Google+ To Φανάρι : ΙΣΛΑΜΟΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΘΗΡΙΩΔΙΑ ΣΤΟ ΝΑΪΡΟΜΠΙ: ΕΙΣΑΙ “ΑΠΙΣΤΟΣ”; ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ!

Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

ΙΣΛΑΜΟΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΘΗΡΙΩΔΙΑ ΣΤΟ ΝΑΪΡΟΜΠΙ: ΕΙΣΑΙ “ΑΠΙΣΤΟΣ”; ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ!

article-2427892-1822E7C000000578-158_634x858 “ΖΗΤΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΝ ΟΡΘΙΟΙ. ΘΑ ΣΚΟΤΩΝΑΝ ΜΟΝΟ ΑΠΙΣΤΟΥΣ”

“ΟΣΟΙ ΔΗΛΩΣΑΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΑΝ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΕΦΥΓΑΝ”

“ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΑΝ ΓΥΝΑΙΚΟΠΑΙΔΑ, ΕΡΙΞΑΝ ΧΕΙΡΟΒΟΜΒΙΔΕΣ ΣΤΟ ΠΛΗΘΟΣ”

Στους 59 ανέρχονται μέχρι στιγμής οι νεκροί.

ΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΜΜ”Ε” ΜΠΟΥΚΩΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΧΡΗΜΑ ΠΟΥ ΘΡΕΦΕΙ ΤΟΝ ΙΣΛΑΜΟΦΑΣΙΣΜΟ, ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ.

 http://atlasshrugs2000.typepad.com/atlas_shrugs/images/2007/10/13/hitler_mufti.jpg

 ΟΡΓΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΤΗΣ ΥΠΟΣΑΧΑΡΙΑΣ ΑΦΡΙΚΗΣ ΠΟΥ ΣΦΑΖΟΝΤΑΙ ΑΝΗΛΕΩΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ “ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ” ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΔΕΚΑΡΑ.

 Στους 59 ανέρχονται μέχρι στιγμής οι νεκροί από την επίθεση που σημειώθηκε το Σάββατο στο εμπορικό κέντρο Γουέστγκεϊτ του Ναϊρόμπι, όπως ανακοίνωσε σήμερα το υπουργείο Εσωτερικών της χώρας.

"Μέχρι τώρα, έχουν σκοτωθεί 59 άνθρωποι", είπε ο υπουργός Τζόζεφ Όλε Λένκου, προσθέτοντας ότι υπάρχουν επίσης 175 τραυματίες. Νωρίτερα ο Ερυθρός Σταυρός της Κένυας είχε ανακοινώσει ότι οι τραυματίες ξεπερνούν τους 200.

Μετά την επίθεση που εξαπέλυσαν οι ένοπλοι ισλαμιστές, οι άνδρες των δυνάμεων ασφαλείας κατάφεραν να απομακρύνουν από το τετραώροφο συγκρότημα περίπου 1000 άτομα. Η κυβέρνηση της Κένυας πιστεύει ότι υπάρχουν ακόμη άνθρωποι μέσα στο κτίριο, αλλά ο υπουργός Εσωτερικών είπε ότι επί του παρόντος δεν πρόκειται να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για τους ομήρους, ο αριθμός των οποίων παραμένει ακόμη αδιευκρίνιστος. Σημείωσε μόνο ότι οι αρχές κάνουν ότι μπορούν ώστε να τους βγάλουν έξω με ασφάλεια.

Όσον αφορά στους δράστες, ο Όλε Λένκου είπε ότι πιστεύεται πως πρόκειται για 10-15 ένοπλους άνδρες που παραμένουν ταμπουρωμένοι ακόμη στο χώρο.

Συγκλονισμένη από την επίθεση των Σομαλών ισλαμιστών στο εμπορικό κέντρο Γουέστγκεϊτ του Ναϊρόμπι δήλωσε σήμερα η επικεφαλής της ευρωπαϊκής διπλωματίας Κάθριν Άστον. "Μου προκαλεί φρίκη η βάναυση επίθεση εναντίον αθώων πολιτών που σημειώθηκε το Σάββατο", ανέφερε σε ανακοίνωσή της από τις Βρυξέλλες.

Η Άστον εξέφρασε τα συλλυπητήριά της "σε όσους έχασαν μέλη της οικογένειάς τους, φίλους ή αγαπημένους τους ανθρώπους" και τόνισε ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση "θα παράσχει την πλήρη υποστήριξή της στις κενυατικές αρχές". "Είμαστε έτοιμοι να κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να εμποδίσουμε την επανάληψη τέτοιων γεγονότων στο μέλλον", πρόσθεσε.

 article-2427892-182461A500000578-131_638x426

 

article-2427892-182464B100000578-463_634x423

article-2427892-18245FAE00000578-730_638x425

 

article-2427892-18243A6C00000578-413_638x411

article-2427892-1822FE8A00000578-166_638x425

article-2427892-182442E700000578-196_638x419

article-2427892-1822BC1B00000578-787_638x390

Man and boy fleeing shopping mall shootings

article-2427892-1822EABE00000578-336_638x426

article-2427892-1822C8DC00000578-605_638x365

article-2427892-18240A6100000578-71_638x406

article-2427892-1822C3CD00000578-409_638x397

article-2427892-1824140800000578-644_638x402

article-2427892-1823F70700000578-242_638x452

article-2427892-1824393100000578-512_638x445

article-2427892-1822C0C100000578-913_638x584olympia

 ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου