Υπάρχει έστω και ένας που να μη βλέπει μεθόδευση και τρίτα συμφέροντα πίσω από αυτήν την ενέργεια;
Η απόφαση του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πάτρας που θέλει όλα τα βαρέα οχήματα πριν επιβιβαστούν στα πορθμεία να ζυγίζονται, απειλεί με λουκέτο την πορθμειακή γραμμή Ρίου – Αντιρρίου.
Τώρα το θυμηθήκαμε; Τόσες δεκαετίες που ΔΕΝ ζυγιζόταν;
Αιτία αυτού του κινδύνου, αποτελεί σύμφωνα με τους εργαζόμενους στην πορθμειακή γραμμή Ρίου – Αντιρρίου, το γεγονός πως σε καμία από τις προβλήτες του Ρίου δεν υπάρχει ζυγιστήριο, ...με αποτέλεσμα όλα τα φορτηγά που αποτελούν και το οικονομικό «οξυγόνο» για την γραμμή, να είναι υποχρεωμένα να κάνουν διαδρομή 18 χιλιομέτρων κάθε φορά για το λιμάνι της Πάτρας (όπου υπάρχει ζυγαριά) προκειμένου να ζυγιστούν.
Κάτι τέτοιο, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα patrastimes.gr, οδηγεί αυτομάτως τους ιδιοκτήτες των βαρέων οχημάτων, να επιλέγουν την χρήση της γέφυρας, καθώς η δαπάνη και η ταλαιπωρία για κάθε δρομολόγιο (εάν επιλέξουν να πάνε στην Πάτρα για να ζυγιστούν) ισοσταθμίζει το υψηλό κόστος της οδικής διέλευσης σε σχέση με αυτό το πορθμείου.
Οι εργαζόμενοι καταγγέλουν πως αυτοί που πήραν τη συγκεκριμένη απόφαση, στρέφονται όχι μόνο κατά των δικών τους συμφερόντων -διαμορφώνοντας μονοπωλιακές καταστάσεις- αλλά και των πολιτών, καθώς αν κλείσει η πορθμειακή γραμμή οι χρήστες θα καταβάλουν διπλάσιο ποσό για τις μετακινήσεις τους μέσω της Γέφυρας.
Πηγή
Η απόφαση του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πάτρας που θέλει όλα τα βαρέα οχήματα πριν επιβιβαστούν στα πορθμεία να ζυγίζονται, απειλεί με λουκέτο την πορθμειακή γραμμή Ρίου – Αντιρρίου.
Τώρα το θυμηθήκαμε; Τόσες δεκαετίες που ΔΕΝ ζυγιζόταν;
Αιτία αυτού του κινδύνου, αποτελεί σύμφωνα με τους εργαζόμενους στην πορθμειακή γραμμή Ρίου – Αντιρρίου, το γεγονός πως σε καμία από τις προβλήτες του Ρίου δεν υπάρχει ζυγιστήριο, ...με αποτέλεσμα όλα τα φορτηγά που αποτελούν και το οικονομικό «οξυγόνο» για την γραμμή, να είναι υποχρεωμένα να κάνουν διαδρομή 18 χιλιομέτρων κάθε φορά για το λιμάνι της Πάτρας (όπου υπάρχει ζυγαριά) προκειμένου να ζυγιστούν.
Κάτι τέτοιο, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα patrastimes.gr, οδηγεί αυτομάτως τους ιδιοκτήτες των βαρέων οχημάτων, να επιλέγουν την χρήση της γέφυρας, καθώς η δαπάνη και η ταλαιπωρία για κάθε δρομολόγιο (εάν επιλέξουν να πάνε στην Πάτρα για να ζυγιστούν) ισοσταθμίζει το υψηλό κόστος της οδικής διέλευσης σε σχέση με αυτό το πορθμείου.
Οι εργαζόμενοι καταγγέλουν πως αυτοί που πήραν τη συγκεκριμένη απόφαση, στρέφονται όχι μόνο κατά των δικών τους συμφερόντων -διαμορφώνοντας μονοπωλιακές καταστάσεις- αλλά και των πολιτών, καθώς αν κλείσει η πορθμειακή γραμμή οι χρήστες θα καταβάλουν διπλάσιο ποσό για τις μετακινήσεις τους μέσω της Γέφυρας.
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου