Google+ To Φανάρι : Ντόμινο εξελίξεων: Ένα βήμα πριν την απόσχιση η Υπερδνειστερία από την Μολδαβία

Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Ντόμινο εξελίξεων: Ένα βήμα πριν την απόσχιση η Υπερδνειστερία από την Μολδαβία

«Το μέλλον της Υπερδνειστερίας είναι με την Ρωσία γιαα αυτό πρέπει να πάρουμε «πολιτισμένο διαζύγιο» από την Μολδαβία» δήλωσε ο ηγέτης των Ρώσων που κατοικούν στην περιοχή Γεβγένι Σεβτσούκ.«Το όνειρό μας είναι μία πλούσια και ανεξάρτητη Υπερδνειστερία που θα προχωρά μαζί με την Ρωσία. Καλούμε τους Μολδαβούς πολιτικούς να σκεφτούν υπεύθυνα και να ανγνωρίσουν την Υπερδνειστερία. Μπορούμε να χωρίσουμε στο πρότυπο της Τσεχοσλοβακίας» δήλωσε ο Σεβτσούκ σε μήνυμά του προς τους ρώσους της περιοχής
tribune.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου