από τα 1,40 στα 1,20 ευρώ με παράλληλη κατάργηση του απλού εισιτηρίου για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ των 1,20 ευρώ και δημιουργώντας ένα ενιαίο κόμιστρο που θα υπηρετήσει τις ανάγκες του νέου πλέγματος των δρομολογίων.
«Πυρήνας» των αλλαγών θα είναι η ευρεία αναδιάρθρωση των δρομολογίων στην κατεύθυνση τόσο των συνδυασμένων μεταφορών, με έμφαση στις μετεπιβιβάσεις από τα οδικά μέσα στα μέσα σταθερής τροχιάς όσο και της πύκνωσης των δρομολογίων, όπου αυτό απαιτείται.
Σύμφωνα με πληροφορίες του «Βήματος της Κυριακής», διερευνάται η μείωση της τιμής τόσο του απλού κομίστρου όσο και της μηνιαίας κάρτας.
Παράλληλα, ο ΟΑΣΑ θα λανσάρει κινητή εφαρμογή, η οποία θα επιτρέψει στους επιβάτες να αγοράζουν εισιτήρια από το κινητό τους τηλέφωνο, ενώ θα ξεκινήσει και τη διάθεση προϊόντων κομίστρου από χιλιάδες σημεία λιανικών πωλήσεων, όπως περίπτερα και ψιλικατζίδικα.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, ο ΟΑΣΑ μελετά τη μείωση των βασικών κομίστρων.
Στο επίκεντρο βρίσκεται το απλό εισιτήριο για όλα τα μέσα διάρκειας 90 λεπτών και αξίας 1,40 ευρώ σήμερα. Αν και η μείωση δεν έχει κλείσει, εκτιμάται ότι είναι πιθανόν η τιμή του να πέσει στα 1,20 ευρώ, καταργώντας αυτόματα το απλό εισιτήριο για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ των 1,20 ευρώ και δημιουργώντας ένα ενιαίο κόμιστρο που θα υπηρετήσει τις ανάγκες του νέου πλέγματος των δρομολογίων.
Ακόμη, σύμφωνα με πληροφορίες, διερευνάται η μείωση της τιμής της μηνιαίας κάρτας για όλα τα μέσα, η οποία σήμερα κοστίζει 45 ευρώ.
Ένα σενάριο που μένει να επιβεβαιωθεί μιλάει για μείωση της τιμής σε 30 ευρώ.
Αν αυτή η αλλαγή πραγματοποιηθεί, τότε εκτιμάται ότι θα καταργηθεί η μηνιαία κάρτα των 20 ευρώ που ισχύει μόνο για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ και θα υπάρχει ένα και μοναδικό μηνιαίο πάσο για όλα τα μέσα, στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης των δρομολογίων το οποίο όμως θα είναι και 50% ακριβότερο απο αυτο που θα καταργηθει!
Όπως όλα δείχνουν πρόκειται για μια αναπροσαρμογή, μάλλον προς τα επάνω και όχι για μείωση όπως διατείνεται και προπαγανδίζει το Βήμα καθώς η κατάργηση του φθηνού εισιτηρίου και της φθηνής κάρτας των 20 ευρώ εμάς για αύξηση μας ακούγεται επειδή ο κόσμος που χρησιμοποιεί τα λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ είναι προφανώς περισσότερος από αυτούς που χρησιμοποιούν το μετρό και αυτοί στην ουσία θα πληρώσουν 10 ευρώ παραπάνω για να αγοράσουν την κάρτα τους. Όσο για την μείωση των 20 λεπτών που σχεδιάζεται έχει να κάνει με την ομαλοποίηση των τιμών των εισιτηρίων χωρίς ουσιαστικά απώλειες εξ αιτίας της επιθετικής πολιτικής πώλησης των εισιτηρίων που θα εφαρμοστεί από την κυβέρνηση .
Άρα λοιπόν για κουτοπονηριές των κυβερνώντων μιλάμε που νομίζουν ότι απευθύνονται σε ηλίθιους υπηκόους και όχι σε πολίτες κρατικής οντότητας
Πηγή: Το Βήμα της Κυριακής ksipnistere.
Αναρτήθικε απο Το Φανάρι στις 27-4-2014
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου