Google+ To Φανάρι : ΞΑΝΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΠΡΕΠΕΙΑ ΤΩΝ ΜΜΕ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ

Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

ΞΑΝΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΠΡΕΠΕΙΑ ΤΩΝ ΜΜΕ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ

Άσχετα με το τι πιστεύει ο κάθε ένας από εμάς, άσχετα με το αν θεωρούμε τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας άξιο ή όχι οι Θεσμοί και ο Σεβασμός στο πολίτευμα της Χώρας πρέπει να τηρούνται από όλους ανεξαιρέτως! Η απαξίωση στον θεσμό είναι απαράδεκτη, ασεβής, προσβλητική  και  προδοτική συμπεριφορά!...
 ΣΤΙΣ 18-2-15 ΕΓΡΑΨΑ.
 Πανίκος στα ΜΜΕ των νταβ@δων. Σοκ και δεος στα ΜΜΕ. Άντι να δείχνουν την ψηφοφορία έδειχναν το χιόνι στα βουνά.
Είναι τραγικό για...
τους δήθεν θιασώτες της δημοκρατίας και του πολιτεύματος , την τετάρτη εξουσία, να μην δείχνει την ψηφοφορία την κορυφαία στιγμή του πολιτεύματος για να μην δημιουργήσει αίσθημα ενότητας στον ελληνικό λαό.
 Η κατρακυλά τους δεν έχει τελειωμό.
 Πλεον δεν πείθουν κανέναν.
Υπαρχουν μονο για να εξυπηρετούν τους δανειστές και τα αφεντικά τους. Είναι πληγή για την χώρα και πρεπει να έκλειψει.
 ΣΗΜΕΡΑ 13-3-15 ΣΥΝΕΧΙΣΤΗΚΕ Η ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ ΑΠΡΕΠΕΙΑ ΤΩΝ ΜΜΕ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ. ΚΑΜΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΚΟΜΩΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΜΕΓΚΑ Η ΟΡΚΟΜΩΣΙΑ ΕΠΑΙΞΕ ΣΤΙΣ 20:53 ΩΣ ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΔΗΣΗ ΓΙΑ 1′ ΛΕΠΤΟ. Η ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΚΑΙ ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΛΗΓΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.


Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου