«Η Ελληνίδα που αποκάλυψε το σκάνδαλο της VW…» (και μάλιστα «για να εκδικηθεί τον Σόιμπλε»)
«Όχι, ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ στην έρευνα ή ανάλυση των δεδομένων που απεκάλυψε το θέμα της VW.
Είμαι ειδικός σε συστήματα μεταδόσεως κινήσεως και ελέγχου και όταν έδωσα συνέντευξη εξήγησα τις θεμελιώδεις προκλήσεις για την μείωση των εκπομπών και της καταναλώσεως καυσίμων με χαμηλό κόστος.
Οι περισσότερες παραπομπές με εισαγωγικά σε πολλά ελληνικά άρθρα είναι κατασκευασμένες και δεν είναι δικές μου δηλώσεις.
Τις καλλίτερες ευχές,
Άννα»
Στην συνέχεια την ρώτησα αν η ακόλουθη δήλωση που κάνει τον γύρο του Ελληνικού διαδικτύου, και φέρεται ότι έκανε, είναι δική της.
«Όταν ήρθε η ανάλυση ήταν πασιφανές σε εμένα τουλάχιστον ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Ήταν αντίθετα στους νόμους της φυσικής με την υπάρχουσα τεχνολογία οι συγκεκριμένοι κινητήρες να έδιναν τόση ισχύ με τόσο χαμηλή εκπομπή ρύπων. Άρα έπρεπε να αναζητήσουμε αλλού την αιτία της εμφανίσεως των χαμηλών τιμών. Και αυτό κάναμε. Βάλαμε ένα πρόγραμμα που «σκανάρισε» όλα τα υπάρχοντα προγράμματα του αυτοκινήτου και τα αποτελέσματα ήταν θετικά. Ένα πρόγραμμα ενεργοποιείτο μόνο όταν γινόταν η μέτρηση των τιμών των ρύπων. Και δεν έπρεπε να υπάρχει στο αυτοκίνητο. Ενημερώσαμε τις αρχές για τα υπόλοιπα» δήλωσε η Ελληνίδα καθηγήτρια μηχανολογίας που χαίρει ιδιαίτερης εκτιμήσεως στο Πανεπιστήμιο του Μίτσιγκαν».
«Δεν είναι δική μου αυτή η δήλωση», μου απάντησε.
___________________
Έχετε καταντήσει αηδία. Και σεις που τα γράφετε, και σεις που τα καταπίνετε αμάσητα.
Ἀλικᾶκος Δημήτρης
Υ.Γ. Όταν ΚΑΙ η Ημερησία ανεβάζει την «είδηση» κάτι δεν πάει καλά στην ελληνική δημοσιογραφία. Μα καθόλου καλά.
Ἡμερησία
ΚΑΤΑΡΡΙΠΤΕΤΑΙ....
Επικοινώνησα με την σπουδαία αυτή Ελληνίδα που διαπρέπει ως επιστήμων (μηχανολόγος-μηχανικός) στο Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν των ΗΠΑ. Είχε την ευγενή καλοσύνη να μου απαντήσει αμέσως στην ερώτηση αν αυτή απεκάλυψε το σκάνδαλο. Παραθέτω αυτούσια την απάντησή της (μεταφρασμένη):«Όχι, ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ στην έρευνα ή ανάλυση των δεδομένων που απεκάλυψε το θέμα της VW.
Είμαι ειδικός σε συστήματα μεταδόσεως κινήσεως και ελέγχου και όταν έδωσα συνέντευξη εξήγησα τις θεμελιώδεις προκλήσεις για την μείωση των εκπομπών και της καταναλώσεως καυσίμων με χαμηλό κόστος.
Οι περισσότερες παραπομπές με εισαγωγικά σε πολλά ελληνικά άρθρα είναι κατασκευασμένες και δεν είναι δικές μου δηλώσεις.
Τις καλλίτερες ευχές,
Άννα»
Στην συνέχεια την ρώτησα αν η ακόλουθη δήλωση που κάνει τον γύρο του Ελληνικού διαδικτύου, και φέρεται ότι έκανε, είναι δική της.
«Όταν ήρθε η ανάλυση ήταν πασιφανές σε εμένα τουλάχιστον ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Ήταν αντίθετα στους νόμους της φυσικής με την υπάρχουσα τεχνολογία οι συγκεκριμένοι κινητήρες να έδιναν τόση ισχύ με τόσο χαμηλή εκπομπή ρύπων. Άρα έπρεπε να αναζητήσουμε αλλού την αιτία της εμφανίσεως των χαμηλών τιμών. Και αυτό κάναμε. Βάλαμε ένα πρόγραμμα που «σκανάρισε» όλα τα υπάρχοντα προγράμματα του αυτοκινήτου και τα αποτελέσματα ήταν θετικά. Ένα πρόγραμμα ενεργοποιείτο μόνο όταν γινόταν η μέτρηση των τιμών των ρύπων. Και δεν έπρεπε να υπάρχει στο αυτοκίνητο. Ενημερώσαμε τις αρχές για τα υπόλοιπα» δήλωσε η Ελληνίδα καθηγήτρια μηχανολογίας που χαίρει ιδιαίτερης εκτιμήσεως στο Πανεπιστήμιο του Μίτσιγκαν».
«Δεν είναι δική μου αυτή η δήλωση», μου απάντησε.
___________________
Έχετε καταντήσει αηδία. Και σεις που τα γράφετε, και σεις που τα καταπίνετε αμάσητα.
Ἀλικᾶκος Δημήτρης
Υ.Γ. Όταν ΚΑΙ η Ημερησία ανεβάζει την «είδηση» κάτι δεν πάει καλά στην ελληνική δημοσιογραφία. Μα καθόλου καλά.
Ἡμερησία
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου