Google+ To Φανάρι : Ο Αντώνης Σαμαράς προσκύνησε τους διαπλεκόμενους των ΜΜΕ. Ένας ακόμη...

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Ο Αντώνης Σαμαράς προσκύνησε τους διαπλεκόμενους των ΜΜΕ. Ένας ακόμη...

Και θα περάσει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, όπως όλοι οι ηγέτες, που ξεχνάνε ποιός τους έστειλε εκεί που βρίσκονται κι όταν ικανοποιήσουν το παιδικό όνειρο να γίνουν Πρωθυπουργοί, γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια τον "εντολέα λαό" και γίνονται υπηρέτες των ιδιοκτητών των ΜΜΕ καθώς απορροφούν στο πετσί τους τη λογική "ποιός τον γαμεί τον μαλάκα το λαό. Αν δεν με παίζουν τα κανάλια, θα χαθώ, άρα κάνω τα χατήρια των καναλαρχών και δεν ρωτάω το λαό, για αποφάσεις που ενοχλούν τους μηντιάρχες".

Η ιστορία απέδειξε δεκάδες φορές, ότι ηγέτες που λαμβάνουν λαϊκή εντολή, την πετούν στη συνέχεια στα σκουπίδια, υποτιμώντας τους ψηφοφόρους τους και αλλάζοντας τελείως πορεία, χωρίς φυσικά να ρωτούν τον "κυρίαρχο λαό" για τίποτε. Όταν μπαίνουν στο σαλόνι, βλέπουν μόνο τον πλούσιο οικοδεσπότη κι όχι τους φίλους που τον πήγαν μέχρι εκεί. Το ίδιο θα κάνει και ο Τσίπρας με τους δικούς του ψηφοφόρους, το ίδιο κάνουν όλοι.
Εκφράζει μια τέτοια απόφαση, έστω κι ένα 3% του λαού, κ.Πρωθυπουργέ; Με ποιό δικαίωμα αποδέχεστε το σαχλό επιχείρημα "σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία, άμα μας βάλετε φόρο, θα χαθούν θέσεις εργασίας"; Το ίδιο ακριβώς επιχείρημα, έχουν χιλιάδες άλλες τάξεις τις οποίες ξ-ε-σ-κ-ί-σ-α-τ-ε  στους φόρους (π.χ.οικοδομή), αλλά εκεί δεν ανταποκριθήκατε!
Ανταποκριθήκατε μόνο στις εκκλήσεις των μηντιαρχών να μην τους φορολογήσετε και κανενός άλλου ! Αποδέχεστε μόνο το δικό τους επιχείρημα ως λογικό, ενώ το ίδιο ΑΚΡΙΒΩΣ επιχείρημα έχουν όλες οι τάξεις ! Το ίδιο επιχείρημα έχουν και οι πρατηριούχοι, ότι με τους φόρους που βάζετε, δεν θα μπορεί να παίρνει ο κόσμος πετρέλαιο και θα χάσετε έσοδα, το ίδιο έχουν και οι έμποροι αυτοκινήτων που σας λένε "μην χαρατσώνετε τα ΙΧ με φόρους πολυτελείας, γιατί δεν θα αγοράζει κανένας και θα κλείσουμε, αφήνοντας οικογένειες άνεργες", το ίδιο λένε όλοι.
Αδιαφορήσατε για όλους, μα για όλους, εκτός από τους καναλάρχες!
Γιατί;
Στις 19 Αυγούστου κάναμε μια δύσκολη ερώτηση. Όχι ότι δεν ξέραμε την απάντηση...

Υ.Γ. Εμείς οι ανεξάρτητοι bloggers, δεν κάνουμε αυτό που θα κάνουν κάποιοι καραγκιοζάκοι της δημοσιογραφίας, να τα ρίχνουν στον ...Στουρνάρα, ως συνήθως....Εσείς έχετε την ευθύνη κ.Σαμαρά και όχι ο Στουρνάρας.
Η σημερινή είδηση
Για το 2015 μετατίθεται η εφαρμογή της διάταξης που προβλέπει την επιβολή του ειδικού φόρου 20% στις διαφημίσεις που προβάλλονται από την τηλεόραση.
Η σχετική τροπολογία περιλαμβάνεται στο νομοσχέδιο για τον Ενιαίο Φόρο Ιδιοκτησίας Ακινήτων, η συζήτηση του οποίου ξεκίνησε στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής.
Πρόκειται για διάταξη του Ν. 3845/2010 με την οποία προβλέφθηκε η επιβολή ειδικού φόρου ύψους 20% στις διαφημίσεις, που προβάλλονται από την τηλεόραση.
Oπως αναφέρεται στην εισηγητική έκθεση της τροπολογίας, «η παρούσα δυσμενής οικονομική συγκυρία έχει επιδράσει αρνητικά στην οικονομική κατάσταση όλων των εμπλεκομένων φορέων, και δη των επιχειρήσεων, που εκμεταλλεύονται τηλεοπτικούς σταθμούς, όσο και των διαφημιστών και των διαφημιζομένων».
Αρχικά η έναρξη ισχύος της διάταξης μετατέθηκε για την 1.1.2012 με τον Ν.3899/2010, στη συνέχεια μετατέθηκε για την 1.1.2013 με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου του 2011 και τέλος μετατέθηκε την 1.1.2014 με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου του 2012.
«Οι λόγοι που επέβαλαν τη μετάθεση της έναρξης ισχύος τής εν λόγω διάταξης μέχρι σήμερα δεν έχουν εκλείψει, αντίθετα επεκτείνονται διαρκώς με αποτέλεσμα τυχόν εφαρμογή της από 1.1.2014 να δύναται να προκαλέσει περαιτέρω προβλήματα στη βιωσιμότητα των τηλεοπτικών σταθμών και των διαφημιστικών εταιρειών, με κίνδυνο σε περίπτωση διακοπής της λειτουργίας τους, να χαθούν εκατοντάδες θέσεις εργασίας, καθώς και σημαντικά έσοδα για το Δημόσιο και τα ασφαλιστικά ταμεία, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την κοινωνική συνοχή και τη δημοσιονομική κατάσταση της χώρας» αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση.
Τονίζεται, επίσης, ότι «με βάση τα ανωτέρω δεδομένα, κρίνεται σκόπιμη η εκ νέου μετάθεση της έναρξης ισχύος της διάταξης για έναν επιπλέον χρόνο».
Στην έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους δεν αναφέρεται συγκεκριμένο ποσό για τις απώλειες εσόδων για το έτος 2014 από τη μετάθεση της επιβολής του ειδικού φόρου 20% στις τηλεοπτικές επιχειρήσεις. Αναφέρεται, όμως, ότι η απώλεια εσόδων θα αναπληρώνεται από άλλες πηγές του κρατικού προϋπολογισμού.
το άρθρο μας 

19 ΑΥΓ 2013


Τι θα γίνει με τον ειδικό φόρο στις διαφημίσεις που προβάλλονται από την τηλεόραση;

Στις 6/5/2010 δημοσιεύθηκε ο Ν.3845/2010 (ΦΕΚ Α65), το γνωστό ως "μνημόνιο" δηλαδή, με τον οποίο επιβλήθηκε "ειδικός φόρος στις διαφημίσεις που προβάλλονται από την τηλεόραση", με έναρξη...

..την 1-7-2010.



Φυσικά, οι αντιδράσεις ήταν ακαριαίες.


Στις 22/6/2010 όμως η κυβέρνηση ανακοινώνει ότι "δεν κάνει πίσω"

Η πρώτη αναβολή (από 1/7/10 σε 1/10/10)
Παρά τη διαβεβαίωση της κυβέρνησης όμως, ένα μήνα μετά και ενώ υποτίθεται ότι είχε ξεκινήσει να εφαρμόζεται ο νόμος, σκάει μύτη η πρώτη αναβολή, από την 1/7/2010 για την 1/10/2010!  



Η δεύτερη αναβολή (από 1/10/10 σε 1/1/11)

Εφαρμόστηκε την 1/10/2010; Όχι βέβαια! Παίρνει την 2η αναβολή για την 1/1/2011.

Η τρίτη αναβολή (από 1/1/11 σε 1/1/12)

Εφαρμόστηκε την 1/1/2011; Όχι βέβαια! Παίρνει την 3η αναβολή για την 1/1/2012.

Η τέταρτη αναβολή (από 1/1/12 σε 1/1/13)
Φυσικά, ούτε το 2012, δεν εφαρμόστηκε η διάταξη, αφού με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, που δημοσιεύθηκε τα ...μεσάνυχτα της 31/12/2011, στο ΦΕΚ Α268, λίγες ώρες πριν την εφαρμογή του, πήρε 4η αναβολή για την 1/1/2013


Άρα λοιπόν, ο φόρος θα έπρεπε να εφαρμοστεί, μετά και τη τέταρτη αναβολή του, από την 1η Ιανουαρίου του τρέχοντος έτους 2013.
Αμ δε!

Η πέμπτη αναβολή (από 1/1/13 σε 1/1/14)
Μία ώρα πριν αρχίσει η εφαρμογή του, η κυβέρνηση, με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Α256 του 2012, μεταθέτει για πέμπτη φορά την εφαρμογή του φόρου, για την 1/1/2014.


Απέχουμε 4 μήνες από την αποφράδα 1/1/2014, που η κυβέρνηση πρέπει να πιεί το ποτήρι με το πικρό δηλητήριο και να κακοκαρδίσει τους ιδιοκτήτες καναλιών και τους τραπεζίτες που συντηρούν τη διαφημιστική αγορά.
Τι λέτε να κάνουν οι εθνοπατέρες;
Θα δώσουν και έκτη αναβολή;

taxalia.blogspot.com / 19.8.2013
krasodad 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου