Google+ To Φανάρι : Είναι πολύ μπροστά οι άνθρωποι ….

Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

Είναι πολύ μπροστά οι άνθρωποι ….

Πως πιάνουν σειρά στην Ταϋλάνδη....στις δημόσιες υπηρεσίες. Πολιτισμένα πράγματα. Χωρίς φωνές, σπρωξίματα κτλ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου