Περίμενα να πέσει ο κουρνιαχτός. Να δω αν έστω και ένας από την νέα κυβέρνηση, μπορούσε να αποκαλύψει την στημένη απάτη από τους τραπεζίτες, με την φυγή κεφαλαίων την κρίσιμη περίοδο των διαπραγματεύσεων. Να βγει δλδ σε συνέντευξη τύπου στους έλληνες και ξένους ανταποκριτές και να παρουσιάσει πίνακες αναλυτικούς, πόσα δις από αυτά τα περιβόητα 20 και πλέον που παίζουν τα μιντια, ότι βγήκαν στο εξωτερικό, είναι λεφτά νομικών προσώπων θυγατρικών των ελληνικών τραπεζών σε όλο το κόσμο.
Με απλά λόγια, πόσα ήταν απλών καταθετών και πόσα από τις χιλιάδες θυγατρικές των θυγατρικών, ελληνικών τραπεζών στο κόσμο. Εκτός και αν πιστεύεται ότι ο Έλληνας έχει εξελιχτεί ο πλέον γνώστης και με τα πλέον σύγχρονα εργαλεία μεταφοράς κεφαλαίου στο κόσμο !
Πόσα δις των θυγατρικών της Εθνικής που είχε στα ταμεία της γύρισαν πίσω από εκεί που ήρθαν;
Παράδειγμα. Η μαμά μαζεύει όλη την ρευστότητα των θυγατρικών της. Από την Finans. Ανά πάσα στιγμή τις επιστρέφει, ανάλογα με την ροη και τις ανάγκες τις. Έτσι την κρίσιμη περίοδο πόσα ήταν τα ποσά που εμφάνιζε η Εθνική στις καταθέσεις της στην Ελλάδα, που προήρχοντο από την θυγατρική της στην Τουρκία; Πόσα έστειλε πίσω στην Finans την κρίσιμη περίοδο;
Έτσι παίζετε το παραμυθάκι της δήθεν μεγάλης φυγής και μετά της δήθεν σταδιακής επιστροφής.
Δεν μπήκε κανείς στο κόπο να ρωτήσει την ΤτΕ πόσα είναι νομικών προσώπων και πόσα φυσικών. Και μετά να παρουσιάσει την λίστα της απάτης από τους έλληνες τραπεζίτες.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ; ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ ΜΑΣ !
πήγη
Με απλά λόγια, πόσα ήταν απλών καταθετών και πόσα από τις χιλιάδες θυγατρικές των θυγατρικών, ελληνικών τραπεζών στο κόσμο. Εκτός και αν πιστεύεται ότι ο Έλληνας έχει εξελιχτεί ο πλέον γνώστης και με τα πλέον σύγχρονα εργαλεία μεταφοράς κεφαλαίου στο κόσμο !
Πόσα δις των θυγατρικών της Εθνικής που είχε στα ταμεία της γύρισαν πίσω από εκεί που ήρθαν;
Παράδειγμα. Η μαμά μαζεύει όλη την ρευστότητα των θυγατρικών της. Από την Finans. Ανά πάσα στιγμή τις επιστρέφει, ανάλογα με την ροη και τις ανάγκες τις. Έτσι την κρίσιμη περίοδο πόσα ήταν τα ποσά που εμφάνιζε η Εθνική στις καταθέσεις της στην Ελλάδα, που προήρχοντο από την θυγατρική της στην Τουρκία; Πόσα έστειλε πίσω στην Finans την κρίσιμη περίοδο;
Έτσι παίζετε το παραμυθάκι της δήθεν μεγάλης φυγής και μετά της δήθεν σταδιακής επιστροφής.
Δεν μπήκε κανείς στο κόπο να ρωτήσει την ΤτΕ πόσα είναι νομικών προσώπων και πόσα φυσικών. Και μετά να παρουσιάσει την λίστα της απάτης από τους έλληνες τραπεζίτες.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ; ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ ΜΑΣ !
πήγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου