Google+ To Φανάρι : Χάρης Θεοχάρης. Όλα σε ένα ...όλο το παρασκήνιο...

Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Χάρης Θεοχάρης. Όλα σε ένα ...όλο το παρασκήνιο...

1)«Η απόφασή είναι δική μου, κανένας δεν έχει το ανάστημα να μου ζητήσει να παραιτηθώ»
Μετά την απόφαση να υποβάλλει την παραίτησή του και να αποτελέσει παρελθόν από τη Γενικη Γραμματεία Εσόδων ο Χάρης Θεοχάρης, εμφανώς ενοχλημένος, για την εξέλιξη αυτή εξαπέλυσε πυρά κατά της κυβέρνησης τονίζοντας πως «Η απόφασή είναι δική μου, κανένας δεν έχει το ανάστημα να μου ζητήσει να παραιτηθώ».

Και φυσικά δεν σταμάτησε εκεί υποστηρίζοντας «δεν νιώθω εξιλαστήριο θύμα, γιατί δεν έχω κάνει κάτι τομέα μου, για να το νιώσω... Αν κάποιοι ψάχνουν εξιλαστήριο θύμα, ας κοιτάξουν τα δικά τους πεπραγμένα». Και τα καρφιά δεν σταμάτησαν εκεί αφού ο πρώην ΓΓ Εσόδων είπε «Δεν έχω πάρει κανένα μέτρο. Τα μέτρα τα παίρνει η δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση, εγώ τα υλοποιώ. Πήρα δομές κατεστραμμένες και, βήμα-βήμα, παρά τα λάθη, πιστεύω ότι η εκτίμηση του έργου θα είναι ανεκτίμητη».

Στη συνέχεια φίλησε και ευχαρίστησε τον κ. Στουρνάρα «Είχαμε πολύ καλή συνεργασία... Έχω κάνει πολύ μεγάλη προσπάθεια... Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας και η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων έχουν πετύχει πολλά τα τελευταία δύο χρόνια.

πηγή: www.iefimerida.gr

2)Καρφωθήκαν οι κουνέληδες! Ανακοίνωση υπέρ του Θεοχάρη τα ρεζίλια!!

Ούτε να κρυφτούν δεν ξέρουν! Ρεζίληδες! Και πλήρης δικαίωση του Ολυμπια βέβαια που πρωτο αποκάλυψε πως ο Θεοχαρης ηταν φυτευτος απο τον Κουβελη!!!


3)Έβριζε τον Σαμαρά ο Στουρνάρας! Όλο το παρασκήνιο!

samaras-theoxarhs

Απίστευτες σκηνές εκτυλίχθησαν μέσα στο γραφείο του Γιάννη Στουρνάρα στην 4ωρη συνάντηση με τον Χάρη Θεοχάρη που οδήγησε στην παραίτησή του!Το παρασκήνιο είναι τεράστιο, ενώ ερωτήματα προκαλεί ο χρόνος και ο τρόπος που «παραιτείται» ο Θεοχάρης.Το κλίμα φάνηκε και στην έξοδο των δυο από το γραφείο του Γ. Στουρνάρα, πριν από λίγο, με τον Χάρη Θεοχάρη να λέει ότι «η απόφαση για την παραίτηση ήταν δική μου. Παραιτούμαι γιατί πρέπει να παραιτηθώ. Δεν έχει κανείς το ανάστημα να μου ζητήσει να παραιτηθώ. Έχει φτάσει ο καιρός που όταν έχει συντελεστεί ένα έργο παραδίδεις την σκυτάλη στον επόμενο. Δεν είμαι εξιλαστήριο θύμα. Αυτοί που νοιώθουν ότι κάτι έχει πάει στραβά ας κοιτάξουν πρώτα την δική τους πολιτική. Δεν βρήκα τροχοπέδη μπροστά μου. Έκανα προσπάθεια και κάποια λάθη».

Ευθείες βολές δηλαδή στον Σαμαρά, με τον οποίο οι σχέσεις τους τελευταία κρέμονταν σε μια κλωστή!

«Φεύγω με το κεφάλι ψηλά, δεν μπορώ να σηκώσω το κεφάλι μου ποιο ψηλά», δήλωσε ο Θεοχάρης για να συνεχίσει λέγοντας ότι δεν έχω πάρει κανένα μέτρο, όχι 0,1 ή 1, κανένα μέτρο. Όλα τα μέτρα τα παίρνει η δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση και η Βουλή. Η δουλειά μου ήταν να τα υλοποιώ. Αυτή ήταν η δουλειά μου, να πάρω μια φορολογική διοίκηση σχετικά κατεστραμμένη. Η αποτίμηση που θα γίνει θα είναι ασύγκριτα υψηλή».

4)Πρώην υπουργός Οικονομικών στενοχωριέται για την παραίτηση του Θεοχάρη-Κλαίει και οδύρεται…

θεοχαρηςΑυτό δεν το φανταζόμασταν…Το ότι θα υπήρχε δηλαδή άνθρωπος που θα θρηνούσε για την παραίτηση του Χάρη Θεοχάρη…


Δεν είναι άλλος από τον Στέφανο Μάνο.

Δείτε τι γράφει στο Twitter:

μανος
 

5)To νέο σενάριο που «παίζει» τις τελευταίες ώρες μετά την παραίτηση Θεοχάρη!

stournaras 5Ένα νέο σενάριο άρχισε να κυκλοφορεί τις τελευταίες ώρες με πολλές προεκτάσεις και ..καραμπόλες που ίσως να μην βγαίνουν στην εξίσωση του Μαξίμου!

Το ότι χρεώνεται στον Θεοχάρη η αποτυχία των δημοσίων εσόδων και του προϋπολογισμού, παρά τα καλά λόγια στην ανακοίνωση του Στουρνάρα για τον τέως πλέον γενικό γραμματέα!

Το παρασκήνιο αυτής της ανακοίνωσης όμως αναφέρει ότι «έπεσε» γραμμή εκτός συνόρων, με τους δανειστές να εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους για την παραίτηση Θεοχάρη, που σημειωτέον ήταν ο μόνος τρόπος για να φύγει ο Θεοχάρης από αυτή τη θέση!

Πλέον, κυκλοφορεί ένα σενάριο που θέλει τον Γιάννη Στουρνάρα να μην μετακινείται στην Τράπεζα της Ελλάδας και να παραμένει μέχρι ..νεοτέρας στο Υπουργείο Οικονομικών, αφού οι δανειστές τον θέλουν στις διαπραγματεύσεις για το χρέος. Γιατί γράφουμε “μέχρι νεοτέρας”; Γιατί, όπως λένε στο Ολυμπία, άνθρωποι που γνωρίζουν το παρασκήνιο, από το φθινόπωρο μπορεί να μην χρειάζεται να παραμείνει σε αυτή τη θέση, για να το περάσουν ότι ολοκλήρωσε την αποστολή του και θα αναλάβει νέο (αναβαθμισμένο;) ρόλο ίσως και εκτός συνόρων.

Μέχρι στιγμής δεν είναι τίποτα σίγουρο, αφού το παζλ στο Μαξίμου δεν έχει λυθεί (παίζουν ονόματα εξωκοινοβουλευτικά, αλλά και “έκπληξη” στελεχών της ΝΔ που τελευταία έχουν κάνει δηλώσεις μόνο φορολογικού περιεχομένου), ενώ τα τηλέφωνα από την τρόικα πέφτουν «βροχή»!

6)ΘΡΗΝΟΣ! Έφυγε ο εκλεκτός του Κουβέλη, Χάρης Θεοχάρης, φερόμενος ως Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων.

Ο άνθρωπος που σύμφωνα με πληροφορίες υποστηρίχθηκε από τον Φώτη Κουβέλη για να αναλάβει μία τεχνοκρατική θέση, πλέον είναι παρελθόν. Με τέτοια προϋπηρεσία, όπως Lehman Brothers και Aspis, θρηνούμε την φυγή του. Είναι δεδομένο πως αν καθόταν ακόμα λίγο, θα οδηγούσε και τους νυν προϊσταμένους του στον δρόμο των τέως…

Πηγή 

σ.σ. Και μεις με ποιον θα ασχολούμαστε τώρα;....

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου