Μείωση του ΕΝΦΙΑ κατά 50% για τα κενά ακίνητα ζητά η ΠΟΜΙΔΑ
Αυξάνονται και πληθύνονται τα κενά διαμερίσματα στην
περιοχή της Αττικής, όπου σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία έχουν φθάσει
τα 120.000. Οι ιδιοκτήτες τους θα κληθούν να πληρώσουν τον Ενιαίο Φόρο
Ιδιοκτησίας Ακινήτων στο ακέραιο καθώς το αίτημα της Πανελλήνιας
Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Ακινήτων προς το υπουργείο Οικονομικών για μείωση
του φόρου στο 50% έπεσε στο κενό.
Οι ιδιοκτήτες φοβούνται τα «φέσια»
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ανθρώπων της αγοράς, τα άδεια διαμερίσματα ανέρχονται σε δεκάδες χιλιάδες σε όλη τη χώρα, καθώς οι ιδιοκτήτες προτιμούν να μην τα παραχωρούν σε ενοικιαστές αφού τα «φέσια», δηλαδή τα απλήρωτα ενοίκια και οι ανεξόφλητοι λογαριασμοί των ΔΕΚΟ , τους οδηγούν στη λύση του κλειστού διαμερίσματος.
Μείωση του ΕΝΦΙΑ κατά 50% για τα κενά ακίνητα ζητά η ΠΟΜΙΔΑ
Σχολιάζοντας
με ανακοίνωσή της την τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή το υπουργείο
Οικονομικών για τον ΕΝΦΙΑ, η Ομοσπονδία αναφέρει πως η κυβέρνηση δείχνει
να αγνοεί τα πραγματικά προβλήματα των ιδιοκτητών ακινήτων.
Όπως τονίζει η ΠΟΜΙΔΑ, η ρύθμιση για το Συντελεστή Αξιοποίησης Οικοπέδου που περιλαμβάνεται στην τροπολογία βρίσκεται πράγματι στη σωστή κατεύθυνση, αφορά όμως ιδιοκτήτες οικοπέδων συγκεκριμένων περιοχών και μόνο. Οι δε λοιπές διατάξεις ρυθμίζουν διαδικαστικά και διοικητικής φύσης θέματα σε σχέση με την είσπραξη του ΕΝΦΙΑ.
«Για την ταμπακιέρα το υπουργείο Οικονομικών δεν λέει κουβέντα. Και η ταμπακιέρα είναι γνωστό ότι δεν είναι άλλη από τη μείωση κατά 50% του ΕΝΦΙΑ για τα κενά ακίνητα, που δεν αποφέρουν κανένα έσοδο στους ιδιοκτήτες τους» αναφέρει η ανακοίνωση και προσθέτει ότι «είναι λυπηρό το γεγονός ότι για το τεράστιο κοινωνικό και οικονομικό ζήτημα που αφορά τους χιλιάδες ιδιοκτήτες των κενών ακινήτων σε όλη τη χώρα, το υπουργείο Οικονομικών επιμένει να μη λαμβάνει καμία πρόνοια».
Στο ίδιο πλαίσιο, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ιδιοκτητών Ακινήτων υπενθυμίζει ότι με την ολοκλήρωση της υποβολής των φορολογικών δηλώσεων εισοδήματος και περιουσίας, η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών έχει την πλήρη εικόνα όχι μόνο για τα δηλούμενα εισοδήματα, αλλά και για όλα τα κτίσματα που δηλώθηκαν ως κενά και παραμένουν ξενοίκιαστα και αχρησιμοποίητα.
«Η μείωση του φόρου σε επίπεδα ανεκτά για τους φορολογούμενους δεν αποτελεί μόνο ζήτημα κοινωνικής και φορολογικής δικαιοσύνης, αλλά επιπλέον θα εξασφαλίσει αυξημένη εισπραξιμότητα του νέου φόρου» καταλήγει η ανακοίνωση.
ΠΗΓΗ
πηγή
Όπως τονίζει η ΠΟΜΙΔΑ, η ρύθμιση για το Συντελεστή Αξιοποίησης Οικοπέδου που περιλαμβάνεται στην τροπολογία βρίσκεται πράγματι στη σωστή κατεύθυνση, αφορά όμως ιδιοκτήτες οικοπέδων συγκεκριμένων περιοχών και μόνο. Οι δε λοιπές διατάξεις ρυθμίζουν διαδικαστικά και διοικητικής φύσης θέματα σε σχέση με την είσπραξη του ΕΝΦΙΑ.
«Για την ταμπακιέρα το υπουργείο Οικονομικών δεν λέει κουβέντα. Και η ταμπακιέρα είναι γνωστό ότι δεν είναι άλλη από τη μείωση κατά 50% του ΕΝΦΙΑ για τα κενά ακίνητα, που δεν αποφέρουν κανένα έσοδο στους ιδιοκτήτες τους» αναφέρει η ανακοίνωση και προσθέτει ότι «είναι λυπηρό το γεγονός ότι για το τεράστιο κοινωνικό και οικονομικό ζήτημα που αφορά τους χιλιάδες ιδιοκτήτες των κενών ακινήτων σε όλη τη χώρα, το υπουργείο Οικονομικών επιμένει να μη λαμβάνει καμία πρόνοια».
Στο ίδιο πλαίσιο, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ιδιοκτητών Ακινήτων υπενθυμίζει ότι με την ολοκλήρωση της υποβολής των φορολογικών δηλώσεων εισοδήματος και περιουσίας, η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών έχει την πλήρη εικόνα όχι μόνο για τα δηλούμενα εισοδήματα, αλλά και για όλα τα κτίσματα που δηλώθηκαν ως κενά και παραμένουν ξενοίκιαστα και αχρησιμοποίητα.
«Η μείωση του φόρου σε επίπεδα ανεκτά για τους φορολογούμενους δεν αποτελεί μόνο ζήτημα κοινωνικής και φορολογικής δικαιοσύνης, αλλά επιπλέον θα εξασφαλίσει αυξημένη εισπραξιμότητα του νέου φόρου» καταλήγει η ανακοίνωση.
ΠΗΓΗ
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου