Θλιβερός απολογισμός!
Βαρύ το τίμημα για την Παιδεία μας και για τα παιδιά μας από τα μνημόνια. Βαρύ το τίμημα και για το μέλλον του τόπου μας εξ αιτίας της πτώσεως του γνωστικού, και όχι μόνο, επίπεδου του πληθυσμού....
Αν προσθέσουμε και τους 250000 επιστήμονες που μετανάστευσαν τότε....
Αύξηση του μέσου όρου των μαθητών ανά σχολική μονάδα
Μπορεί η σημερινή πολιτική ηγεσία να έχει δηλώσει στις προγραμματικές της δηλώσεις ότι τερματίζει την πολιτική των καταργήσεων και των συγχωνεύσεων των σχολικών μονάδων και στα πλαίσια αυτά να έχει προχωρήσει σε ανάκληση σχετικών εγκυκλίων, ωστόσο δε συνέβη το ίδιο με τις προηγούμενες πολιτικές ηγεσίες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παραθέτει ο αιρετός στο ΚΥΣΔΕ κ. Κορδής, κατά τη διάρκεια της πενταετίας των μνημονίων 2010 έως 2014 έγιναν αθρόες συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων. Συνολικά 2.437 σχολικές μονάδες συγχωνεύθηκαν σε 1.122.
Επίσης την ίδια πενταετία καταργήθηκαν 605 σχολεία. Συγκεκριμένα 277 Δημοτικά σχολεία, 264 Νηπιαγωγεία, 35 Γυμνάσια και 18 Λύκεια.
Αν ανατρέξουμε στα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής θα διαπιστώσουμε ότι το σχολικό έτος 2009-10 υπήρχαν 1873 Γυμνάσια, 1265 Λύκεια, 389 ΕΠΑΛ ενώ ο αντίστοιχος αριθμός για το σχολικό έτος 2013-14 ήταν αρκετά μειωμένος όπως φαίνεται και από τον πίνακα που ακολουθεί.
Μέσα τρία μόλις σχολικά έτη έσβησαν από το χάρτη 1.590 σχολεία, λόγω συγχωνεύσεων, καταργήσεων ενώ αν δούμε τον αριθμό μαθητών θα διαπιστώσουμε ότι αυτός διατηρείται στα ίδια επίπεδα το 2013-14 με το 2009-10.
Οι συγχωνεύσεις και οι καταργήσεις οδήγησαν σε αύξηση των μαθητών στις τάξεις με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή να υπάρχουν 2.636 τάξεις (σε σύνολο 46.903) στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση και 5.966 (σε σύνολο 29.968) στη Δευτεροβάθμια, οι οποίες έχουν πάνω από 25 μαθητές, σύμφωνα με τον κ. Κορδή.
Άλλο ένα αποτέλεσμα των συγχωνεύσεων και καταργήσεων ήταν και η γιγάντωση του μαθητικού πληθυσμού των σχολείων όπως διαπιστώνει κανείς από τα στοιχεία που παραθέτει το newsbeast.gr.
Ο κ. Κορδής δεν παραλείπει να αναφερθεί και στις χιλιάδες αποχωρήσεις των εκπαιδευτικών και τις ελάχιστες προσλήψεις. Κατά την περίοδο 2009-2010 έγιναν 11.045 αποχωρήσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και 16.205 στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι οποίες λόγω των πολύ λίγων προσλήψεων έχουν οδηγήσει σε χιλιάδες κενά.
Συγκεκριμένα σήμερα υπάρχουν 3.000 κενά σε όλη την εκπαίδευση!
Το 2010 υπηρετούσαν 168.782 μόνιμοι εκπαιδευτικοί (74.518 στην πρωτοβάθμια και 94.264 στη δευτεροβάθμια), ενώ τώρα υπηρετούν 136.926 εκπαιδευτικοί (68.235 στην πρωτοβάθμια και 68.691 στη δευτεροβάθμια).
«Οι εκπαιδευτικοί το επόμενο διάστημα, συσπειρωμένοι ακόμα περισσότερο στα σωματεία και την ομοσπονδία μας, πρέπει να αγωνιστούμε για να ανοίξει οριστικά και αμετάκλητα ο δρόμος για τη λύση των μεγάλων προβλημάτων της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών. Για να γίνουν οι πολιτικές και της λιτότητας οριστικό παρελθόν», τονίζει ο αιρετός.
Πηγή
Βαρύ το τίμημα για την Παιδεία μας και για τα παιδιά μας από τα μνημόνια. Βαρύ το τίμημα και για το μέλλον του τόπου μας εξ αιτίας της πτώσεως του γνωστικού, και όχι μόνο, επίπεδου του πληθυσμού....
Αν προσθέσουμε και τους 250000 επιστήμονες που μετανάστευσαν τότε....
Αύξηση του μέσου όρου των μαθητών ανά σχολική μονάδα
Μπορεί η σημερινή πολιτική ηγεσία να έχει δηλώσει στις προγραμματικές της δηλώσεις ότι τερματίζει την πολιτική των καταργήσεων και των συγχωνεύσεων των σχολικών μονάδων και στα πλαίσια αυτά να έχει προχωρήσει σε ανάκληση σχετικών εγκυκλίων, ωστόσο δε συνέβη το ίδιο με τις προηγούμενες πολιτικές ηγεσίες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παραθέτει ο αιρετός στο ΚΥΣΔΕ κ. Κορδής, κατά τη διάρκεια της πενταετίας των μνημονίων 2010 έως 2014 έγιναν αθρόες συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων. Συνολικά 2.437 σχολικές μονάδες συγχωνεύθηκαν σε 1.122.
Επίσης την ίδια πενταετία καταργήθηκαν 605 σχολεία. Συγκεκριμένα 277 Δημοτικά σχολεία, 264 Νηπιαγωγεία, 35 Γυμνάσια και 18 Λύκεια.
Αν ανατρέξουμε στα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής θα διαπιστώσουμε ότι το σχολικό έτος 2009-10 υπήρχαν 1873 Γυμνάσια, 1265 Λύκεια, 389 ΕΠΑΛ ενώ ο αντίστοιχος αριθμός για το σχολικό έτος 2013-14 ήταν αρκετά μειωμένος όπως φαίνεται και από τον πίνακα που ακολουθεί.
Μέσα τρία μόλις σχολικά έτη έσβησαν από το χάρτη 1.590 σχολεία, λόγω συγχωνεύσεων, καταργήσεων ενώ αν δούμε τον αριθμό μαθητών θα διαπιστώσουμε ότι αυτός διατηρείται στα ίδια επίπεδα το 2013-14 με το 2009-10.
Οι συγχωνεύσεις και οι καταργήσεις οδήγησαν σε αύξηση των μαθητών στις τάξεις με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή να υπάρχουν 2.636 τάξεις (σε σύνολο 46.903) στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση και 5.966 (σε σύνολο 29.968) στη Δευτεροβάθμια, οι οποίες έχουν πάνω από 25 μαθητές, σύμφωνα με τον κ. Κορδή.
Άλλο ένα αποτέλεσμα των συγχωνεύσεων και καταργήσεων ήταν και η γιγάντωση του μαθητικού πληθυσμού των σχολείων όπως διαπιστώνει κανείς από τα στοιχεία που παραθέτει το newsbeast.gr.
Ο κ. Κορδής δεν παραλείπει να αναφερθεί και στις χιλιάδες αποχωρήσεις των εκπαιδευτικών και τις ελάχιστες προσλήψεις. Κατά την περίοδο 2009-2010 έγιναν 11.045 αποχωρήσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και 16.205 στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι οποίες λόγω των πολύ λίγων προσλήψεων έχουν οδηγήσει σε χιλιάδες κενά.
Συγκεκριμένα σήμερα υπάρχουν 3.000 κενά σε όλη την εκπαίδευση!
Το 2010 υπηρετούσαν 168.782 μόνιμοι εκπαιδευτικοί (74.518 στην πρωτοβάθμια και 94.264 στη δευτεροβάθμια), ενώ τώρα υπηρετούν 136.926 εκπαιδευτικοί (68.235 στην πρωτοβάθμια και 68.691 στη δευτεροβάθμια).
«Οι εκπαιδευτικοί το επόμενο διάστημα, συσπειρωμένοι ακόμα περισσότερο στα σωματεία και την ομοσπονδία μας, πρέπει να αγωνιστούμε για να ανοίξει οριστικά και αμετάκλητα ο δρόμος για τη λύση των μεγάλων προβλημάτων της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών. Για να γίνουν οι πολιτικές και της λιτότητας οριστικό παρελθόν», τονίζει ο αιρετός.
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου