Δείτε το βίντεο και αναλογιστείτε: Είναι δυνατόν 10 εκ. Έλληνες να υποφέρουν για 18 – 20 μεγαλοοφειλέτες; Βεβαίως και είναι δυνατόν, το πολίτευμά μας είναι ολιγαρχία…..
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου