Google+ To Φανάρι : «Έρχεται δεύτερο και πιθανώς τρίτο κύμα κατάργησης φορέων»

Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

«Έρχεται δεύτερο και πιθανώς τρίτο κύμα κατάργησης φορέων»

Σε δηλώσεις του, ο υπουργός Διοικητής Μεταρρύθμισης Κυριάκος Μητσοτάκης προειδοποίηση ότι μετά την χθεσινή ανακοίνωση για τον «ξαφνικό θάνατο» 21 φορέων του Δημοσίου, θα ακολουθήσει και δεύτερο ή ακόμη και τρίτο κύμα κατάργησης.
«Το Δημόσιο πρέπει να λειτουργεί στο σωστό του μέγεθος», τόνισε ο κ. Μητσοτάκης. Από τις καταργήσεις αυτές αναμένεται να επιτευχθεί και ο στόχος των 11.000 απολύσεων, συμπλήρωσε ο κ. Μητσοτάκης. 
eleftheriskepsi 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου