
Πρόκειται, όπως γράφει το portal aftodioikisi, για το ορεινό Ασημοχώρι, στην επαρχία Κόνιτσας, που κατοικείται το χειμώνα μόνο από Αλβανούς και από κανέναν ντόπιο.
Λόγω των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν το χειμώνα, οι Έλληνες κάτοικοι του το επισκέπτονται από την άνοιξη μέχρι το φθινόπωρο.


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου