ΔΕΝ ΘΑ
ΜΕΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!
Ποσό κόστισε η κατασκευή των αεροδρομίων στον Ελληνικό λαό; Ποσό
μάτωσε η Ελλάδα και ο Έλληνας φορολογούμενος για να έχει ο τόπος κρατικά άρα και φτηνά αεροδρόμια; Ποσά χρόνια γίνονταν
η κατασκευή τους; Ποιος είναι αυτός που θα κοστολογήσει ένα τέτοιο έργο;
Και η εθνική σημασία των περισσότερων
εξ αυτών θα πεταχτεί στα σκουπίδια; Το συμφέρον των Ελλήνων που είναι;
Δίνουμε και τα αεροδρόμια βορά στους γύπες που το μόνο που έχουν
να κάνουν είναι να τα πάρουν έτοιμα και για ψίχουλα .Στρωμένη δουλειά χωρίς κόπο με πολλά κέρδη δίχως ίχνος επισφάλειας.
Τα συνήθη κορόιδα θα χάσουν πάλι εις διπλούν αφού και αεροδρόμια δεν θα έχουν
και τόσος κόπος δεκαετιών και χρήμα πάει στον βρόντο . Ήρθαν τα βρήκαν
και μας τα πήραν όπως και τον ΟΤΕ σε λίγο
και την ΔΕΗ τον ΟΣΕ. Όλα αυτά κύριοι χρειάστηκαν πολλές δεκαετίες έως και αιώνες
και φυσικά πολύ χρήμα για να πραγματοποιηθούν από τον Ελληνικό Λαό. Έρχονται τώρα οι γύπες της
υφηλίου και αρπάζουν και αυτόν τον κόπο και τον ιδρώτα του Ελληνικού Λαού για ψίχουλα
.Κρίμα (DIM)
«Γράφει ο Κασσιανός Τζέλης
Παγκόσμιος πόλεμος» για τα ελληνικά αεροδρόμια
Έλληνες, Αμερικανοί, Γάλλοι και Γερμανοί «συγκρούονται» για τα ελληνικά
αεροδρόμια που ιδιωτικοποιούνται, σε μια «μάχη» που κορυφώνεται στις 6
Ιουνίου, τελευταία ημέρα για την υποβολή
δεσμευτικών προσφορών στους διαγωνισμούς που μπήκαν σε φάση δημοπράτησης.
Τα εφτά σχήματα πήραν ήδη τα τεύχη δημοπράτησης και σύμφωνα με τον σχεδιασμό, κι αν δεν υπάρξουν νέες καθυστερήσεις, έως το τέλος του φθινοπώρου θα έχουν ολοκληρωθεί οι διαγωνισμοί και τα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας θα έχουν περάσει σε ιδιωτικά χέρια.
Το ενδιαφέρον είναι έντονο και εφτά κοινοπραξίες που περιλαμβάνουν μερικά από τα πιο ηχηρά ονόματα της ελληνικής και διεθνούς αγοράς, διεκδικούν τα δυο «πακέτα» αεροδρομίων που ιδιωτικοποιούνται από το ΤΑΙΠΕΔ με συμβάσεις παραχώρησης 30 συν 10 ετών.
Οι ανάδοχοι θα μοιραστούν την πίτα των άνω των 18 εκατομμυρίων επιβατών τον χρόνο. Μόνο τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Ρόδου, Κω, Κέρκυρας και Χανίων υπολογίζεται ότι εξυπηρετούν πάνω από 13 εκατ. επιβάτες το χρόνο. Αυτά τα πέντε αεροδρόμια προβλέπεται να αναβαθμιστούν με επένδυση άνω των 100 εκ. ευρώ. Άλλα 95 εκατ. ευρώ θα επενδυθούν στα αεροδρόμια Ζακύνθου, Σαντορίνης, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σάμου, Κεφαλονιάς, Ακτίου και Καβάλας, τα οποία εξυπηρετούν περίπου 4 εκ. επιβάτες το χρόνο.
Ο διαγωνισμός χωρίζει τα αεροδρόμια σε δυο «πακέτα». Το πρώτο περιλαμβάνει τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου, Καβάλας. Προαιρετικά μπορούν να προστεθούν τρία από τα αεροδρόμια Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καλαμάτας και Αγχιάλου.
Η δεύτερη ομάδα περιλαμβάνει τα αεροδρόμια Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου και προαιρετικά μέχρι 3 από τα αεροδρόμια της Λήμνου, Χίου, Καρπάθου και Νέας Αγχιάλου.
Τα ελληνικά αεροδρόμια διεκδικούν, ο γαλλικός κατασκευαστικός κολοσσός Vinci σε κοινοπραξία με τον Ελάκτωρ του ομίλου Μπόμπολα, η γερμανική Fraport μαζί με τον Όμιλο Κοπελούζου, η Corporation America από την Αργεντινή με την ΜΕΤΚΑ του Ομίλου Μυτιληναίου, η ελβετική Zurich Airport με τον ελληνοκυπριακό Όμιλο J&P Άβαξ, η γαλλική Aeroports De La Cote d Azur, η αμερικανική Advent International και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών που ελέγχεται από την γερμανική Hochtief.
rizopoulospost
δεσμευτικών προσφορών στους διαγωνισμούς που μπήκαν σε φάση δημοπράτησης.
Τα εφτά σχήματα πήραν ήδη τα τεύχη δημοπράτησης και σύμφωνα με τον σχεδιασμό, κι αν δεν υπάρξουν νέες καθυστερήσεις, έως το τέλος του φθινοπώρου θα έχουν ολοκληρωθεί οι διαγωνισμοί και τα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας θα έχουν περάσει σε ιδιωτικά χέρια.
Το ενδιαφέρον είναι έντονο και εφτά κοινοπραξίες που περιλαμβάνουν μερικά από τα πιο ηχηρά ονόματα της ελληνικής και διεθνούς αγοράς, διεκδικούν τα δυο «πακέτα» αεροδρομίων που ιδιωτικοποιούνται από το ΤΑΙΠΕΔ με συμβάσεις παραχώρησης 30 συν 10 ετών.
Οι ανάδοχοι θα μοιραστούν την πίτα των άνω των 18 εκατομμυρίων επιβατών τον χρόνο. Μόνο τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Ρόδου, Κω, Κέρκυρας και Χανίων υπολογίζεται ότι εξυπηρετούν πάνω από 13 εκατ. επιβάτες το χρόνο. Αυτά τα πέντε αεροδρόμια προβλέπεται να αναβαθμιστούν με επένδυση άνω των 100 εκ. ευρώ. Άλλα 95 εκατ. ευρώ θα επενδυθούν στα αεροδρόμια Ζακύνθου, Σαντορίνης, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σάμου, Κεφαλονιάς, Ακτίου και Καβάλας, τα οποία εξυπηρετούν περίπου 4 εκ. επιβάτες το χρόνο.
Ο διαγωνισμός χωρίζει τα αεροδρόμια σε δυο «πακέτα». Το πρώτο περιλαμβάνει τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου, Καβάλας. Προαιρετικά μπορούν να προστεθούν τρία από τα αεροδρόμια Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καλαμάτας και Αγχιάλου.
Η δεύτερη ομάδα περιλαμβάνει τα αεροδρόμια Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου και προαιρετικά μέχρι 3 από τα αεροδρόμια της Λήμνου, Χίου, Καρπάθου και Νέας Αγχιάλου.
Τα ελληνικά αεροδρόμια διεκδικούν, ο γαλλικός κατασκευαστικός κολοσσός Vinci σε κοινοπραξία με τον Ελάκτωρ του ομίλου Μπόμπολα, η γερμανική Fraport μαζί με τον Όμιλο Κοπελούζου, η Corporation America από την Αργεντινή με την ΜΕΤΚΑ του Ομίλου Μυτιληναίου, η ελβετική Zurich Airport με τον ελληνοκυπριακό Όμιλο J&P Άβαξ, η γαλλική Aeroports De La Cote d Azur, η αμερικανική Advent International και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών που ελέγχεται από την γερμανική Hochtief.
rizopoulospost
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου