Αυτό είναι το σήμα της Ένωσης Εισαγγελέων Ελλάδος!...
Αυτό είναι και το σώμα που είναι υπεύθυνο για την τήρηση του Συντάγματος και την εφαρμογή των νόμων στη χώρα!
ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΤΗ ΘΕΜΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ… ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ 90 o ΜΟΙΡΕΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ… ΤΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΩΡΑ;
ΜΠΑ…!!! ΤΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ; ΜΙΑ ΙΕΡΗ ΕΠΤΑΦΩΤΟ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΛΥΧΝΙΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ!!!!
ΥΓΡΟ ΠΥΡ
makeleio.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου