Google+ To Φανάρι : 18-20 μεγαλοοφειλέτες χρωστάνε στο Δημόσιο 58 δισ. ευρώ. Τελικά, από ό,τι φαίνεται δεν τα φάγαμε μαζί. (ΒΙΝΤΕΟ)

Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

18-20 μεγαλοοφειλέτες χρωστάνε στο Δημόσιο 58 δισ. ευρώ. Τελικά, από ό,τι φαίνεται δεν τα φάγαμε μαζί. (ΒΙΝΤΕΟ)

Δείτε το βίντεο και αναλογιστείτε: Είναι δυνατόν 10 εκ. Έλληνες να υποφέρουν για 18 – 20 μεγαλοοφειλέτες; Βεβαίως και είναι δυνατόν, το πολίτευμά μας είναι ολιγαρχία…..

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου