Tου Καθ.Δρ.Γ.Ζουγανέλη
Φτύνονοντας προς τα πάνω φτύνουν τη μούρη τους, φτύνοντας προς τα κάτω ισοπεδώνονται. O άνθρωπος δεν μπορεί να κοπεί στα δύο.
Βγείτε λίγο απο τη τρύπα σας. ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΧΑ διαλύονται (όλα αυτά πάντα μαζί ήταν, οι μούρες άλλαζαν). Ακόμη δεν καταλάβατε ότι σας δουλεύουν; Aυτοί πάλι δεν καταλαβαίνουν ότι είναι πεθαμένοι;
Στη συνέχεια, σας παραθέτω ένα πολύ αποκαλυπτικό video, που δείχνει τη σχέση μερικών “συνιστωσών” που εννοιολογικά περιγράφεται στο διπλανό σχήμα που περιγράφει τον Ελληνικό πύργο της Βαβέλ.
Παρατηρείστε, ότι στο σχήμα λείπει το Δίκαιο ως αυτονόητο της διατήρησης μιας ισοσταθμησμένης τάξης ενός συστήματος διοίκησης με μοιρασμένες τις δικαιοδοσίες. Στη περίπτωση της Ελλάδας αυτό θα έπρεπε να υπάρχει για να μη χάσει ο λαός τη δυνατότητα της συμμετοχής του στις δημοκρατικές λειτουργίες με αποτελεσματικό και ουσιαστικό τρόπο.
H Δικαιοσύνη στην Ελλάδα δεν κάνει επί χρόνια σωστά το έργο της. Χαιδεύει τους πολιτικούς, τους επιχειρηματίες και άλλους με μικρές ποινές και συχνά επικαλείται ανάγκη ενίσχυσης της ανεξαρτησίας απόδοσης δικαιοσύνης των μελών της με αύξηση ή διατήρηση των μισθών και των προνομίων τους. Αυτές οι απαιτήσεις δυστυχώς δεν συμβαδίζουν με την έννοια “λειτούργημα” αλλά περισσότερο με την έννοια “δημόσιος υπάλληλος”.
Οι
δημοσιογράφοι θα πρέπει κάποια στιγμή στο μέλλον να απολογηθούν για όσα
έχουν κάνει κατά της χώρας μη αποκαλύπτοντας τις πράξεις του πολιτικού
και όχι μόνο συστήματος.. Όποιος δεν μπορεί να κάνει σωστά τη δουλειά
του να πάει σπίτι του και να αφήσει κάποιον άλλο να την κάνει. Και
επιτέλους δεν μπορεί ο λαός να βλέπει μια φάτσα σε δέκα κανάλια να
παίζει σα μαιμού το μεγάλο μπαλαντέρ του συστήματος, κοροιδεύοντας το
λαό και παριστάνοντας το μεγάλο πατριώτη. Υπάρχει ο δρόμος της έντιμης
αποχώρησης. Συμβουλεύω πολλούς να αρχίσουν να το κάνουν. Όταν τα
πράγματα σφίξουν θα βγούν πολλών τα βιογραφικά στη πίστα…
Σημειώστε,
Όσον αφορά τους εφοπλιστές και τον δήθεν Ελληνικό στόλο, πρέπει κάποτε ο λαός να καταλάβει ότι η Ελλάδα ήταν πάντα Αργεντινή. Δν έγινε με το μνημόνιο. Ο Ωνάσης στην Αργεντινή έκανε τα λεφτά του.
Η Ελλάδα έχει τη μεγαλύτερη διαφθορά στην ΕΕ και συνεπώς αποτελεί το σωστό χώρο που ο κάθε εφοπλιστής του κόσμου θα προτιμούσε να φέρει τα καράβια του. Η χώρα είναι ένα πλυντήριο. Άν οι κυριοι αυτοί πλήρωναν τους φόρους τους η Ελλάδα δεν θα έμπαινε ποτέ στο ΔΝΤ. Η Τρόικα δεν θα ήταν εδώ.
Πολλές
φορές αναφέρεται απο πολλλούς εφοπλιστικούς “κύκλους” επιρροής, ότι το
σύνταγμα τους προστατεύει για να μη πληρώνουν φόρους. Αυτό δεν είναι
σωστό. Το σύνταγμα περιέχει μια μεταβατική διάταξη που περιγράφει το πως θα συμπεριφερθεί μεταβατικά
η νέα δημοκρατική κυβέρνηση στο εφοπλιστικό κεφάλαιο. Αυτό σημαίνει ότι
θά έπρεπε ήδη να υπήρχαν νόμοι που θα έπρεπε να τους ανάγκαζαν να
πληρώνουν φόρους όπως όλοι οι πολίτες κατά το ισχύον Ελληνικό σύνταγμα.
Δεν υπήρξαν ποτέ σωστοί νόμοι για αυτούς και αυτό υποθέτω ότι δεν έγινε
με το αζημίωτο για κανένα απο το κύκλωμα της διαπλοκής που επιμένει να
απειλεί θεούς και δάιμονες για να επιβιώσει.
Όσο αφορά τους τραπεζίτες που δεν είναι και εφοπλιστές, είναι οι επίτιμοι προσκεκλημένοι αυτού του κράτους. Οι προσκεκλημένοι όχι μόνο δεν πληρώνουν αλλά και τρώνε. Τρώνε χωρίς έλεγχο και χωρίς να δίνεται αναφορά στούς “επενδυτές” κατά την ΕΕ, τα θύματα κατά εμένα της τραπεζικής πυραμίδας που συνεχίζει να τρώει λεφτά χωρίς να τα επενδύει σε σωστά projects.
Το PSI-2 και το PSI-1 έγινε για να σωθεί το σύστημα της διαπλοκής. Στο τέλος της ιστορικής διαδρομής της χώρας όλοι αυτοι θα βγούν πλουσιότεροι ενώ οι εθνικιστές, oι δήθεν πατριώτες που είναι μια εναλλακτική όψη του συστήματος θα έχουν κάνει τη χώρα μικρότερη, γιατί η ιστορία επαναλαμβάνεται πάντα προς το χειρότερο.
zcode-gr
Φτύνονοντας προς τα πάνω φτύνουν τη μούρη τους, φτύνοντας προς τα κάτω ισοπεδώνονται. O άνθρωπος δεν μπορεί να κοπεί στα δύο.
- Διάλυση κομμάτων σε άλλα και επανασύνδεση των νέων δεν σημαίνει αλλαγή της νοοτροπίας, όταν τα πρόσωπα μένουν τα ίδια.
- Μετουσίωση κομμάτων και δημιουργία “νέων” πάλι δεν σημαίνει “αλλαγή” του πολιτικού συστήματος, όταν οι ιδέες και η ηθική δεν αλλάζουν.
Βγείτε λίγο απο τη τρύπα σας. ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΧΑ διαλύονται (όλα αυτά πάντα μαζί ήταν, οι μούρες άλλαζαν). Ακόμη δεν καταλάβατε ότι σας δουλεύουν; Aυτοί πάλι δεν καταλαβαίνουν ότι είναι πεθαμένοι;
Στη συνέχεια, σας παραθέτω ένα πολύ αποκαλυπτικό video, που δείχνει τη σχέση μερικών “συνιστωσών” που εννοιολογικά περιγράφεται στο διπλανό σχήμα που περιγράφει τον Ελληνικό πύργο της Βαβέλ.
Παρατηρείστε, ότι στο σχήμα λείπει το Δίκαιο ως αυτονόητο της διατήρησης μιας ισοσταθμησμένης τάξης ενός συστήματος διοίκησης με μοιρασμένες τις δικαιοδοσίες. Στη περίπτωση της Ελλάδας αυτό θα έπρεπε να υπάρχει για να μη χάσει ο λαός τη δυνατότητα της συμμετοχής του στις δημοκρατικές λειτουργίες με αποτελεσματικό και ουσιαστικό τρόπο.
H Δικαιοσύνη στην Ελλάδα δεν κάνει επί χρόνια σωστά το έργο της. Χαιδεύει τους πολιτικούς, τους επιχειρηματίες και άλλους με μικρές ποινές και συχνά επικαλείται ανάγκη ενίσχυσης της ανεξαρτησίας απόδοσης δικαιοσύνης των μελών της με αύξηση ή διατήρηση των μισθών και των προνομίων τους. Αυτές οι απαιτήσεις δυστυχώς δεν συμβαδίζουν με την έννοια “λειτούργημα” αλλά περισσότερο με την έννοια “δημόσιος υπάλληλος”.
Τι να “πρωτοδεί” κανείς σε αυτό το video;
Σημειώστε,
- ότι απο τη Λίστα Lagarde έλειπαν τα μεσαία ονόματα των καταθετών, κάτι που είναι αδικαιολόγητο. Κάπως κάπου σβύστηκαν…
- ότι υπήρχαν μέσα πολλοί μηδενικοί λογαριασμοί, κάτι που είναι αδικαιολόγητο. Αν ο λογαριασμός ήταν μηδέν δεν θα υπήρχε κάν, αφού απαιτείται ένα ελάχιστο να υπάρχει μέσα για να μη κλείσει. Κάπως λοιπόν και κάπου τα μηδενικά σβύστηκαν…
- ότι οι ένοχοι πάντα φαντάζονται ότι θα τους καθαρίσει κάποιος. Συνήθως φωνάζουν για να μη αφήνουν τους άλλους να σκέφτονται ενώ άλλες φορές κάνουν τον “άνετο”.
Όσον αφορά τους εφοπλιστές και τον δήθεν Ελληνικό στόλο, πρέπει κάποτε ο λαός να καταλάβει ότι η Ελλάδα ήταν πάντα Αργεντινή. Δν έγινε με το μνημόνιο. Ο Ωνάσης στην Αργεντινή έκανε τα λεφτά του.
Η Ελλάδα έχει τη μεγαλύτερη διαφθορά στην ΕΕ και συνεπώς αποτελεί το σωστό χώρο που ο κάθε εφοπλιστής του κόσμου θα προτιμούσε να φέρει τα καράβια του. Η χώρα είναι ένα πλυντήριο. Άν οι κυριοι αυτοί πλήρωναν τους φόρους τους η Ελλάδα δεν θα έμπαινε ποτέ στο ΔΝΤ. Η Τρόικα δεν θα ήταν εδώ.
Όσο αφορά τους τραπεζίτες που δεν είναι και εφοπλιστές, είναι οι επίτιμοι προσκεκλημένοι αυτού του κράτους. Οι προσκεκλημένοι όχι μόνο δεν πληρώνουν αλλά και τρώνε. Τρώνε χωρίς έλεγχο και χωρίς να δίνεται αναφορά στούς “επενδυτές” κατά την ΕΕ, τα θύματα κατά εμένα της τραπεζικής πυραμίδας που συνεχίζει να τρώει λεφτά χωρίς να τα επενδύει σε σωστά projects.
Το PSI-2 και το PSI-1 έγινε για να σωθεί το σύστημα της διαπλοκής. Στο τέλος της ιστορικής διαδρομής της χώρας όλοι αυτοι θα βγούν πλουσιότεροι ενώ οι εθνικιστές, oι δήθεν πατριώτες που είναι μια εναλλακτική όψη του συστήματος θα έχουν κάνει τη χώρα μικρότερη, γιατί η ιστορία επαναλαμβάνεται πάντα προς το χειρότερο.
«Όσα ζητάει ένας πολιτικός να τηρούνται απο τους άλλους πρέπει πρώτα να τα τηρεί ο ίδιος με το όνομά του και με συνέπεια και στη πολιτική και στη ζωή του, για να μη γελάνε στο τέλος και οι πέτρες μαζί του»Συνιστώ σε όλους να βλέπουν τους Ελληνες που θα μπορούσαν να εκπροσωπήσουν τη χώρα αυτή με τρόπο που να μη επιδεικνύει νωχέλεια ή αδιαφορία. Το λέω πολύ φιλικά. Το παρόν πολιτικό σύστημα δεν εκπροσωπεί κανένα. Είναι η ενοχή, η αποτυχία, το κατώτερο οργανικά προσωποποιημένο.
Γ. Ζουγανέλης«Οταν μετέχεις στην πολιτική, πρέπει να μετέχεις στο όνομα αξιών, ιδεών, να έχεις συνέπεια, να είσαι αξιοπρεπής, δεν μπορείς να είσαι ζήτουλας μιας θέσης ή απλώς της ύπαρξής σου μέσα στο πολιτικό σύστημα»
E. Bενιζέλος
zcode-gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου