"Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης (τηλεόραση,
ραδιόφωνο και σε χαμηλότερο βαθμό ο τύπος) αποτελούν
ιδεολογικό μηχανισμό του κράτους και της σύγχρονης
καπιταλιστικής κοινωνίας.
Αυτά είναι σήμερα χωρίς αμφιβολία τα τρομερότερα ιδεολογικά όπλα γιατί μπαίνουν σ όλα τα σπίτια, άλλοτε με επιθετική κι άλλοτε με επίβουλη και πιο εκλεπτυσμένη μορφή, σε ορισμένες περιπτώσεις σε ανοιχτά πολιτικό επίπεδο και στις υπόλοιπες...
μέσω της παρουσίασης των καθημερινών γεγονότων, ακόμη και μέσω της ίδιας της διαφήμισης, παίζοντας ένα αλλοτριωτικό και αποκτηνωτικό ρόλο.
Στα καπιταλιστικά κράτη, γενικά, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης είναι σήμερα το πιο επικίνδυνο όπιο του λαού".
Σαντιάγκο Καρίλιο
H προπαγάνδα ήταν και είναι το κύριο εργαλείο των μνημονιακών για την επιβολή της πολιτικής τους....
Δε θα μπορούσαν ποτέ να στεριώσουν κυβερνήσεις όπως αυτή του Παπαδημου και δεν θα μπορούσε ποτέ να εκλεγεί η σημερινή κυβέρνηση, χωρίς τη βοήθεια των καναλαρχών - νταβατζήδων της ενημέρωσης.
Ας θυμηθούμε, ότι όλος ο προεκλογικός αγώνας της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ διεξάγεται σε όλες τις εκλογικές αναμετρήσεις των τελευταίων χρόνων στα παράθυρα του MEGA του ΑΝΤΕΝΝΑ και του ΣΚΑΙ, ότι το φαινόμενο της ανόδου της ακροδεξιάς στηρίχτηκε εν πολλοίς στη συνεχή προβολή του από την τηλεόραση, ότι η λαίκή βούληση νοθεύτηκε το 2012 από την τρομοκρατία που ασκήθηκε με το παραπλανητικό δίλλημα ευρώ ή δραχμή κάτι που σήμερα επιχειρείται να επαναληφθεί χωρίς επιτυχία. Οι ομιλίες, οι δηλώσεις και οι περιοδείες του Βενιζέλου και του Σαμαρά κατέληγαν σε φιάσκο, ενώ όλη τη "λάντζα" την έβγαζαν οι "Πρετεντέρηδες
Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ συγκυβέρνησαν τη χώρα, νοθεύοντας τη λαϊκή βούληση, μόνο χάρις στη στήριξη των ΜΜΕ.
Η αισχρή προπαγάνδα που ασκούν με τα ελεγχόμενα τηλεοπτικά κυρίως ΜΜΕ, είναι ικανή να οδηγήσει τη χώρα σε εμφυλιοπολεμική σύρραξη.
Είναι γνωστός για παράδειγμα ο σκοτεινός ρόλος που έπαιξε το συγκρότημα Λαμπράκη (Βήμα και Νέα) τη δεκαετία του 1950,στην αποικιοποίηση της χώρας από τους Αμερικάνους, ελέγχοντας την πολιτική τάξη της χώρας με δικούς του εγκάθετους στα κόμματα του και οδηγώντας τελικά στη Χούντα της 21ης Απριλίου. Το ρόλο του Λαμπράκη καταγγέλει ο ίδιος ο πρώην πρωθυπουργός Ανδρέας Παπανδρέου περιγράφοντας πως 10.000 Αθηναίοι έφτασαν διαδηλώνοντας στα γραφεία του Βήματος "γιουχαϊζοντας και βρίζοντας και βάζοντας φωτιά στα φύλλα των εφημερίδων του Λαμπράκη. Είχαν μυριστεί το βρόμικο παιχνίδι που έπαιζε ο Λαμπράκης".
Πρόκειται για το ίδιο παιχνίδι που παίζουν σήμερα, οι ίδιες εφημερίδες.Ολοι πια έχουμε αντιληφθεί το ρόλο που έπαιξαν και συνεχίζουν να παίζουν τα ραδιοτηλεοπτικά ΜΜΕ , παραπληροφορώντας, λογοκρίνωντας, φιμώνοντας την αλήθεια, τρομοκρατώντας το λαό και αποχαυνώνοντας τον ώστε να μην μπορεί να αντιδράσει.
Δεν είναι τα ψεκάσματα που έρχονται από τον ουρανό, ούτε τα φθόρια του πόσιμου νερού αυτά που καθιστούν ανίκανο τον Ελληνα να αντιδράσει.
Είναι η τηλεοπτική αποχαύνωση.
Πέρα απ' αυτά, τα ιδιωτικά κανάλια σήμερα επιδίδονται σε έναν αγώνα διάλυσης της νεοελληνικής κουλτούρας και του πολιτισμού με την ολο και μεγαλύτερη υποβάθμιση του τηλεοπτικού τους προγράμματος.
Σήμερα είναι ο καταιγισμός των τούρκικων σήριαλ, όμως εδώ και χρόνια, τα ριάλιτι, οι γελοίες εκπομπές κουζίνας και λάιφ στάϊλ, πολτοποιούν τα μυαλά των παιδιών μας -αλλά και τα δικά μας δημιουργώντας ένα λαό χαζών.
Εμείς προτείνουμε να ξεκινήσει σήμερα, αυθόρμητα, μια καμπάνια ενάντια στην παραπληροφόρηση των καθεστωτικών ΜΜΕ. Στόχος της καμπανιας αυτής είναι να καταφέρει να φτάσει σε κάθε τηλεθεατή - αναγνώστη και να καταφέρει ισχυρο πλήγμα στις ακροαματικότητες των καναλιών και την αναγνωστικότητα των καθεστωτικών εφημερίδων.
Το έντυπο υλικό της καμπάνιας θα διανέμεται μέσω διαδικτύου, αλλά ο στόχος της είναι κυρίως οι πολίτες που είναι ψηφιακά αναλφάβητοι. Στην καμπάνια μπορεί να συμμετέχει εθελοντικά όποιος θέλει, κατασκευάζοντας υλικό και στέλνοντάς το στο mail επικοινωνίας ώστε να διανεμηθεί.
Κάθε ένας από μας μπορεί να τυπώσει αφίσες και να τις κολλήσει, φυλλάδια με σχετικά κείμενα και να τα μοιράσει.
Όμως η καμπάνια μπορεί να λειτουργήσει και με οργάνωση δράσεων, ζωντανών παρεμβάσεων σε εκδηλώσεις. Είναι πολύ σημαντικό να επικοινωνούμε με τους συμπολίτες μας καθημερινά και να τους λέμε την αλήθεια γι αυτά που συμβαίνουν.
Η καμπάνια, το ξαναλέμε, είναι ανοικτή, δεν ανήκει σε κανένα φορέα, σε καμιά ομάδα πολιτών. Έχουμε ανάγκη από ιδέες και υλικό.
Έχουμε ανάγκη από νέους τρόπους επικοινωνίας και οποιαδήποτε πηγή δεδομένων που μπορεί να βοηθήσει στη μεγαλύτερη διανομή της καμπάνιας είναι χρήσιμη.
Δηλώστε συμμετοχή τώρα, στο group https://groups.google.com/forum/#!forum/stoppropaganda
Αυτά είναι σήμερα χωρίς αμφιβολία τα τρομερότερα ιδεολογικά όπλα γιατί μπαίνουν σ όλα τα σπίτια, άλλοτε με επιθετική κι άλλοτε με επίβουλη και πιο εκλεπτυσμένη μορφή, σε ορισμένες περιπτώσεις σε ανοιχτά πολιτικό επίπεδο και στις υπόλοιπες...
μέσω της παρουσίασης των καθημερινών γεγονότων, ακόμη και μέσω της ίδιας της διαφήμισης, παίζοντας ένα αλλοτριωτικό και αποκτηνωτικό ρόλο.
Στα καπιταλιστικά κράτη, γενικά, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης είναι σήμερα το πιο επικίνδυνο όπιο του λαού".
Σαντιάγκο Καρίλιο
H προπαγάνδα ήταν και είναι το κύριο εργαλείο των μνημονιακών για την επιβολή της πολιτικής τους....
Δε θα μπορούσαν ποτέ να στεριώσουν κυβερνήσεις όπως αυτή του Παπαδημου και δεν θα μπορούσε ποτέ να εκλεγεί η σημερινή κυβέρνηση, χωρίς τη βοήθεια των καναλαρχών - νταβατζήδων της ενημέρωσης.
Ας θυμηθούμε, ότι όλος ο προεκλογικός αγώνας της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ διεξάγεται σε όλες τις εκλογικές αναμετρήσεις των τελευταίων χρόνων στα παράθυρα του MEGA του ΑΝΤΕΝΝΑ και του ΣΚΑΙ, ότι το φαινόμενο της ανόδου της ακροδεξιάς στηρίχτηκε εν πολλοίς στη συνεχή προβολή του από την τηλεόραση, ότι η λαίκή βούληση νοθεύτηκε το 2012 από την τρομοκρατία που ασκήθηκε με το παραπλανητικό δίλλημα ευρώ ή δραχμή κάτι που σήμερα επιχειρείται να επαναληφθεί χωρίς επιτυχία. Οι ομιλίες, οι δηλώσεις και οι περιοδείες του Βενιζέλου και του Σαμαρά κατέληγαν σε φιάσκο, ενώ όλη τη "λάντζα" την έβγαζαν οι "Πρετεντέρηδες
Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ συγκυβέρνησαν τη χώρα, νοθεύοντας τη λαϊκή βούληση, μόνο χάρις στη στήριξη των ΜΜΕ.
Η αισχρή προπαγάνδα που ασκούν με τα ελεγχόμενα τηλεοπτικά κυρίως ΜΜΕ, είναι ικανή να οδηγήσει τη χώρα σε εμφυλιοπολεμική σύρραξη.
Είναι γνωστός για παράδειγμα ο σκοτεινός ρόλος που έπαιξε το συγκρότημα Λαμπράκη (Βήμα και Νέα) τη δεκαετία του 1950,στην αποικιοποίηση της χώρας από τους Αμερικάνους, ελέγχοντας την πολιτική τάξη της χώρας με δικούς του εγκάθετους στα κόμματα του και οδηγώντας τελικά στη Χούντα της 21ης Απριλίου. Το ρόλο του Λαμπράκη καταγγέλει ο ίδιος ο πρώην πρωθυπουργός Ανδρέας Παπανδρέου περιγράφοντας πως 10.000 Αθηναίοι έφτασαν διαδηλώνοντας στα γραφεία του Βήματος "γιουχαϊζοντας και βρίζοντας και βάζοντας φωτιά στα φύλλα των εφημερίδων του Λαμπράκη. Είχαν μυριστεί το βρόμικο παιχνίδι που έπαιζε ο Λαμπράκης".
Πρόκειται για το ίδιο παιχνίδι που παίζουν σήμερα, οι ίδιες εφημερίδες.Ολοι πια έχουμε αντιληφθεί το ρόλο που έπαιξαν και συνεχίζουν να παίζουν τα ραδιοτηλεοπτικά ΜΜΕ , παραπληροφορώντας, λογοκρίνωντας, φιμώνοντας την αλήθεια, τρομοκρατώντας το λαό και αποχαυνώνοντας τον ώστε να μην μπορεί να αντιδράσει.
Δεν είναι τα ψεκάσματα που έρχονται από τον ουρανό, ούτε τα φθόρια του πόσιμου νερού αυτά που καθιστούν ανίκανο τον Ελληνα να αντιδράσει.
Είναι η τηλεοπτική αποχαύνωση.
Πέρα απ' αυτά, τα ιδιωτικά κανάλια σήμερα επιδίδονται σε έναν αγώνα διάλυσης της νεοελληνικής κουλτούρας και του πολιτισμού με την ολο και μεγαλύτερη υποβάθμιση του τηλεοπτικού τους προγράμματος.
Σήμερα είναι ο καταιγισμός των τούρκικων σήριαλ, όμως εδώ και χρόνια, τα ριάλιτι, οι γελοίες εκπομπές κουζίνας και λάιφ στάϊλ, πολτοποιούν τα μυαλά των παιδιών μας -αλλά και τα δικά μας δημιουργώντας ένα λαό χαζών.
Εμείς προτείνουμε να ξεκινήσει σήμερα, αυθόρμητα, μια καμπάνια ενάντια στην παραπληροφόρηση των καθεστωτικών ΜΜΕ. Στόχος της καμπανιας αυτής είναι να καταφέρει να φτάσει σε κάθε τηλεθεατή - αναγνώστη και να καταφέρει ισχυρο πλήγμα στις ακροαματικότητες των καναλιών και την αναγνωστικότητα των καθεστωτικών εφημερίδων.
Το έντυπο υλικό της καμπάνιας θα διανέμεται μέσω διαδικτύου, αλλά ο στόχος της είναι κυρίως οι πολίτες που είναι ψηφιακά αναλφάβητοι. Στην καμπάνια μπορεί να συμμετέχει εθελοντικά όποιος θέλει, κατασκευάζοντας υλικό και στέλνοντάς το στο mail επικοινωνίας ώστε να διανεμηθεί.
Κάθε ένας από μας μπορεί να τυπώσει αφίσες και να τις κολλήσει, φυλλάδια με σχετικά κείμενα και να τα μοιράσει.
Όμως η καμπάνια μπορεί να λειτουργήσει και με οργάνωση δράσεων, ζωντανών παρεμβάσεων σε εκδηλώσεις. Είναι πολύ σημαντικό να επικοινωνούμε με τους συμπολίτες μας καθημερινά και να τους λέμε την αλήθεια γι αυτά που συμβαίνουν.
Η καμπάνια, το ξαναλέμε, είναι ανοικτή, δεν ανήκει σε κανένα φορέα, σε καμιά ομάδα πολιτών. Έχουμε ανάγκη από ιδέες και υλικό.
Έχουμε ανάγκη από νέους τρόπους επικοινωνίας και οποιαδήποτε πηγή δεδομένων που μπορεί να βοηθήσει στη μεγαλύτερη διανομή της καμπάνιας είναι χρήσιμη.
Δηλώστε συμμετοχή τώρα, στο group https://groups.google.com/forum/#!forum/stoppropaganda
Βοηθήστε να πετύχουμε ένα μεγάλο πλήγμα στο μνημονιακό
σύστημα και τα μέσα του. Να βάλουμε φρένο στη μνημονιακή προπαγάνδα
τώρα.
Πηγή
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου