Google+ To Φανάρι : Γιατί μέσα στο Πάσχα κ. Υπουργέ;Το Υπουργείο Παιδείας τιμωρεί τα σχολεία και τους μαθητές που κάναν καταλήψεις

Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Γιατί μέσα στο Πάσχα κ. Υπουργέ;Το Υπουργείο Παιδείας τιμωρεί τα σχολεία και τους μαθητές που κάναν καταλήψεις


 Κλήμα τρομοκρατίας και τιμωρίας από το Υπουργείο Παιδείας στους μαθητές των σχολείων με αφορμή τις διακοπές του Πάσχα!
  "Κόβονται" τρεις ημέρες από τις διακοπές του Πάσχα για τα σχολεία που συμμετείχαν σε καταλήψεις.

Το Υπουργείο  ανακοίνωσε σήμερα  τις ''ποινές'' στα σχολεία που οι μαθητές τους είχαν προχωρήσει σε καταλήψεις ...
κατά την διάρκεια του σχολικού έτους τιμωρώντας με αυτόν τον τρόπο τους μαθητές αλλά και τους γονείς καθώς θα πρέπει ή να αναβάλλουν ή να επισπεύσουν ανάλογα τις διακοπές της οικογένειας τους το Πάσχα.



Η τιμωρητική αυτή διάθεση του υπουργού παιδείας εκφράζεται μέσα από το φασιστικού τύπου διάταγμα που εξέδωσε αρχές του σχ. έτους και προανήγγειλε την γραμμή αντιποίνων που θα ακολουθούσε το υπουργείο σε περίπτωση καταλήψεων των σχολείων από τους μαθητές.


Ο υπουργός   μάλλον ξεχνά ότι είναι υπουργός Παιδείας και ότι έχει να κάνει με ανήλικους μαθητές που τώρα αρχίζουν να χτίζουν την προσωπικότητα τους και ότι η τιμωρία τέτοιου τύπου δεν αποτελεί εκπαιδευτικό μέσον αλλά μάλλον  εκφράζει την αδυναμία αντιμετώπισης του φαινομένου των καταλήψεων  και τιμωρητική διάθεση της ηγεσίας αλλά και των εκάστοτε απαίδευτων συμβούλων που χειμάζουν εντός του υπουργείου  .

Δεν μπορούμε εδώ να παραλείψουμε και την ταλαιπωρία που υφίστανται οι γονείς λόγω του ανεκδιήγητου διατάγματος αλλά και την θρησκευτική χροιά που έχει όλη η ιστορία καθώς διαταράσσεται ο θεσμός των θρησκευτικών διακοπών του Πάσχα  και ίσως δρομολογείται και η υπονόμευση τους με αυτόν τον τρόπο  καθώς και σε συνάρτηση και με τις περικοπές των δυο θρησκευτικών αργιών  του επομένου σχολικού έτους αλλά και τις παραμέτρους των βιβλίων κ.α.  παρατηρούμε με ανησυχία  την βούληση του υπουργού Παιδείας  να υπονομεύσει το θρησκευτικό αίσθημα των Ελλήνων μαθητών.

 Καταλήγουμε σε αυτό το συμπέρασμα  για ακόμη έναν σοβαρό λόγο, ότι το Πάσχα είναι η μεγαλύτερη γιορτή της Χριστιανοσύνης με πολύ μεγάλο συμβολισμό κάτι που δεν περνά απαρατήρητο και λόγω των διαφόρων επιθέσεων που  δέχεται το τελευταίο χρονικό διάστημα ο Χριστιανισμός. 

 Και χωρίς αμφιβολία αν δεν ήταν οι διακοπές από το Χριστιανικό  Πάσχα  αλλά θρησκευτική γιορτή των μουσουλμάνων σίγουρα δεν  θα έπραττε το ίδιο.    
   

Για την συμπλήρωση των μαθημάτων θα μπορούσε χωρίς αμφιβολία το υπουργείο να αναπληρώσει τις χαμένες διδακτικές ώρες με κάποιον άλλο τρόπο που σίγουρα θα μπορούσε να βρει  χωρίς να διαταράξει θεσμούς και αξίες και χωρίς να δημιουργούνται συνειρμικά συμπεράσματα περί των διαθέσεων του  κάτι το οποίο φυσικά δεν έπραξε, αφήνοντας τεράστια ερωτηματικά για τον τρόπο του χειρισμού του θέματος! 

 Έτσι δεν είναι κύριε υπουργέ;

 Ιδού και το ρεπορτάζ :  
Τρεις ημέρες από τις διακοπές του Πάσχα  θα χάσουν οι μαθητές των σχολείων που κατά το τρέχον σχολικό έτος συμμετείχαν σε καταλήψεις  για χρονικό διάστημα έως και τρεις εργάσιμες ημέρες.
Συγκεκριμένα η αναπλήρωση των χαμένων διδακτικών ωρών θα γίνει μετά την Τρίτη του Πάσχα.
 Πρόκειται για την εφαρμογή του νέου Προεδρικού Διατάγματος, το οποίο για την αναπλήρωση των χαμένων διδακτικών ωρών  λόγω καταλήψεων , προβλέπει τα εξής:
Α.Σε περίπτωση που η λειτουργία σχολικής μονάδας διακόπτεται λόγω κατάληψης για περισσότερες από τρεις εργάσιμες ημέρες, το διδακτικό έτος στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα παρατείνεται για όσες ημέρες διήρκησε η κατάληψη πέραν των τριών εργάσιμων ημερών.
Β.Η διακοπή της διδασκαλίας των μαθημάτων ή και των εξετάσεων καθώς και η χρονική της διάρκεια διαπιστώνεται με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης.
Γ.Με την ίδια απόφαση, η οποία επικυρώνεται από τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, παρατείνεται αναλόγως και η διάρκεια του διδακτικού έτους και ορίζεται ο χρόνος λήξης του.
Δ.Οι απώλειες διδακτικών ωρών, που προκύπτουν από τη διακοπή της διδασκαλίας των μαθημάτων λόγω κατάληψης για χρονικό διάστημα έως και τρεις εργάσιμες ημέρες, αναπληρώνονται κατά το χρονικό διάστημα των διακοπών του Πάσχα.
Ε.Η ισχύς του Προεδρικού Διατάγματος αρχίζει από το σχολικό έτος 2013−2014.


Φωτό: Αρχείο eurokinissi
Με πληροφορειες απο .esos.gr/
Αναρτηθικε απο DIM 9-4-2014

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου