Καλά, εκεί στην κυβέρνηση δεν υπάρχει κάποιος που να τσαντίζεται όταν ο ΔΟΛ τους αποκαλεί…
…συνέχεια της κυβέρνησης του Γιώργου Παπανδρέου;
Δεν έχει μείνει ουδείς με τσίπα για να ψελλίσει έστω κάτι;
Έχουν ξεσαλώσει ο Πρετεντέρης και ο Μητρόπουλος να υμνούν τον
Στουρνάρα και να αποκαλούν όποιον “αμφισβητεί” τον υπόδικο Γεωργίου ως
“εχθρό της κυβέρνησης”!
Εδώ έχει σηκώσει μπαϊράκι μέχρι και ο Βενιζέλος στέλνοντας τον Παπανδρέου στην δικαιοσύνη για να απογαλακτιστεί.
Εσείς της Νουδοκυβέρνησης καμαρώνετε που σας λένε συνεχιστές του ΓΑΠ;
Είστε; Χαίρεστε; Πείτε το τότε για να αποκαταστήσετε την μνήμη του
μεγάλου στοχαστή.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου