Κανείς μα κανείς ξένος δεν έχει το δικαίωμα να πάρει ούτε μια χούφτα από αυτό το ιερό χώμα που είναι ποτισμένο με το αίμα μας....
Αυτά είναι τα δικά μας χώματα, οι δικές μας πατρίδες. Δώσαμε και δίνουμε το αίμα μας για να κρατήσουμε ελεύθερο αυτόν τον τόπο.
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ !! ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ!!!
Ένας πατέρας με τα παιδιά του επισκέπτονται τους τάφους των Ελλήνων στρατιωτών που σκοτώθηκαν στην τουρκική εισβολή του 1974 της Κύπρο
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου