Google+ To Φανάρι : Το "Relic" της Μακεδονίας

Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

Το "Relic" της Μακεδονίας

Βρήκαμε τις Πύλες του "Κάτω Κόσμου";
Τι είναι αυτό, που βρήκαν οι αρχαιολόγοι στην Αμφίπολη;
Ποιος είναι θαμμένος μέσα σε αυτό το Μαυσωλείο;
Αυτοί, που θέλησαν να "θάψουν" ζωντανούς τους Έλληνες,
θα την "πατήσουν" από τους νεκρούς που θα "ξεθάψουν".
Γι' αυτόν τον λόγο μιλάμε για άνοιγμα "τρύπας" στην άμυνα της Ρώμης. Άποψη του γράφοντα είναι ότι μόνον κακό περιμένει το σύστημα από αυτήν την εξέλιξη. Έχουν πάρει τα φτυάρια και σκάβουν μπροστά στην Πύλη του Κάτω Κόσμου ......Στην Πύλη όπου έχει περάσει ο Ηρακλής, ο Οδυσσέας, ο Ορφέας κλπ. ...Μια Πύλη επικίνδυνη, εφόσον δεν είναι ό,τι καλύτερο για το σύστημα να σκαλίζει τη "φωλιά" του φιδόμορφου Θεού. Στην πραγματικότητα αυτό κάνει σήμερα στην Αμφίπολη ...Παίζει με το άγνωστο ...Ενοχλεί τον Εριχθόνιο ...Τον φιδόμορφο γιο τής θεάς Αθηνάς και του Ηφαίστου ...Τον φιδόμορφο "γιο" της πόλης τής Αθήνας και του βασιλιά Αλεξάνδρου ...Αυτό, δηλαδή, το οποίο προέκυψε από μια όχι και τόσο επιτυχημένη "ένωση" ενός βασιλιά με την πόλη της Δημοκρατίας ...Αυτό, το οποίο προέκυψε από τη λατρεία ενός βασιλιά για ένα πολίτευμα που τον ακυρώνει.
 
Αυτό, το οποίο κάνει ακόμα χειρότερη την κατάσταση, είναι ο χρόνος στον οποίο επιχειρείται όλη αυτή η προσπάθεια. Το σύστημα είναι στην χειρότερη δυνατή κατάσταση ...Στη χειρότερη κατάσταση που έχει βρεθεί τους τελευταίους αιώνες. Η συμμετοχή των "μνηστήρων" στην απέλπιδα προσπάθεια να το σώσουν, δεν είναι πλέον ελεγχόμενη. Δεν είναι ελεγχόμενη και άρα δεν είναι ασφαλής, γιατί υπάρχει κίνδυνος να μην προέρχονται στο σύνολό τους οι "μνηστήρες" μέσα από μια επιθυμητή "δεξαμενή" υποψηφίων. Τη στεγανότητα αυτής της "δεξαμενής" απειλεί το Μνημείο αυτό. Μέσω του Μνημείου αυτού μπορεί να εμφανιστούν "μνηστήρες", οι οποίοι δεν ανήκουν στις επιλογές της Ρώμης. Εκεί υπάρχει πρόβλημα ασφάλειας για τη Ρώμη. Δεν συμφέρει τη Ρώμη να υπάρχουν "γέφυρες", οι οποίες να συνδέουν το παρόν με το παρελθόν. Δεν συμφέρει τους "Ποντίφικες" να υπάρχουν άλλες "γέφυρες" πλην των ιδίων..


 Η σημερινή αποκάλυψη τού συγκεκριμένου μνημείου είναι μια απειλή για το σύστημα ...Ένα τρομοκρατικό "μήνυμα" γι' αυτούς που διαχειρίζονται σήμερα την εξουσία της αυτοκρατορίας, από εκείνον που κάποτε την "έχτισε" ...Ένα "μήνυμα" με πολλούς "κώδικες" από ένα μνημείο, το οποίο βρίσκεται πάνω σε έναν ποταμό με ένα πολύ συμβολικό όνομα. Παλαιστίνος - από τον γιο του Ποσειδώνα - είναι το κανονικό όνομα τού Στρυμόνα. Αν δηλαδή το μνημείο είναι τού φυσικού γιου του Αλέξανδρου, τότε η σημερινή αποκάλυψή του έρχεται ως ένα "μήνυμα" από το παρελθόν ...Ένα αναπάντεχο "μήνυμα", το οποίο τρομοκρατεί τους "ενοίκους" όλων των μορφών της Ρώμης. Είτε μιλάμε για τη Ρώμη είτε για την Νέα Ρώμη είτε για την Τρίτη Ρώμη - η οποία βρίσκεται πέραν του Ατλαντικού—.
 Η παγκόσμια οικονομία μπορεί να μην είναι στα καλύτερά της, αλλά δεν θα πλήξουμε. Η γενιά μας είναι σίγουρο ότι θα γίνει μάρτυρας κοσμοϊστορικών γεγονότων ...Θα δει την ιστορία να "ξεκινάει" από εκεί απ’ όπου είχε "παγώσει". Μπορεί με την ανακάλυψη του Μνημείου τού διαδόχου τού Αλεξάνδρου να δούμε πώς συνεχίζεται η δυναστεία των Αργεάδων ...Των βασιλέων του Άργους. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο Ορέστης κατέφυγε στη Μακεδονία, για να σωθεί από τον σφετεριστή τού θρόνου τού πατέρα του και από εκεί διεκδίκησε τον θρόνο του. Τον διεκδίκησε την ίδια εποχή με την επιστροφή τού Μεγάλου Οδυσσέα. Αυτά μπορεί να είναι "σημεία" των καιρών για τις μεγάλες "επιστροφές" του ελληνικού κόσμου. Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι της επιστροφής τού Μεγάλου Οδυσσέα προηγείται η επιστροφή τού Τηλέμαχου ...Όπου όμως είναι ο γιος, εκεί είναι και ο πατέρας ...και αυτό πολλούς πλέον θα τους ανησυχεί...........

Εδώ το ανεπανάληπτο κείμενο Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου