Google+ To Φανάρι : Βάστα καρδιά μου… Τούρκοι και ναζί σφάζουν παιδιά. Σαν τα παιδιά μου…

Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Βάστα καρδιά μου… Τούρκοι και ναζί σφάζουν παιδιά. Σαν τα παιδιά μου…

homs mother  Γέμισε αγγέλους ο ουρανός...  Θεέ μου, ΓΙΑΤΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;  Πού είναι η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΣΟΥ;;;;;;;; Πόπη Σουφλή

Παιδιά στην Χομς σφαγμένα απο τον Τούρκο. Παιδιά στο Ντόνετσκ σφαγμένα απο τον φασιστα… Σε απόλυτη σιωπή. Δείτε τα πρόσωπα τους.

Από την Συρία μέχρι την Ουκρανία.

Από το Μπεσλάν μέχρι την Σμύρνη.

Από το Δίστομο μέχρι τον Πόντο.

Από την Λατάκεια ως την Αρμενία.

Ίδια τα κτήνη, ίδια τα παιδιά. Παιδιά δικά μου και σφαγείς μου.

Ξύπνα Ελληνίδα, ξύπνα...

women_and_children-subatan

homs child funeral homs children parade homs child 12 homs child 11 homs child 10 homs child 9 homs child 8 homs child 7 homs child 6 homs child 5 homs child 4 homs child 3 homs child 2 homs child 1



Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου