Google+ To Φανάρι : Καταγγελίες για τη συνδρομητική τηλεόραση NOVA

Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Καταγγελίες για τη συνδρομητική τηλεόραση NOVA

Δεν είναι η πρώτη φορά που γινόμαστε αποδέκτες καταγγελιών για φερόμενη ως «κατάχρηση εξουσίας» εκ μέρους της συνδρομητικής τηλεόρασης της NOVA που ανήκει στον όμιλο της FORTHNET.
Η εταιρία φέρεται, σύμφωνα πάντα με τις καταγγελίες, να...
παρενοχλεί τηλεφωνικά πρώην πελάτες της υπηρεσίας και από τη μία να τους ζητάει να επανασυδεθούν με την υπηρεσία μέσω προσφορών, ενώ από την άλλη, με άλλο τηλεφώνημα, να τους ενημερώνουν ότι χρωστούν στην εταιρία κάποιο ποσό από παρελθούσα παροχή υπηρεσιών του είδους.
Όπως μας διευκρινίζεται, το «τρικ» για να εμφανιστούν οι πρώην πελάτες ότι οφείλουν χρήματα είναι να μην κόβεται τη σύνδεση μετά το πέρας της διάρκειας του σχετικού συμβολαίου, έστω κι αν τηλεφωνικά ο πελάτης έχει δηλώσει ότι δεν ενδιαφέρεται για την ανανέωσή του.

Ο πελάτης, προφανώς, δεν μπορεί να «κυνηγάει» μια εταιρία αναμένοντας… με τις ώρες στο τηλέφωνο για να διαμαρτυρηθεί και οι υπεύθυνοι προχωρούν στην τιμολόγηση της υπηρεσίας που παρέχεται όμως χωρίς να το επιθυμεί ο πελάτης, ο οποίος δεν μπορεί να αποδείξει ότι δεν επιθυμούσε την υπηρεσία, αφού το προνόμιο να καταγράφουν τις συνομιλίες «για την ασφάλεια του πελάτη» το έχουν μόνο οι εταιρίες!
Εάν όσα μας καταγγέλλονται ισχύουν ως έχουν, διότι μοιάζουν λίγο υπερβολικά και δεν μπορούν να υιοθετηθούν αβασάνιστα (προφανώς καλούμε τους φίλους μας να μας ενημερώσουν εάν έχει υποπέσει οτιδήποτε συναφές στην αντίληψή τους), αποτελεί απαράδεκτη πρακτική και προφανώς θα πρέπει να επιληφθούν οι Ενώσεις Καταναλωτών. Προφανώς, τυπικά, είναι καλυμμένοι μέσα από τα αποκαλούμενα ως «ψιλά γράμματα» των συμβολαίων παροχής υπηρεσιών, ότι η σύνδεση δεν διακόπτεται αυτόματα άμα τη λήξει της διάρκειας του συμβολαίου, με αποτέλεσμα όμως ο καταναλωτής να είναι εντελώς απροστάτευτος.
Καλείται να αποδείξει ότι «δεν είναι ελέφαντας», με τη μια πλευρά να δηλώνει ότι ενημέρωσε για την επιθυμία διακοπής παροχής της υπηρεσίας και την άλλη να δηλώνει άγνοια. Η υποψία που διατυπώνεται από τους καταγγέλλοντες, είναι ότι στόχος είναι να συνδεθεί εκ νέου ο πελάτης, διεκδικώντας τη διαγραφή της παλαιάς οφειλής. Το σκεπτικό αυτό έχει κάποια προβλήματα βέβαια, υποχρεούμαστε πάντως να το καταγράψουμε.
Τούτων λεχθέντων, προφανώς θα καλοδεχόμασταν και θα δημοσιεύαμε ενδεχόμενη απάντηση της εταιρίας αφού βρισκόμαστε ήδη σε αναζήτηση του τι ισχύει, καθότι «όπου υπάρχει καπνός»…

defence-point.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου