Google+ To Φανάρι : ΦΩΤΟ – Τελικά είναι όλα ΤΥΧΑΙΑ και ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ έτσι;;;

Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

ΦΩΤΟ – Τελικά είναι όλα ΤΥΧΑΙΑ και ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ έτσι;;;

sima1



Αυτό είναι το σήμα της Ένωσης Εισαγγελέων Ελλάδος!...

sima1

Αυτό είναι και το σώμα που είναι υπεύθυνο για την τήρηση του Συντάγματος και την εφαρμογή των νόμων στη χώρα!
ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΤΗ ΘΕΜΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ… ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ 90 o ΜΟΙΡΕΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ… ΤΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΩΡΑ;

sima3
ΜΠΑ…!!! ΤΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ; ΜΙΑ ΙΕΡΗ ΕΠΤΑΦΩΤΟ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΛΥΧΝΙΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ!!!!
sima2
sima4

sima5

ΥΓΡΟ ΠΥΡ
makeleio.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου