Ανοικτή επιστολή
Προς Εξ. Μάθιου Κίντ.
΄Υπ. Αρμοστή Ηνωμένου Βασιλείου στην Κύπρο
Λευκωσία. Λονδίνο 19.7.2014
Εξοχότατε κύριε Κίντ,
ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΟΥΣ ΦΑΚΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΠΤΗΣΗ CY 284 12.10.1967
Η πρόσφατη αεροπορική τραγωδία πάνω από την Ουκρανία έχει αναστατώσει όλο το πλανήτη για την απώλεια τόσων αθώων ανθρώπων για αδίστακτους από κάποιους πολιτικούς προφανώς λόγους. Και συμφωνούμε
απερίφραστα ότι πρέπει να διερευνηθεί σε βάθος και να αποκαλυφτούν οι ένοχοι και οι λόγοι που θυσιάστηκαν τόσες ζωές δίχως να έχουν καμία ανάμιξη στα τεκταινόμενα πολιτικά στην Ουκρανία ή οπουδήποτε αλλού και αν είναι δυνατόν να τιμωρηθούν παραδειγματικά οι ένοχοι.
Το Ηνωμένο Βασίλειο απαιτεί άμεση και ενδελεχή έρευνα. Συμφωνούμε και επικροτούμε.
΄Ομως, θα πρέπει πρώτα όπως λένε, η γυναίκα του Καίσαρα δεν πρέπει να είναι μόνο τίμια αλλά να φαίνεται ότι είναι τίμια. Και το Λονδίνο οφείλει να ξεκαθαρίσει πρώτα το δικό του περιβόλι για να είναι πιστικό για όσα απαιτεί από άλλους.
Η περίπτωση αυτή μας φέρνει αβίαστα στο νου τη δική μας τραγωδία, με τη πτήση των Κυπριακών Αερογραμμών CY 284, 12 Οκτωβρίου 1967 που ανατινάχτηκε πάνω από το Καστελόριζο (100 μίλια ανατολικά της Ρόδου) δολοφονώντας 66 άτομα περιλαμβανομένου και του πληρώματος.
Το αεροπλάνο ήταν Κομήτης αρ. Εγγραφής G-ARCO των Βρετανικών Αερογραμμών. Ξεκίνησε από το Λονδίνο ως πτήση των ΒΑ και στην Αθήνα άλλαξε και έγινε πτήση Κυπριακών Αερογραμμών CY 284 προς Λευκωσία.
Διεξήχθη ενδελεχής έρευνα από βρετανικής πλευράς και επιβεβαιώθηκε ότι το αεροπλάνο ανατινάχτηκε από βόμβα. Πληθώρα τα σχετικά έγγραφα στο Βρετανικό Κρατικό Αρχείο τα οποία ερευνήσαμε και δημοσιεύσαμε σε έρευνά μας στην εφημερίδα Ελευθερία του Λονδίνου σε δύο συνέχειες. (Με αναδημοσίευση και σε άλλα ΜΜΕ). Καλύψαμε όλες τις λεπτομέρειες στην διάθεση μας από τα έγγραφα, πλην του κρισιμότερου σημείου: Ποίοι ευθύνονται για την βόμβα. Οι απαντήσεις βρίσκονται σε δύο φακέλους της Βρετανικής Μετροπολιτικής Αστυνομίας που υπάρχουν καταγραμμένοι στο Κρατικό Αρχείο αλλά λογοκριμένοι για αποδέσμευση μέχρι το 2040!
Αν λοιπόν το Ηνωμένο Βασίλειο είναι ειλικρινής στις απαιτήσεις του για άπλετο φώς στην τραγωδία του αεροπλάνου των Αερογραμμών της Μαλαισίας οφείλει πρώτο να αποδεσμεύσει και να ελευθερώσει ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ για την ανατίναξη του βρετανικού κομήτη πτήση CY 284 των Κυπριακών Αερογραμμών, ποίοι ευθύνονται, λόγους και ονόματα. Δεν αρκεί ούτε ικανοποιεί να επικαλείται διάφορες προφάσεις που η κοινή λογική καταρρίπτει παταγωδώς για να κρατά σφραγισμένες τις απαντήσεις , με τον ένα φάκελο κλειστό για 68 χρόνια και τον άλλο για 71! (Σχετική επιστολή γράφουσας προς τον Βρετανό Πρωθυπουργό Ντέιβιντ Κάμερον ημερ. 21.12.2011).
Η έρευνά μας Φανούλας Αργυρού και Μιχάλη Θωμαίδη (γιού ενός των θυμάτων) που αναζητεί όπως και άλλοι απεγνωσμένα να μάθει γιατί σκοτώθηκε ο πατέρας του, στους συνδέσμους εδώ:
http://www.eleftheria.co.uk/currentissue/ELEFTHERIA30062011.pdf 30 Ιουνίου 2011
Σελίδα πρώτη και σελίδα 22 ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟΝ
Η ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΤΙΝΑΞΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΠΤΗΣΗ ΒΕΑ/CY 284 ΠΡΟΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑ 12 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1967 66 ΝΕΚΡΟΙ…
http://www.eleftheria.co.uk/currentissue/ELEFTHERIA07072011.pdf
7 Ιουλίου 2011 σελίδα 17 ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΝ
Με εκτίμηση,
Φανούλα Αργυρού
Ερευνήτρια/δημοσιογράφος
Λονδίνο
19.7.2014
Προς Εξ. Μάθιου Κίντ.
΄Υπ. Αρμοστή Ηνωμένου Βασιλείου στην Κύπρο
Λευκωσία. Λονδίνο 19.7.2014
Εξοχότατε κύριε Κίντ,
ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΟΥΣ ΦΑΚΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΠΤΗΣΗ CY 284 12.10.1967
Η πρόσφατη αεροπορική τραγωδία πάνω από την Ουκρανία έχει αναστατώσει όλο το πλανήτη για την απώλεια τόσων αθώων ανθρώπων για αδίστακτους από κάποιους πολιτικούς προφανώς λόγους. Και συμφωνούμε
απερίφραστα ότι πρέπει να διερευνηθεί σε βάθος και να αποκαλυφτούν οι ένοχοι και οι λόγοι που θυσιάστηκαν τόσες ζωές δίχως να έχουν καμία ανάμιξη στα τεκταινόμενα πολιτικά στην Ουκρανία ή οπουδήποτε αλλού και αν είναι δυνατόν να τιμωρηθούν παραδειγματικά οι ένοχοι.
Το Ηνωμένο Βασίλειο απαιτεί άμεση και ενδελεχή έρευνα. Συμφωνούμε και επικροτούμε.
΄Ομως, θα πρέπει πρώτα όπως λένε, η γυναίκα του Καίσαρα δεν πρέπει να είναι μόνο τίμια αλλά να φαίνεται ότι είναι τίμια. Και το Λονδίνο οφείλει να ξεκαθαρίσει πρώτα το δικό του περιβόλι για να είναι πιστικό για όσα απαιτεί από άλλους.
Η περίπτωση αυτή μας φέρνει αβίαστα στο νου τη δική μας τραγωδία, με τη πτήση των Κυπριακών Αερογραμμών CY 284, 12 Οκτωβρίου 1967 που ανατινάχτηκε πάνω από το Καστελόριζο (100 μίλια ανατολικά της Ρόδου) δολοφονώντας 66 άτομα περιλαμβανομένου και του πληρώματος.
Το αεροπλάνο ήταν Κομήτης αρ. Εγγραφής G-ARCO των Βρετανικών Αερογραμμών. Ξεκίνησε από το Λονδίνο ως πτήση των ΒΑ και στην Αθήνα άλλαξε και έγινε πτήση Κυπριακών Αερογραμμών CY 284 προς Λευκωσία.
Διεξήχθη ενδελεχής έρευνα από βρετανικής πλευράς και επιβεβαιώθηκε ότι το αεροπλάνο ανατινάχτηκε από βόμβα. Πληθώρα τα σχετικά έγγραφα στο Βρετανικό Κρατικό Αρχείο τα οποία ερευνήσαμε και δημοσιεύσαμε σε έρευνά μας στην εφημερίδα Ελευθερία του Λονδίνου σε δύο συνέχειες. (Με αναδημοσίευση και σε άλλα ΜΜΕ). Καλύψαμε όλες τις λεπτομέρειες στην διάθεση μας από τα έγγραφα, πλην του κρισιμότερου σημείου: Ποίοι ευθύνονται για την βόμβα. Οι απαντήσεις βρίσκονται σε δύο φακέλους της Βρετανικής Μετροπολιτικής Αστυνομίας που υπάρχουν καταγραμμένοι στο Κρατικό Αρχείο αλλά λογοκριμένοι για αποδέσμευση μέχρι το 2040!
Αν λοιπόν το Ηνωμένο Βασίλειο είναι ειλικρινής στις απαιτήσεις του για άπλετο φώς στην τραγωδία του αεροπλάνου των Αερογραμμών της Μαλαισίας οφείλει πρώτο να αποδεσμεύσει και να ελευθερώσει ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ για την ανατίναξη του βρετανικού κομήτη πτήση CY 284 των Κυπριακών Αερογραμμών, ποίοι ευθύνονται, λόγους και ονόματα. Δεν αρκεί ούτε ικανοποιεί να επικαλείται διάφορες προφάσεις που η κοινή λογική καταρρίπτει παταγωδώς για να κρατά σφραγισμένες τις απαντήσεις , με τον ένα φάκελο κλειστό για 68 χρόνια και τον άλλο για 71! (Σχετική επιστολή γράφουσας προς τον Βρετανό Πρωθυπουργό Ντέιβιντ Κάμερον ημερ. 21.12.2011).
Η έρευνά μας Φανούλας Αργυρού και Μιχάλη Θωμαίδη (γιού ενός των θυμάτων) που αναζητεί όπως και άλλοι απεγνωσμένα να μάθει γιατί σκοτώθηκε ο πατέρας του, στους συνδέσμους εδώ:
http://www.eleftheria.co.uk/currentissue/ELEFTHERIA30062011.pdf 30 Ιουνίου 2011
Σελίδα πρώτη και σελίδα 22 ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟΝ
Η ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΤΙΝΑΞΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΠΤΗΣΗ ΒΕΑ/CY 284 ΠΡΟΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑ 12 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1967 66 ΝΕΚΡΟΙ…
http://www.eleftheria.co.uk/currentissue/ELEFTHERIA07072011.pdf
7 Ιουλίου 2011 σελίδα 17 ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΝ
Με εκτίμηση,
Φανούλα Αργυρού
Ερευνήτρια/δημοσιογράφος
Λονδίνο
19.7.2014
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου