Σε δηλώσεις του, ο υπουργός Διοικητής Μεταρρύθμισης Κυριάκος Μητσοτάκης
προειδοποίηση ότι μετά την χθεσινή ανακοίνωση για τον «ξαφνικό θάνατο»
21 φορέων του Δημοσίου, θα ακολουθήσει και δεύτερο ή ακόμη και τρίτο
κύμα κατάργησης.
«Το Δημόσιο πρέπει να λειτουργεί στο σωστό του μέγεθος», τόνισε ο κ. Μητσοτάκης. Από τις καταργήσεις αυτές αναμένεται να επιτευχθεί και ο στόχος των 11.000 απολύσεων, συμπλήρωσε ο κ. Μητσοτάκης.
eleftheriskepsi
«Το Δημόσιο πρέπει να λειτουργεί στο σωστό του μέγεθος», τόνισε ο κ. Μητσοτάκης. Από τις καταργήσεις αυτές αναμένεται να επιτευχθεί και ο στόχος των 11.000 απολύσεων, συμπλήρωσε ο κ. Μητσοτάκης.
eleftheriskepsi

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου