Η εθνική Νέων Γυναικών πήρε το χρυσό μετάλλιο στην Οστια, νικώντας στον τελικό τη διοργανώτρια Ιταλία με ...
...7-6
Άλλη μια «χρυσή» σελίδα στην
ελληνική υδατοσφαίριση γράφτηκε την Κυριακή (14/9) από την εθνική ομάδα
νέων γυναικών (σ.σ. αθλήτριες κάτω των 19 ετών) στην Ρώμη.
Στο μεγάλο τελικό που διεξήχθη στην πόλη Όστια, η ομάδα του Γιώργου
Μορφέση επικράτησε με 7-6 της οικοδέσποινας Ιταλίας και κατέκτησε τον
τίτλο. Η Ελληνική ομάδα είχε τον έλεγχο του αγώνα σε όλη την διάρκεια
του αγώνα, ενώ στο τρίτο οκτάλεπτο πήρε προβάδισμα δύο τερμάτων (5-3),
διαφορά που διατήρησε και στο τέλος της περιόδου (6-4). Η Ιταλία πέτυχε
δύο γρήγορα γκολ, στην τελευταία περίοδο, αλλά όταν η Χαραλαμπίδη έκανε
το 7-4, 3:48 πριν από το τέλος η νίκη βάφτηκε οριστικά γαλανόλευκη.
Να τονίσουμε ότι το χάλκινο μετάλλιο κατάκτησε η Ισπανία η οποία νίκησε 7-6 την Ουγγαρία στον «μικρό» τελικό
Tα οκτάλεπτα: 2-2, 1-3, 1-1, 2-1
Ιταλία (Π.Ζίτσα): Σπαράνο, Τσίτινο, Πικότσι, Αβέγκνο,
Μορβίλιο, Φίσκο, Γκαλάρντι 2, Καρέγκα 2, Γκρανιολάτι 1, Μαρλέτα,
Σεντανίνι, Ιωάννου 1, Ρίσο.
Ελλάδα (Γ.Μορφέσης): Διαμαντοπούλου, Ε. Πλευρίτου,
Ι.Χαραλαμπίδη 3, Χυδηριώτη 2, Β.Πλευρίτου, Ξενάκη, Καλογεράκου,
Ελευθεριάδου, Σώρα, Σ.Χαραλαμπίδη 1, Ντάσιου, Νιαρχάκου 1, Τερεφού.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου