Διαφορετική ύλη διδάχθηκαν και σε... άλλη θα εξεταστούν οι
μαθητές της α΄ λυκείου, οι οποίοι καταλήγουν όμηροι των σπασμωδικών
κινήσεων του υπουργείου Παιδείας σχετικά με την εφαρμογή της Τράπεζας
Θεμάτων, φέτος. Ειδικά στο μάθημα της Ξένης Γλώσσας είναι πολύ πιθανό οι
μαθητές να κληθούν να διαγωνιστούν σε θέματα τα οποία δεν έχουν
διδαχθεί καθόλου!
Μόλις πριν από λίγες ημέρες ανακοινώθηκε από το υπουργείο Παιδείας η εξεταστέα ύλη για τα μαθήματα της α΄ λυκείου, οι μαθητές της οποίας θα εξεταστούν για πρώτη φορά φέτος με το νέο σύστημα, και έπειτα από σύγκριση διαπιστώθηκαν διαφορές με την ύλη που έχουν διδαχθεί.
Ιστορία, Αρχαία...
Ειδικότερα, στα μαθήματα της Ιστορίας, των Αρχαίων Ελληνικών, της Νεοελληνικής Γλώσσας και της Γεωμετρίας έχουν αφαιρεθεί από τη διδακτέα ύλη είτε σελίδες είτε και ολόκληρα κεφάλαια. Ο περιορισμός της εξεταστέας ύλης μπορεί, φαινομενικά, να φαντάζει ως θετική εξέλιξη, ωστόσο οι εκπαιδευτικοί διατυπώνουν διαφορετική γνώμη. Και αυτό γιατί έχουν διδάξει την ύλη που τελικά... πετάχτηκε, μένοντας πίσω σε αυτήν που θα κληθούν να εξεταστούν οι μαθητές.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται στο μάθημα της Ξένης Γλώσσας, για το οποίο, με σχετική εγκύκλιο, είχε δοθεί η δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς, εφόσον δεν έχουν ολοκληρώσει την ύλη, να την προγραμματίζουν για το επόμενο διδακτικό έτος!
Οσοι καθηγητές, λοιπόν, βασίστηκαν σε εκείνη την οδηγία του υπουργείου είναι πολύ πιθανό, χωρίς να φταίνε οι ίδιοι, να στείλουν τους μαθητές τους στις εξετάσεις χωρίς να τους έχουν διδάξει όλη την εξεταστέα ύλη.
Παρότι πλέον οι διδάσκοντες Ξένης Γλώσσας τρέχουν και δεν φτάνουν για να παραδώσουν το μεγαλύτερο κομμάτι της εξεταστέας ύλης, τα πάντα εναπόκεινται στην τύχη και την κλήρωση από την Τράπεζα Θεμάτων, από την οποία θα αναδειχθεί το 50% των ερωτήσεων για τις προαγωγικές εξετάσεις. Το υπόλοιπο 50% των ερωτήσεων θα επιλεγεί από κάθε καθηγητή ξεχωριστά.
Εύη Παναταζοπούλου
dimokratianews
Μόλις πριν από λίγες ημέρες ανακοινώθηκε από το υπουργείο Παιδείας η εξεταστέα ύλη για τα μαθήματα της α΄ λυκείου, οι μαθητές της οποίας θα εξεταστούν για πρώτη φορά φέτος με το νέο σύστημα, και έπειτα από σύγκριση διαπιστώθηκαν διαφορές με την ύλη που έχουν διδαχθεί.
Ιστορία, Αρχαία...
Ειδικότερα, στα μαθήματα της Ιστορίας, των Αρχαίων Ελληνικών, της Νεοελληνικής Γλώσσας και της Γεωμετρίας έχουν αφαιρεθεί από τη διδακτέα ύλη είτε σελίδες είτε και ολόκληρα κεφάλαια. Ο περιορισμός της εξεταστέας ύλης μπορεί, φαινομενικά, να φαντάζει ως θετική εξέλιξη, ωστόσο οι εκπαιδευτικοί διατυπώνουν διαφορετική γνώμη. Και αυτό γιατί έχουν διδάξει την ύλη που τελικά... πετάχτηκε, μένοντας πίσω σε αυτήν που θα κληθούν να εξεταστούν οι μαθητές.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται στο μάθημα της Ξένης Γλώσσας, για το οποίο, με σχετική εγκύκλιο, είχε δοθεί η δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς, εφόσον δεν έχουν ολοκληρώσει την ύλη, να την προγραμματίζουν για το επόμενο διδακτικό έτος!
Οσοι καθηγητές, λοιπόν, βασίστηκαν σε εκείνη την οδηγία του υπουργείου είναι πολύ πιθανό, χωρίς να φταίνε οι ίδιοι, να στείλουν τους μαθητές τους στις εξετάσεις χωρίς να τους έχουν διδάξει όλη την εξεταστέα ύλη.
Παρότι πλέον οι διδάσκοντες Ξένης Γλώσσας τρέχουν και δεν φτάνουν για να παραδώσουν το μεγαλύτερο κομμάτι της εξεταστέας ύλης, τα πάντα εναπόκεινται στην τύχη και την κλήρωση από την Τράπεζα Θεμάτων, από την οποία θα αναδειχθεί το 50% των ερωτήσεων για τις προαγωγικές εξετάσεις. Το υπόλοιπο 50% των ερωτήσεων θα επιλεγεί από κάθε καθηγητή ξεχωριστά.
Εύη Παναταζοπούλου
dimokratianews
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου