γραμμής (1555). Με λίγα λόγια, ότι ο «πολύπαθος» ασφαλισμένος και συνταξιούχος που μέχρι χθες έπρεπε να ταλαιπωρείται από υπηρεσία σε υπηρεσία για να ενημερωθεί και να μπορέσει να επιλύσει όσα ζητήματα τον απασχολούν, θα έβρισκε την «γιατρειά» του! Τα πράγματα όμως τελικά δεν ήταν έτσι! Αφού το σύστημα είχε άλλη ... «γνώμη».  
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου