Τους ενόχλησε τώρα και το άσμα «Μακεδονία ξακουστή»
Προσβάλλει την ευαίσθητη ψυχή τους, ότι οι Έλληνες διδάσκουν σε παιδιά στρατιωτικό εμβατήριο που περιέχει την λέξη "βάρβαροι". Δεν τους ενόχλησε που στο στρατιωτικό εμβατήριο της Τουρκίας...
... τραγουδούν «θα σφάξω χίλια κεφάλια γκιαούρηδων».
Η τουρκόγλωσση εφημερίδα «Μπιρλίκ» της Θράκης γράφει: «Στο τουρκικό δημοτικό σχολείο Ινταντιέ διδάσκουν σε παιδιά Τούρκων, εμβατήριο του ελληνικού στρατού. Στις 14 Μαΐου κάθε χρόνο γιορτάζεται η ενσωμάτωση της Κομοτηνής στην Ελλάδα. Στα πλαίσια των εορτασμών στα μειονοτικά σχολεία, όπως γίνεται και στα ελληνικά, διαβάζονται ποιήματα.
» Οι Τούρκοι μαθητές αποστηθίζουν τα ποιήματα που τους δίνουν οι δάσκαλοι και τα λένε στο σχολείο. Με αυτό τον τρόπο καταβάλουν μεγάλη προσπάθεια να εκπληρώσουν αυτά που τους αναλογούν ως πολίτες που σέβονται τον αγώνα που έδωσε η πατρίδα τους στο παρελθόν για ανεξαρτησία.
» Αλλά είναι λυπηρό σε παιδιά που είναι ακόμη στο δημοτικό να διδάσκονται ποιήματα που εμπεριέχουν την λέξη ¨βάρβαροι¨ και άλλες παρόμοιες που μυρίζουν ρατσισμό. Έτσι πρέπει να ετοιμάζονται τα παιδιά για το αύριο; Είναι πραγματικά δύσκολο γιατί πρέπει από τώρα στα καθαρά μυαλά τους να σπέρνονται σπόροι εχθρότητας. Αποτελεί θέμα το πώς θα παρέμβει το υπουργείο σε αυτή την κατάσταση που μυρίζει ¨διακρίσεις¨ και εχθρότητᨻ.
Φέτος Έλληνες δάσκαλοι στο Ινταντιέ έδωσαν σε Τούρκους μαθητές εμβατήριο του ελληνικού στρατού το ¨Μακεδονία Ξακουστή¨ όχι όπως είναι το κανονικό ¨που έδιωξες τους τύραννους¨ αλλά με τον στίχο ¨που έδιωξες τους βάρβαρους¨.
Αν και δεν είναι γνωστό με τίνος εντολή έγινε αυτό, εντύπωση προκαλεί το πώς διδάσκεται ένα στρατιωτικό εμβατήριο με την τόσο βαριά φράση ¨βάρβαροι¨, χωρίς σκέψη για το πώς αύριο αυτά τα παιδιά θα συμβάλλουν στην ειρήνη της περιοχής και του κόσμου».
Αυτά έγραψε η πρακτοροφυλλάδα. Οι τουρκοπράκτορες, συνεργαζόμενοι με το φιλοσλαβικό Ουράνιο Τόξο, μας λένε και ότι «τα παιδιά των Τούρκων» καταβάλουν μεγάλη προσπάθεια να εκπληρώσουν το καθήκον τους. Δεν θέλουν δηλαδή, αλλά με «μεγάλη προσπάθεια» τα καταφέρνουν. Καλά μας κάνουν, αφού έχουν άλλωστε την υποστήριξη του «προοδευτικού» κόσμου της υποκουλτούρας στην Ελλάδα.
Για την ιστορία
Ο παραδοσιακός "Μακεδονικός χορός" είναι ένα από τα Ελληνικά παραδοσιακά άσματα που η ρίζα τους ξεκινάει από τους Ακρίτες υπερασπιστές του Βυζαντίου. Ο στίχος του είναι γραμμένος σε ιαμβικό δεκαπεντασύλλαβο, ο δε ρυθμός του είναι 2 τετάρτων και χορεύεται σε ρυθμό χασάπικο.
Η "Μακεδονία Ξακουστή" γράφτηκε μετά τους Βαλκανικούς πολέμους και τραγουδιέται σε εθνικές επετείους κυρίως στην Βόρειο Ελλάδα συνήθως πριν τον εθνικό μας ύμνο. Για λόγους πολιτικής σκοπιμότητας, με το πέρασμα του χρόνου τροποποιήθηκαν κάποιοι στίχοι. Έτσι, η φράση «που έδιωξες τους Βούλγαρους» αντικαταστάθηκε από την «που έδιωξες τους βάρβαρους».
πηγη
Προσβάλλει την ευαίσθητη ψυχή τους, ότι οι Έλληνες διδάσκουν σε παιδιά στρατιωτικό εμβατήριο που περιέχει την λέξη "βάρβαροι". Δεν τους ενόχλησε που στο στρατιωτικό εμβατήριο της Τουρκίας...
... τραγουδούν «θα σφάξω χίλια κεφάλια γκιαούρηδων».
Η τουρκόγλωσση εφημερίδα «Μπιρλίκ» της Θράκης γράφει: «Στο τουρκικό δημοτικό σχολείο Ινταντιέ διδάσκουν σε παιδιά Τούρκων, εμβατήριο του ελληνικού στρατού. Στις 14 Μαΐου κάθε χρόνο γιορτάζεται η ενσωμάτωση της Κομοτηνής στην Ελλάδα. Στα πλαίσια των εορτασμών στα μειονοτικά σχολεία, όπως γίνεται και στα ελληνικά, διαβάζονται ποιήματα.
» Οι Τούρκοι μαθητές αποστηθίζουν τα ποιήματα που τους δίνουν οι δάσκαλοι και τα λένε στο σχολείο. Με αυτό τον τρόπο καταβάλουν μεγάλη προσπάθεια να εκπληρώσουν αυτά που τους αναλογούν ως πολίτες που σέβονται τον αγώνα που έδωσε η πατρίδα τους στο παρελθόν για ανεξαρτησία.
» Αλλά είναι λυπηρό σε παιδιά που είναι ακόμη στο δημοτικό να διδάσκονται ποιήματα που εμπεριέχουν την λέξη ¨βάρβαροι¨ και άλλες παρόμοιες που μυρίζουν ρατσισμό. Έτσι πρέπει να ετοιμάζονται τα παιδιά για το αύριο; Είναι πραγματικά δύσκολο γιατί πρέπει από τώρα στα καθαρά μυαλά τους να σπέρνονται σπόροι εχθρότητας. Αποτελεί θέμα το πώς θα παρέμβει το υπουργείο σε αυτή την κατάσταση που μυρίζει ¨διακρίσεις¨ και εχθρότητᨻ.
Φέτος Έλληνες δάσκαλοι στο Ινταντιέ έδωσαν σε Τούρκους μαθητές εμβατήριο του ελληνικού στρατού το ¨Μακεδονία Ξακουστή¨ όχι όπως είναι το κανονικό ¨που έδιωξες τους τύραννους¨ αλλά με τον στίχο ¨που έδιωξες τους βάρβαρους¨.
Αν και δεν είναι γνωστό με τίνος εντολή έγινε αυτό, εντύπωση προκαλεί το πώς διδάσκεται ένα στρατιωτικό εμβατήριο με την τόσο βαριά φράση ¨βάρβαροι¨, χωρίς σκέψη για το πώς αύριο αυτά τα παιδιά θα συμβάλλουν στην ειρήνη της περιοχής και του κόσμου».
Αυτά έγραψε η πρακτοροφυλλάδα. Οι τουρκοπράκτορες, συνεργαζόμενοι με το φιλοσλαβικό Ουράνιο Τόξο, μας λένε και ότι «τα παιδιά των Τούρκων» καταβάλουν μεγάλη προσπάθεια να εκπληρώσουν το καθήκον τους. Δεν θέλουν δηλαδή, αλλά με «μεγάλη προσπάθεια» τα καταφέρνουν. Καλά μας κάνουν, αφού έχουν άλλωστε την υποστήριξη του «προοδευτικού» κόσμου της υποκουλτούρας στην Ελλάδα.
Για την ιστορία
Ο παραδοσιακός "Μακεδονικός χορός" είναι ένα από τα Ελληνικά παραδοσιακά άσματα που η ρίζα τους ξεκινάει από τους Ακρίτες υπερασπιστές του Βυζαντίου. Ο στίχος του είναι γραμμένος σε ιαμβικό δεκαπεντασύλλαβο, ο δε ρυθμός του είναι 2 τετάρτων και χορεύεται σε ρυθμό χασάπικο.
Η "Μακεδονία Ξακουστή" γράφτηκε μετά τους Βαλκανικούς πολέμους και τραγουδιέται σε εθνικές επετείους κυρίως στην Βόρειο Ελλάδα συνήθως πριν τον εθνικό μας ύμνο. Για λόγους πολιτικής σκοπιμότητας, με το πέρασμα του χρόνου τροποποιήθηκαν κάποιοι στίχοι. Έτσι, η φράση «που έδιωξες τους Βούλγαρους» αντικαταστάθηκε από την «που έδιωξες τους βάρβαρους».
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου