Google+ To Φανάρι : Καλά, εκεί στην κυβέρνηση δεν υπάρχει κάποιος που να τσαντίζεται όταν ο ΔΟΛ τους αποκαλεί…

Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

Καλά, εκεί στην κυβέρνηση δεν υπάρχει κάποιος που να τσαντίζεται όταν ο ΔΟΛ τους αποκαλεί…

…συνέχεια της κυβέρνησης του Γιώργου Παπανδρέου; 

Δεν έχει μείνει ουδείς με τσίπα για να ψελλίσει έστω κάτι;  

Έχουν ξεσαλώσει ο Πρετεντέρης και ο Μητρόπουλος να υμνούν τον Στουρνάρα και να αποκαλούν όποιον “αμφισβητεί” τον υπόδικο Γεωργίου ως “εχθρό της κυβέρνησης”!

Εδώ έχει σηκώσει μπαϊράκι μέχρι και ο Βενιζέλος στέλνοντας τον Παπανδρέου στην δικαιοσύνη για να απογαλακτιστεί. Εσείς της Νουδοκυβέρνησης καμαρώνετε που σας λένε συνεχιστές του ΓΑΠ; Είστε; Χαίρεστε; Πείτε το τότε για να αποκαταστήσετε την μνήμη του μεγάλου στοχαστή.

πηγη 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου